Pří nákupu jsem motorku důkladně prohlédl a všiml jsem si jen prosakujících vidlic (což je maličkost, výměna gufer je běžná). Motorku jsem projel a nenašel žádný problém (jede rovně, nevibruje, nevlní se a brzdí stejnoměrně, táhne jak má).
Prasklinu ani víko jsem neměl možnost vidět bez sundání nádrže a airboxu nebo chladiče. Servisák má za to, že původní majitel o tom na 100% věděl. Co v takové situaci dělat?
Na motorku jsem koupil hafo dílů - oleje, desky, gufera, prachovky, KNko (to nemluvím o kapalinách, filtru a tlumíčovém oleji, který se dá použít u libovolného typu). Motorka je v servisu - sundaný vidle, karburátory...
Motorka je odhlášená na mé jméno, ještě jsem ji ale nepříhlasil...
Teď babo raď!
1. Srát na to, nechat jen zavařit tu prasklinu v rámu (není nijak velká ani v namáhaném místě - servisák mi dokonce řekl, že by s tím i jezdil).
2. Snažit se motorku vrátit? (Co ale s díly + prací servisáka kterou je třeba zaplatit...) - mám věcí za cca 8 000 na tento konkrétní typ motorky.
3. Zatlačit na prodejce a požadovat slevu?
Naposledy editováno 31.05.2011 21:22:03
1 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?
Čus chlapi, prodal jsem borcovi motorku, projel si jí, zkontroloval vše, co chtěl, koupil a odjel s ní. Koupil sem jí úplně stejným způsobem a jen jezdil a jezdil, nevrtal se v tom, nevěděl jsem o žádné vadě a on teď něco vyšťoural a chce to hodit na mě, že za ty vady, co to má, můžu já, poraďte prosím, jak ho s těma požadavkama poslat někam, protože fakt o ničem nevim atd atd.
já mam na tyhle pokoupi prováděný hloubkový kontroly svuj názor a kopal bych nový majitele při dalším příchodu do prdele já osobně taky do mašiny nijak nezasahuju (nehledam chyby, pouze měnim olej a čistim, co mam), nevim, esi je někde něco prasklýho, ohlýho apod, prostě mi stačí to, že to jede rovně a v pohodě a s tímhle pocitem jí taky jednou budu prodávat a ať si mě nepřeje případnej kupující, esi se po pár stovkach km vrátí s něčim
edit: gramatika
Naposledy editováno 31.05.2011 22:02:42
1 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?
Brukner píše: Kdyz kupujete sterou mrdku,tak musite pocitat s tim,ze zcela urcite nebude ve stavu jak nova a budete do ni sypat jenom prachy.Prodavajici o tom nemusel vedet,proste ji koupil a jezdil.Bylo by lepsi,kdyby prodavajici napsal do smlouvy,ze se prodava na nahradni dily,ale nevim jestli by to nekdo koupil.
Aha takže podle tvojí teorie, když si koupím jetou motorku a né zrovna za 5 kč, tak to klidně může bejt vyřachtaná, polámaná a životu nebezpečná rachotina, která je jen sflikovaná aby se to na první pohled nepoznalo a podle tebe je to vlastně hrozně v pořádku a nový majitel si nemá co stěžovat?? AHA tak to jo. Až si zas budu kupovat jinou motku tak od tebe si ji určo nekoupím protože od tebe bych odstal akorát naleštěnou bídu. Ale dík za upozornění, aspoň vím komu se vyhýbat.
zapomněl si dodat jeden podstatnej FAKT - NIKDO, ale opravdu NIKDO ho nenutil jí kupovat a mohl si jí před koupí JAKKOLI ZKONTROLOVAT! Když jí vzal a teď něco našel, jeho problém, fakt nechápu přemejšlení těch, co koupí POUŽITOU VĚC a pak chtěj vracet, slevy a já nevim co. Kupte si novou, když chcete mít jistotu, to už tady padlo snad milionkrát...
edit: další věc je, že zakladatel vlákna s jistotou píše o ZATAJENÝCH VADÁCH - kde má důkaz, že o nich opravdu věděl a že jen prostě jen nejezdil a nedělal standard údržbu? Jinak si myslim, že shodit plasty alespoň u mý moto, je odšroubovat cca 20 imbusů, což by mohlo trvat tak 10min? A pak by viděl vše, takže kupující mohl udělat to samý, aby se podíval pod plasty.
Naposledy editováno 01.06.2011 09:13:34
3 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?
No, už jsem trochu vychladl, zajedu do servisu skouknout tu prasklinu (udajně jsou tyto rámy extrémně křehké) a zavézt k odborníkovi na svařování... Je možné, že to bude nakonec dobře opravitelné.
A jo, já jsem ten pacient, co po koupi na motce udělá velkej servis (kontrola vůlí, ložisek, filtrů, kapalin, svíček, seřízení a výměna toho, co je "chycené"). To už auto mám v horším stavu...
Motorka má přednost. Jo, opravím ji a věřím, že bude dlouho sloužit.
1 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?
když kupujete jetou motku, nenapadne Vás si ji komplet odstrojit? nepřijde mi nic zvlaštniho na tom,když mam o motku vážný zájem, si ji komplet svlknout a prohlednout. Případné "skryté vady", jak tomu tady s oblibou říkáte řešit na místě, a ne po x týdnech. Oproti motoru mi kontrola podvozku přijde jednoducha...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?
Brukner píše: Axel> Tak u toho bych chtel byt,az to treba nekde v bazaru zacnete rozdelavat,to by byla asi pekna prdel,ha ha
mi na tom nic vtipneho nepřijde bočni kapoty jsou otazka par šroubků, nadrž to same...
když si kupuješ dům, taky na něj mrkneš z jen z venkua apo měsici reklamuješ makléři "skryté vady"?