globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 500 na začátek?
 
27.4.2011 v 18:20
Zdravim, mam takovej problémek.
Už roky toužím po motorce, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, udělat si papíry, ale letos se to konečně povedlo, takže teď scháním nějakou pěknou motorku pro mě.
Já si nejdřív myslela, že si koupím hlasika první motorka CBRko 125, ale kamarád mi to strašně rozmlouvá. Že prý mě už není 16, tak mám jít hned do něčeho silnějšího. Doporučil mi GS 500. Ale nevím, jestli to není pro začátek moc? Na druhou stranu si zase sama říkám, že to CBR bych měla třeba rok, a toužila bych po něčem silnějším.

Takže ráda bych slyšela názor víc lidí, popřípadě jakou motorku si koupit? Koukala jsem po té GS 500, taky po ER 5 nebo Cagiva River 500. Co myslíte, že by se tak hodilo pro začátečnici? Chci něco pohodlnýho, cestovního, ale zase aby se na tom dalo časem pěkně zajezdit. Cena do 50 000, a rok minimálně 98. Díky za odpovědi :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 23:36 | Nahoru | #1

Cosmogagy píše: ale notak, neplet tady nikomu hlavu doslova takhle funguje ostra dvoutaktni kroska, popripade ne az tak vyrazne takhle funguji "neostre" dvoutaktni dvacky (urcene do provozu - RS, Mito, NSR, atd)...
ale pokud vim bavime se tady hlavne o ctyrtaktnich dvackach, a ty takhle nefunguji v ramci kubatury docela tahnou odspodu a narust vykonu je postupny a plynuly...



Aha, ty myslíš nějaký motorky co nejedou v žádnejch otáčkách. Tak to sorry, na tom sem nikdy neseděl a nevím jak se to chová (za mýho dětství byly ze 125 ccm k dispozici jen "ostrý" 2takty.

Tak to ať si to 1O koňový (nebo kolik to má) svezení každej užije - nejlépe do kopce, když se ti lepí na prdel auto co nemá potřebu dodržovat bezpečnouá vzdálenost (nešvar dost rozšířený řekl bych, asi si občas někdo neuvědomuje co se stane, když drcne moto před sebou ze zadu v zatáčce).

Naposledy editováno 29.04.2011 23:40:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

30.4.2011 v 07:06 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: Aha, ty myslíš nějaký motorky co nejedou v žádnejch otáčkách. Tak to sorry, na tom sem nikdy neseděl a nevím jak se to chová (za mýho dětství byly ze 125 ccm k dispozici jen "ostrý" 2takty.

Tak to ať si to 1O koňový (nebo kolik to má) svezení každej užije - nejlépe do kopce, když se ti lepí na prdel auto co nemá potřebu dodržovat bezpečnouá vzdálenost (nešvar dost rozšířený řekl bych, asi si občas někdo neuvědomuje co se stane, když drcne moto před sebou ze zadu v zatáčce).



i na te ctyrtaktini dvacce jsi i do kopce rychlejsi nez vetsina beznho provozu, a v zatacce uz tuplem (nemyslim to jake maji vozidla potencial jet, ale jak v nich lidi opravdu jezdi)...

jak rikas, nesedel jsi na tom, tak nehodnot jak to jede do kopce.. ja na tom sedel nejednou, at uz se jednalo o CBR125R nebo YZF-R125 a nalital jsem se na tom i neco do kopecka (Buchlaky a silnice u Násedlovic kde se každoročně jezdí závody do vrchu).. porad se ale samozrejme bavim o CBR s necelyma 10kW (okolo 13koni) a dalsich motorkach tesne pod zakonnym limitem 11kW (je jasny ze 8-10 konovy rozklepany cinan jede daleko hur a uz bych rekl ze je diky sve pomalosti i nebezpecny - ja totiz uznavam ze je hranice od kdy je motorka nebezpecna tim ze je pomala, ale kvalitni 4T dvacku 9-11kW nejak nebezpecnou proste neshledavam )
a kdyz uz s tebou chce nekdo zavodit a predjizdet te, proc se vzrusovat??? jedes si svoje tempo a seres na ostatni... a kdyz se na tebe nejaky kokot nalepi? tak ho pustim kdyz se na tebe takovy zavodnik "f TDIpyco" nalepi kdyz jedes na vetsi masine, tak hned musis tahat za plyn a ujizdet mu?? ja takove idioty poustim pred sebe i na velkych masinach, proc bych mel menit svoji jizdu jen proto ze ten za mnou je kokot? proste uhnu ke kraji, a at si jede treba az tam kde končí záda..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist