globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém se startováním se zahřátým motorem
29.5.2011 v 23:17
Mám menší problém se startováním. Za studena motorka nastaruje jako obvykle....sytič do plnejch a hned naskočí na první vrknutí. Jenže po ujetí několika km, zastavím....dám cigáro a když chci nastartovat, baterka jen tak líně převaluje startér....jako by byla vybitá. Protože je to zahřáté, tak jí nastaruji roztlačením....Nechápu kde by mohl být problém....Největší výkon dává baterie přeci při prvním startu, to je OK....jenže po zahřátí moto to už neutáhne...poradí někdo zkušenější?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

29.5.2011 v 23:24 | Nahoru | #1
A dobíjí ti to?

2 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

29.5.2011 v 23:26 | Nahoru | #2
nejspíše ano....protože když přijdu k studené moto, tak bez problémů nastartuju, tenhle problém je jen, když je moto zahřáté

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 00:06 | Nahoru | #3
Bandit-Kralik> je tu několik možností proč... Dáváš zase sytič, když startuješ a je to teplý? Máš ty svíčky nový? Taky jsem někde něco podobného řešil s kamarádem, kterému studené auto startovalo dobře a teplé se jen tak tak převalovalo a nechtělo chytnout, byla to špatná baterka čéče :). Možná taky rozhozená směs.
Nicméně většinou to řeší šikovnej mechanik, stejně to v 80% lidi nezvládnou sami a diagnostika, která je stejně k prdu takle na dálku je pak k ničemu.

problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 01:24 | Nahoru | #4
svíčky už něco pamatují, to je pravda....baterka má dva roky, ale nezaručuju, že je úplně OK. Radíš tedy koupit novou baterku, svíčky.

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 05:12 | Nahoru | #5
Bandit-Kralik> Já měl stejný problém,když mi odcházela (ztrácela kapacitu) baterka,nebyla schopna roztočit teplý motor.Zkus si někde pujčit jinou baterku a vyzkoušej co to udělá,než něco koupíš.

problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 05:55 | Nahoru | #6
Minulý týden jsme to řešili na kámošově ZX-12. Rozebral jsem startér, jemným šmirglem jsem začistil ty měděné plošky po kterých jezdí uhlíky a složil zpátky. Na cestě od baterky ke startéru jsou tři šroubované spoje na kabelu, takže rozpojené, očištěné šmirglem, stříknuté kontaktolem a spojené zpátky. Motorka startuje studená i zahřátá stejně.

problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 07:28 | Nahoru | #7
pokud za studena startuješ v pohodě,nehledej rozhodně problém v baterce!Může to být taky volnoběžka...

problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 07:57 | Nahoru | #8
Baterka, svíčky, uhlíky, taky u karburátorů v kombinaci s podtlakovým ventilem se po delší jízdě nedostávalo benzínu. Odstraněno přímým přívodem paliva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 09:01 | Nahoru | #9

c.j. píše: A dobíjí ti to?


Dobíjí mu to jen za studena, jak se zahřeje regulátor přestane dobíjet. Můj případ na VFR.

Změř napětí dobíjení až po delší projížďce, bez vypnutí motoru a s různýma otáčkama. Klidně to podrž chvíli na deseti.

Nebo připoj měřák tak, abys viděl napětí na baterce během jízdy.

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 09:12 | Nahoru | #10
zkontroluj dobíjení jak za studena tak za tepla ( multimetr se ti do kapsy vejde) pokud tohle je v pořádku a samozřejmě baterka jdi do startéru... měl jsem stejný problém za studena vrnk po ujetí několika km a zastavení se mě motor zdechle převaloval šel jsem po všem a nakonec byl dead startér...

problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 11:26 | Nahoru | #11
Je to baterka, už je straší.. Mě to dělá to samý a už mám objednanou novou. Startuju supr, ale když zastavím tak hned nenastartuju.. Baterka si musí odpočinout tak 10-20 minut a pak má zase sílu... Hned po vypnutí nenastartovala. Párkrát jsem měl trapas na benzíně..

2 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 11:39 | Nahoru | #12
ok....tedy vyměním baterku, rovnou svíčky....mám doma jeden starý motor z Bandasky, bude někdo tak ochotný a dá sem výkresy těch dílů, které by bylo v případě nutnosti vyměnit....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 11:53 | Nahoru | #13

Bandit-Kralik píše: ok....tedy vyměním baterku, rovnou svíčky....mám doma jeden starý motor z Bandasky, bude někdo tak ochotný a dá sem výkresy těch dílů, které by bylo v případě nutnosti vyměnit....



jakých dílů máš na mysli???

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 12:52 | Nahoru | #14
HornisGSX>

stratéru, relátka....v tomhle se příliš nevyznám, nejsem si stoprocentně jistý

1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 13:00 | Nahoru | #15
než budeš cokoliv měnit, zkus projít ten kabel od kontaktu baterky po startér. Po zahřátí se na nějakém kontaktu může zvětšit odpor a proto startér točí pomaleji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 13:02 | Nahoru | #16
vale46kart> projít....myslíš proměřit, nebo překontrolovat jen pohledem, zda není někde poškozený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 13:08 | Nahoru | #17
Bandit-Kralik> všechny spoje (určitě budou spojené šroubkem) odšroubuj, očisti dosedací plochy šmirglem, stříkni nějakým kontaktolem nebo jiným sprejem na kontakty a sešroubuj zpátky. Minimálně to bude kontakt na baterce a startéru.

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 13:11 | Nahoru | #18
vale46kart> OK...to je to nejmenší, pro jistou jsem objednal novou baterku a svíčky.....stejně jsem plánoval výměnu před dovolenou....očistím spoje a prohlédnu

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 16:02 | Nahoru | #19

Bandit-Kralik píše: ok....tedy vyměním baterku, rovnou svíčky....mám doma jeden starý motor z Bandasky, bude někdo tak ochotný a dá sem výkresy těch dílů, které by bylo v případě nutnosti vyměnit....



Než vyměníš baterku, tak proměř dobíjení, zda ti to dobíjí i po delší cestě, když se zahřeje regulátor. Stejně se to chovalo mi a už se to i tady na fóru řešilo.

1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 16:34 | Nahoru | #20
a máš to otevřené z 25kW na plny esi ano maš poštelovaný (přetryskovaný) karburator mohla by to byt chuda směs sitičem ju obohacuješ na to samé sem se dneska ptal v servisu a spolužákoveho bandita 600ccm a toto me odpoveděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 20:17 | Nahoru | #21
Dobíjení nemám jak proměřit, jedině to hodit do servisu....jinak nebyla zavřená, není otevřená žádnou sadou...klasická šestka

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

30.5.2011 v 23:40 | Nahoru | #22

Bandit-Kralik píše: Dobíjení nemám jak proměřit, jedině to hodit do servisu....jinak nebyla zavřená, není otevřená žádnou sadou...klasická šestka



Dobíjení, tedy aspoň to jestli ti to dobíjí proměříš jednoduše. Pokud nemáš měřák, stačí si koupit někde lowend multimetr za stovku. Na něm nastavit měření stejnosměrného napětí do 20V. A změřit to jak za studena tak po ujetí problematických kilometrů.

Napětí měříš na svorkách baterie, při různých otáčkách i zvýšených, 5000 to/min.

Naposledy editováno 30.05.2011 23:42:28

2 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

31.5.2011 v 20:54 | Nahoru | #23
ještě mě napadlo, zda to nemůže být špatně seřízenou směsí v karburátorech....už asi vymýšlím capiny

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

31.5.2011 v 21:50 | Nahoru | #24

Bandit-Kralik píše: ještě mě napadlo, zda to nemůže být špatně seřízenou směsí v karburátorech....už asi vymýšlím capiny



ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

31.5.2011 v 22:21 | Nahoru | #25
Bandit-Kralik> hele ja mel neco podobnýho. když bylo venku nad 23 a moto zahrata tak ani neotocila a byl to konektor mezi baterkou a startovacim rele - byl tam prechodak.
nevim jak je to na tvy moto ale ja bych zmeril napeti na baterce kdyz startujes a pak napeti na starteru na tom ovladacim kabelu. pokud bude na starteru min jak na baterce tak je tam nekde prechodák a ten muze zlobit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

1.6.2011 v 05:47 | Nahoru | #26
david1> měřit napětí mu asi nepomůže, musel by měřit proud a to není zas tak banální jako měřit napětí.

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

1.6.2011 v 06:58 | Nahoru | #27
vale46kart> staci napeti. Nesmi tam byt rozdil mezi baterkou. Akorat se opravuju musi to merit na tom hlavnim tlustem kabelu

(reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem

1.6.2011 v 07:19 | Nahoru | #28

vale46kart píše: david1> měřit napětí mu asi nepomůže, musel by měřit proud a to není zas tak banální jako měřit napětí.



Může změřit jaký je rozdíl(úbytek) v napětí na baterii a na startéru při startování.

problém se startováním se zahřátým motorem

1.6.2011 v 07:40 | Nahoru | #29
Sice nemám Hondu, ale taky to u mě dělal regulátor napětí, za studena dával 13,7V a jak se zahřál tak pouze 12,5V....koupil jsem novou baterku, dělal přemostění z regulátoru přímo na baterku, atd...a pak mi konečně došlo, že to neochčiju a koupil novej regulátor

1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem

1.6.2011 v 14:16 | Nahoru | #30
Jak muze nekdo rikat, ze to je baterkou, nebo regulatorem, kdyz za studena mu to bezproblemu startuje, jednak studenej motor ma vyssi kompresi a odpory diky studenymu oleji a pak po jizde je baterka dobita. Kdyby mu to nedobijelo, tak by priste uz nenastartoval, leda by zamlcel tu informaci, ze pred kazdou jizdou ma motorku na nabijecce ....to, ze to line toci motorem bych hledal jinde, at uz treba v nejakym volnym vodici ke starteru, velkym prechodovym odporu, nebo mechanicky zavade nekde na volnobezce ktera s teplym ridkym olejem prokluzuje apod. Ale teplej motor vzdycky jde protocit daleko snaze.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist