Předpokládám, že s antihopem to není třeba dělat. Nebo ano? Mám se to systemeticky učit? Je na to nějaký fígl? Jaký je správný rytmus činnosti, když letím z rovinky do zatáčky?
P.S. Samozřejmě jsem měl na mysli meziplyn a to jak jej dávat a zároveň citlivě brzdit.
Naposledy editováno 25.05.2011 17:56:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?
t_freedom píše: Tyhle diskuse tu už byly...a já jsme byl vždycky za debila...neb sem tvrdil následující:
Taky si myslím, že na synchronizaci to nebude mít moc vliv...s vymačklou spojkou a dráhou mezi kolečky cca. nekolik milimetrů(dejme tomu že i přes deset)kdy to cvaknutí je mžik. Ať už by spojka přenášela nějakej moment i vystavená - srovná se to během toho cvaknutí ...tak počítejte, kolik na to má ta hřídel času ...3, 2, 1 "CVAK" ...
Rovnáš si otáčky motoru k otáčkám zadního kola, na příslušný přev. stupeň ...
Ty máš ještě sílu to někomu vysvětlovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?
(nevím jak u teplejch mokrejch spojek, ale suchá i při vystavení přenáší docela dost - když tam je kvalt a hledám neutrál, nedaří se mi a chci s tím je pohnout, tlačení při vystavený spojce se docela nechá - ale já mám 7lamel co se o sebe třou na mokrý jsou většinou dvě)