On zákaz vjezdu není jen kulatá bílá s červeným okolo (B1), existujou i další, třeba B2, B11,,,ty MP taky smí řešit. Jinak k tomu měření rychlosti, víte kdo určuje místa, kde MP může měřit? Místo měření vybírá a schvaluje PČR, takže Vaše nadávání na špatný místa měření je jaksi mimo působnost MP. Dál by mě zajímalo, jak byste vyhodili bezďáky z busu, když tam nic nedělaj. V zákoně o obecní polii č. 553/1991 Sb. je jasně stanoveno, kdy může strážník někoho vykázat, případně řešit za pohoršení, znečištění, nebo třeba za obecně závazný vyhlášky města. K původnímu tématu dodám jen to, že pan ombucman hodil do placu moc hezkej názor, kterej se zatím hodně rozchází s názorem ministerstva dopravy. Jsem hodně zvědavej, co s tím vymyslí. Jo a pracuju taky jako strážník, nikdy bych červenou na místě neřešil, pouze bych sepsal oznámení o dopravním přestupku, zadokumentoval důkazy, případně výpovědi a poslal dotyčného podezřelého z přestupku ke správnímu. Není nic snažšího, než nadávat na práci, o který toho moc nevíte. Jinak k PČR jsem se hlásil, ale nábor zastaven a do AČR mě chtěli všema deseti. A je spousta lidí, co jdou radši dělat strážníka, než třeba k PČR, už kvůli platům. Smyšlený řeči o 20% z pokut k platu jsou dosti mimo. Strážníci jsou placení tabulkovým platem, případně maj rizikovej příplatek a nějaký osobní, podle toho, jak je s nima spokojenej šéf. Kdyby Vás něco zajímalo, ptejte se.