paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.9.2014 v 23:09 | Nahoru | #1
Martty-lad>
Tak jsem ti to blikl. žádná kvalita, jen telefonem. Je to nerez trubka 50mm venkovní průměr, měl jsem i 40mm ale ta se mi zdála moc malá na ten tlumič. Síla je 2 mm kvůli sváření. Vařil jsem to TIG em. zvuk je hrubý a hluboký, Ještě k tomu vyndání té poslední trubičky. Musíš odbrousit ten nerez držák krytky - tam jsou navařené matky, které ti drží černou krytku. Pak vyndáš ten poslední kus tlumiče, je to obyčejná trubička navařená do plechu. Tu vyrazíš, vyndáš a navaříš držák krytky zpět. já jsem tu krytku natřel vypalovací barvou, takže nic moc na krásu. Ale v zimě to hodím do lakovny na lak.


















(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.9.2014 v 06:33 | Nahoru | #2
Martty-lad> tak to jsou cenné informace, díky moc! takže postup už je mi celkem jasný, jen asi pohledám větší trubku. Snažím se všude používat stěnu 1mm, vaření by mělo být v pohodě.

Myslíš že ty svody jsou 2mm stěna? to se mi zdá hodně, až je říznu tak dám vědět.
Já se právě do těch originál svodů i tlumičů nebojím řezat, je jich na české i německé inzerci přebytek a ceny nejsou vysoké

A jak jsi dělal vyříznutí děr do těch černých koncových krycích misek? Já jsem to chtěl dát na soustruh, ale prý je to moc tenké a bude se to trhat. Korunkový vrták mám k dispozici, ale štve mě že na té misce není nějaký jasný střed kam vrtat, chci to mít hodně přesné, ale asi to moc řeším

Jo a poslední věc: dávej si pozor na ty LED blinkry, měl jsem je taky na jiné motorce a teklo do nich kolem drátu i kolem sklíčka. Vnitřek rychle vyrezne a vypadá to pak hrozně, takže radím včas utěsnit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist