1 reakcí na tento příspěvek Systém vstřikování paliva
1 reakcí na tento příspěvek Systém vstřikování paliva
Zapni si motorku do diagnostického módu spojením 2 kontaktů pod sedlem, tím se motorka přepne do servisního módu a na displayi ti místo teploty ukáže kód chyby ve formátu cxx, kde xx je číslo (c00 je OK – bez závad). Samotnou chybu už pak dohledáš v servisním manuálu.
Toto je ten konektor:
Konektor je na levé straně rámu u trubky podsedlového rámu na přelomu sedadel jezdce a spolujezdce, je překryt gumovou krytkou a má poměrně krátké dráty. Hlavně to necpi do žádného jiného .
Naposledy editováno 08.05.2011 21:54:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva
Naposledy editováno 08.05.2011 22:39:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva
Dolík.... píše: jirin.sv> hele, to tvoje esvéčko je jakési chytřejší jak moja babička, máš tam 4 kontakty
Tak asi chytřejší je . Ony pro tu diagnostiku se stejně používají jen 2 kontakty. Ty další jsou pak na napojení na diagnostiku na PC, třeba Healtech.A ta tvoje „babička“ tam v podporovaných modelech není, takže to asi neumí . Toť ten rozdíl .
Podporuje to:
GSX-R600 (2004-2009), GSX-R750 (2004-2009), GSX-R1000 (2003-2009), GSX1400 (2004-2009), SV650 (2003-2009), SV1000 (2003-2009), DL650 V-Strom (2004-2009), DL1000 V-Strom (2004-2009), GSF650 Bandit (2007-2009), GSF1250 Bandit (2007-2009), GSX650F (2008-2009), Boulevard C109R/T (2008-2009), M109R (2006-2009), M109R2 (2008-2009), C50 (2005-2009), C90 (2005-2009), M50 (2005-2009), M90 (2009) Intruder C1800R (2008-2009), M1800R (2006-2009), M1800R2 (2008-2009), C800 (2005-2009), M800 (2005-2009), C1500 (2005-2009), M1500 (2009) VL800 Intruder Volusia (2005-2009), VL1500 Intruder (2005-2009), VZ800 Marauder (2005-2009), VZR1800 (2006-2009)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva
Naposledy editováno 17.05.2011 12:31:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva
kamiso píše: Prosím, nevíte někdo co s tím. Dělá to stále. Není možné že by bylo třeba špinavé sítko v nádrži, nebo nějak poškozené a občas tam něco vletí. Jen mně zaráží, že když podřadím tak to zhasne a nesvítí.
Pokud to to opravdu dělá při řazení, tak to může dělat GPS senzor (snímač zařazené rychlosti), někde tu popisoval Assassin, jak mu to blbne, když se zahřeje (za studena je OK). Je to prý zalité v nějakém lepidle, a když se to zrahřeje, tak se to takto může projevovat. Jedna z chyb, co diagnostika detekuje, je právě nefunkčnost čidla.Ideálně ho vyřadit a ještě si otevřeš trošku výkonu na 2. a 3. kvaltu pomocí tohoto: http://www.suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=2972. Je to bazmek pomocí kterého říkáš, že tam máš pořád zařazený 6. rychlostní stupeň s malou úpravou, že detekuje zařazení neutrálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Systém vstřikování paliva
jirin.sv píše: Pokud to to opravdu dělá při řazení, tak to může dělat GPS senzor (snímač zařazené rychlosti), někde tu popisoval Assassin, jak mu to blbne, když se zahřeje (za studena je OK). Je to prý zalité v nějakém lepidle, a když se to zrahřeje, tak se to takto může projevovat. Jedna z chyb, co diagnostika detekuje, je právě nefunkčnost čidla.
Ideálně ho vyřadit a ještě si otevřeš trošku výkonu na 2. a 3. kvaltu pomocí tohoto: http://www.suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=2972. Je to bazmek pomocí kterého říkáš, že tam máš pořád zařazený 6. rychlostní stupeň s malou úpravou, že detekuje zařazení neutrálu.
Ahoj. Ne při řazení. To tam mám normálně šestku a občas to udělá. Buď si toho nevšímám a za nějakou chvíli cca. 2-5 minut to zhasne samo a nebo stačí podřadit a zhasne to taky.
kamiso píše: Ahoj. Ne při řazení. To tam mám normálně šestku a občas to udělá. Buď si toho nevšímám a za nějakou chvíli cca. 2-5 minut to zhasne samo a nebo stačí podřadit a zhasne to taky.
No tak jsem myslel, že zařazení tomu pomůže .1 reakcí na tento příspěvek Systém vstřikování paliva
hondarebel píše: Ahoj, mám taky problém s FI. Ukazuje mi to chybu c42. Podle manuálu je to problém s Ignition switch. V manuálu je pak popsán jakýsi postup testu, kteremu moc nerozumím. Neporadil byste někdo?
do ridici jednotky nejde signal ze spinacky... blbej kontakt na spinacce, poruseny vodice... v pripade ze mas model s immobilizerem tak chyba immo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |