globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Systém vstřikování paliva
8.5.2011 v 21:46
Ahoj. Prosím o radu. Občas se mně stana, že na SV650S r.v.2004 se mně rozsvítí červený indikátor a na displeji se oběví F1 a střídá se to s teplotou motoru. V manuálu jsem našel, že se jedna o problém porychy vstřikování paliva. Musím tuto závada řešit se servisem anebo je nějaké jiné řešení. Díky za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Systém vstřikování paliva

8.5.2011 v 21:49 | Nahoru | #1
Propojením konektoru pod sedlem si necháš vyvolat chybu a pak najdeš co to označení znamená. Aspoň tak to je u GSX-R a Telat co sem našel. Trošku hledej návod na diagnostiku GSX-R řešilo se to tu nedávno a najdeš které dráty propojit ať ješte nevyhoříš

(reakce na) Systém vstřikování paliva

8.5.2011 v 21:51 | Nahoru | #2
zdenofido> propojují se kontakty v jednom konektoru, takže aspoň u mojeho litry je jen jedna možnost propojení....

1 reakcí na tento příspěvek Systém vstřikování paliva

8.5.2011 v 21:54 | Nahoru | #3
Není to F1 ale FI = failure indicator. Motorka hlásí, že dle její diagnostiky došlo k chybě.
Zapni si motorku do diagnostického módu spojením 2 kontaktů pod sedlem, tím se motorka přepne do servisního módu a na displayi ti místo teploty ukáže kód chyby ve formátu cxx, kde xx je číslo (c00 je OK – bez závad). Samotnou chybu už pak dohledáš v servisním manuálu.


Toto je ten konektor:

Konektor je na levé straně rámu u trubky podsedlového rámu na přelomu sedadel jezdce a spolujezdce, je překryt gumovou krytkou a má poměrně krátké dráty. Hlavně to necpi do žádného jiného .

Naposledy editováno 08.05.2011 21:54:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva

8.5.2011 v 22:38 | Nahoru | #4
jirin.sv> hele, to tvoje esvéčko je jakési chytřejší jak moja babička, máš tam 4 kontakty

Naposledy editováno 08.05.2011 22:39:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva

9.5.2011 v 18:19 | Nahoru | #5

Dolík.... píše: jirin.sv> hele, to tvoje esvéčko je jakési chytřejší jak moja babička, máš tam 4 kontakty

Tak asi chytřejší je . Ony pro tu diagnostiku se stejně používají jen 2 kontakty. Ty další jsou pak na napojení na diagnostiku na PC, třeba Healtech.
A ta tvoje „babička“ tam v podporovaných modelech není, takže to asi neumí . Toť ten rozdíl .
Podporuje to:

GSX-R600 (2004-2009), GSX-R750 (2004-2009), GSX-R1000 (2003-2009), GSX1400 (2004-2009), SV650 (2003-2009), SV1000 (2003-2009), DL650 V-Strom (2004-2009), DL1000 V-Strom (2004-2009), GSF650 Bandit (2007-2009), GSF1250 Bandit (2007-2009), GSX650F (2008-2009), Boulevard C109R/T (2008-2009), M109R (2006-2009), M109R2 (2008-2009), C50 (2005-2009), C90 (2005-2009), M50 (2005-2009), M90 (2009) Intruder C1800R (2008-2009), M1800R (2006-2009), M1800R2 (2008-2009), C800 (2005-2009), M800 (2005-2009), C1500 (2005-2009), M1500 (2009) VL800 Intruder Volusia (2005-2009), VL1500 Intruder (2005-2009), VZ800 Marauder (2005-2009), VZR1800 (2006-2009)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva

17.5.2011 v 12:30 | Nahoru | #6
Tak jsem to zkusil a napsalo to c00 takže bez chyby, ale dnes se mně to stalo opět. Většinou když se to stane má motor kolem 80 st. Stačí když podřadím a zhasne to (ta kontrolka a nápis FI). Takže nejsem schopen to propojení udělat přímo když se to stane. Co se týče výkonu jsem nepocítil při chybě žádné změny a ani nijak neškube.

Naposledy editováno 17.05.2011 12:31:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 14:55 | Nahoru | #7
Prosím, nevíte někdo co s tím. Dělá to stále. Není možné že by bylo třeba špinavé sítko v nádrži, nebo nějak poškozené a občas tam něco vletí. Jen mně zaráží, že když podřadím tak to zhasne a nesvítí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 14:59 | Nahoru | #8

kamiso píše: Prosím, nevíte někdo co s tím. Dělá to stále. Není možné že by bylo třeba špinavé sítko v nádrži, nebo nějak poškozené a občas tam něco vletí. Jen mně zaráží, že když podřadím tak to zhasne a nesvítí.

Pokud to to opravdu dělá při řazení, tak to může dělat GPS senzor (snímač zařazené rychlosti), někde tu popisoval Assassin, jak mu to blbne, když se zahřeje (za studena je OK). Je to prý zalité v nějakém lepidle, a když se to zrahřeje, tak se to takto může projevovat. Jedna z chyb, co diagnostika detekuje, je právě nefunkčnost čidla.
Ideálně ho vyřadit a ještě si otevřeš trošku výkonu na 2. a 3. kvaltu pomocí tohoto: http://www.suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=2972. Je to bazmek pomocí kterého říkáš, že tam máš pořád zařazený 6. rychlostní stupeň s malou úpravou, že detekuje zařazení neutrálu.

(reakce na) Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 15:03 | Nahoru | #9
jirin.sv>
Ahoj. Ne při řazení. To tam mám normálně šestku a občas to udělá. Buď si toho nevšímám a za nějakou chvíli cca. 2-5 minut to zhasne samo a nebo stačí podřadit a zhasne to taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 15:06 | Nahoru | #10

jirin.sv píše: Pokud to to opravdu dělá při řazení, tak to může dělat GPS senzor (snímač zařazené rychlosti), někde tu popisoval Assassin, jak mu to blbne, když se zahřeje (za studena je OK). Je to prý zalité v nějakém lepidle, a když se to zrahřeje, tak se to takto může projevovat. Jedna z chyb, co diagnostika detekuje, je právě nefunkčnost čidla.
Ideálně ho vyřadit a ještě si otevřeš trošku výkonu na 2. a 3. kvaltu pomocí tohoto: http://www.suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=2972. Je to bazmek pomocí kterého říkáš, že tam máš pořád zařazený 6. rychlostní stupeň s malou úpravou, že detekuje zařazení neutrálu.



Ahoj. Ne při řazení. To tam mám normálně šestku a občas to udělá. Buď si toho nevšímám a za nějakou chvíli cca. 2-5 minut to zhasne samo a nebo stačí podřadit a zhasne to taky.

(reakce na) Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 15:38 | Nahoru | #11

kamiso píše: Ahoj. Ne při řazení. To tam mám normálně šestku a občas to udělá. Buď si toho nevšímám a za nějakou chvíli cca. 2-5 minut to zhasne samo a nebo stačí podřadit a zhasne to taky.

No tak jsem myslel, že zařazení tomu pomůže .

Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 16:02 | Nahoru | #12
leda zkusit motorku dostat do rezimu kdy indikuje chybu a propojit to klidne i pri bezicim motoru... pripadne bys to musel odvezt k nekomu kdo to umi diagnostikovat pres PC, tahle uz ma pamet zavad takze uz by mel dokazat vytahnout to i z pameti...

1 reakcí na tento příspěvek Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 17:55 | Nahoru | #13
Ahoj, mám taky problém s FI. Ukazuje mi to chybu c42. Podle manuálu je to problém s Ignition switch. V manuálu je pak popsán jakýsi postup testu, kteremu moc nerozumím. Neporadil byste někdo?

(reakce na) Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 17:58 | Nahoru | #14

hondarebel píše: Ahoj, mám taky problém s FI. Ukazuje mi to chybu c42. Podle manuálu je to problém s Ignition switch. V manuálu je pak popsán jakýsi postup testu, kteremu moc nerozumím. Neporadil byste někdo?



do ridici jednotky nejde signal ze spinacky... blbej kontakt na spinacce, poruseny vodice... v pripade ze mas model s immobilizerem tak chyba immo...

Systém vstřikování paliva

13.6.2011 v 20:40 | Nahoru | #15
assassin> díky, kouknu na to

Systém vstřikování paliva

31.12.2011 v 13:42 | Nahoru | #16
Díky za pomoc, chyba byla opravdu ve vodičích u spínačky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist