1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
2 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
Nicméně většinou to řeší šikovnej mechanik, stejně to v 80% lidi nezvládnou sami a diagnostika, která je stejně k prdu takle na dálku je pak k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
c.j. píše: A dobíjí ti to?
Dobíjí mu to jen za studena, jak se zahřeje regulátor přestane dobíjet. Můj případ na VFR.
Změř napětí dobíjení až po delší projížďce, bez vypnutí motoru a s různýma otáčkama. Klidně to podrž chvíli na deseti.
Nebo připoj měřák tak, abys viděl napětí na baterce během jízdy.
2 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
Bandit-Kralik píše: ok....tedy vyměním baterku, rovnou svíčky....mám doma jeden starý motor z Bandasky, bude někdo tak ochotný a dá sem výkresy těch dílů, které by bylo v případě nutnosti vyměnit....
jakých dílů máš na mysli???
1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
Bandit-Kralik píše: ok....tedy vyměním baterku, rovnou svíčky....mám doma jeden starý motor z Bandasky, bude někdo tak ochotný a dá sem výkresy těch dílů, které by bylo v případě nutnosti vyměnit....
Než vyměníš baterku, tak proměř dobíjení, zda ti to dobíjí i po delší cestě, když se zahřeje regulátor. Stejně se to chovalo mi a už se to i tady na fóru řešilo.
1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
Bandit-Kralik píše: Dobíjení nemám jak proměřit, jedině to hodit do servisu....jinak nebyla zavřená, není otevřená žádnou sadou...klasická šestka
Dobíjení, tedy aspoň to jestli ti to dobíjí proměříš jednoduše. Pokud nemáš měřák, stačí si koupit někde lowend multimetr za stovku. Na něm nastavit měření stejnosměrného napětí do 20V. A změřit to jak za studena tak po ujetí problematických kilometrů.
Napětí měříš na svorkách baterie, při různých otáčkách i zvýšených, 5000 to/min.
Naposledy editováno 30.05.2011 23:42:28
2 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
nevim jak je to na tvy moto ale ja bych zmeril napeti na baterce kdyz startujes a pak napeti na starteru na tom ovladacim kabelu. pokud bude na starteru min jak na baterce tak je tam nekde prechodák a ten muze zlobit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se startováním se zahřátým motorem
1 reakcí na tento příspěvek problém se startováním se zahřátým motorem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |