Už roky toužím po motorce, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, udělat si papíry, ale letos se to konečně povedlo, takže teď scháním nějakou pěknou motorku pro mě.
Já si nejdřív myslela, že si koupím hlasika první motorka CBRko 125, ale kamarád mi to strašně rozmlouvá. Že prý mě už není 16, tak mám jít hned do něčeho silnějšího. Doporučil mi GS 500. Ale nevím, jestli to není pro začátek moc? Na druhou stranu si zase sama říkám, že to CBR bych měla třeba rok, a toužila bych po něčem silnějším.
Takže ráda bych slyšela názor víc lidí, popřípadě jakou motorku si koupit? Koukala jsem po té GS 500, taky po ER 5 nebo Cagiva River 500. Co myslíte, že by se tak hodilo pro začátečnici? Chci něco pohodlnýho, cestovního, ale zase aby se na tom dalo časem pěkně zajezdit. Cena do 50 000, a rok minimálně 98. Díky za odpovědi :)
premyslej nad tim jestli mas na temer dvousetkilovou motorku fyzicky - manipulace na miste a pri nizkych rychlostech... aby ti nepadala na krizovatkach,aby ses s tou motorkou jen netrapila, nenadavala a nebala se kazdeho otaceni a rozjezdu do kopce jak cert krize
moje rada zni - kup si na rok neco lehkyho, klidne to CBR 125, to ma 130kilo s plnou nadrzi, je to malinky a nizounky, a bezproblemu ho zvladnes umanipulovat..na tom se naucis finty a figle (manipulace s tezsi motorkou totiz neni az tak o sile jako o cviku a grifu), ten rok te stejne ta jizda na tom bude bavit i s necelyma 11kW, a po roce takovou motorku prodas prakticky beze ztraty (samozrejme pokud nekupis funglovku) a skocis na tezsi a vykonnejsi motorku
ja ti ju na prvni sezonu muzu jen a jen doporucit
Ninja 250 je pro tebe moc drahá - přitom to by podle mě byla super volba no a pak to GSo - opravdu hodná motorka, které se není třeba bát co se týče výkonu, ale jak psal Cosmogagy - co se týče manipulace (nicméně i to si myslím, že se dá zvládnout).
Vlastní zkušenost mám s YBR 250 - přítulkyně na tom začínala a stroj to byl fakt suprovej - lehoučká, ovladatelná a přitom to nebylo tak vydechlé jako 125 a docela slušně to jelo
Takže za sebe - na pětikuli se začít bez obav dá, ale jestli máš strach 250ka to jistí
125ccm ber opravdu jen na jednu sezonu... a i tak tě to ke konci bude nudit...
1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
Věř mi, že 15 kW je pro holku do začátku až až... (nezapomínej, že holky si taky nepotřebujou masírovat ego motorkama )
Je to masina schopna predjizdeni i v kopci, bandu budes stihat taky v klidu, nauci te i davkovani plynu, sem tam odpusti i drobne prehmaty, nebude te to tolik mrzet kdyz ti upadne (nema plastovani), s vyhledem na budoucnost je financne mene narocnejsi, nez co sezonu, nebo dve menit stroj a mnoho dalsich...
Za me ER5/ GS 500/ GSF 400/ CB 500 ...
Jestli chces info, nebo tak, tak se ozvi pres PM.
1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
3 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
Ještě by mě zajímalo, kolik to má maximálku když je to zavřený na 25 kw? K té manipulaci...koukala jsem, a hmotnost mají obě motorky zhruba stejnou, že?
<EDIT> - Tu maximalku ignoruj, prehlidnul jsem, ze se ptas na zavrenou...
Vaha priblizne stejna, jede to podobne, jestli chces byt ta s hvezdickou, muzes se podivat jeste po nejake podobne vykonem/objemem ale ctyrvalci. Ale ani tech dvouvalcu bych se nebal...
Naposledy editováno 27.04.2011 22:45:06
E: nebo ninju 250/ybr 250/cbr 250 jak tady psali, ale ty jsou o něco dražší
E2: asi jsem se blbě díval, ale vůbec nevím na čem jsi už jezdila? kdybys už nějakou pětku zkoušela a věděla že je to ok a cítila se jístě tak pohoda No stejně se rozhodneš jak se cítíš ty..
Naposledy editováno 27.04.2011 22:59:15
Broudy píše: Dřevo nejsem, celkem mi to jde, navíc už mám řidičák na auto přes dva roky, což je asi výhoda, protože se člověk víc soustředit na jízdu a né přemýšlet kdy dá blinkr Takže je to takový jiný, než když člověk uplně začíná na silnici. Ale jiný kamarád mi zase říkal, ať neblbnu, že to, že umí člověk jezdit na rovince, v zatáčkách, rozjet se a zastavit, není jízda na motorce. A co si budem vykládat v té autoškole se člověk nic moc víc nenaučí.
Taky přemýšlím o tom, že bych šla do toho CBR, pojezdila dvě sezony a pak šla třeba do 500 sportu, ale nevím.
Když už jsme v tom...co si myslíte o tom CBRku? Četla jsem tu spoustu diskuzí, někdo nadáva, že je to kolo, má to tenký gumy atd, ale jiní zase říkají, že na naučení je to super...
Já jsem se v autoškole taky naučil víceméně kulový...Doporučuju vyrazit na kurz bezpečné jízdy, já jsem odtamtud jel jak vyměněnej...V mostě za to chtěj dva tácy, tak ti poradim - www.motoskolakolin.cz - chce za to 900, je tam takový příjemný domácký přístup, prostě je to tam prima ... O tom, na čem začít ještě pomlčím, sám jsem nedávno začal - ale přiznám se, začal jsem na silnějším stroji, zatím v poho (Vím, že neumím jezdit jako Rossi a ani se o to nesnažím, to je podle mne důležité )
Edit: To, že má motorka větší výkon přeci neznamená, že ho musím využít. Naopak se to může i vyplatit, když člověk potřebuje odněkud rychle vypadnout...
Naposledy editováno 28.04.2011 10:41:26
Jinak neznám lepší věc než pomalu přecházet a stále si užívat ten pocit z navýšení výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
Osobně, kdybych pro ní měl vybrat motorku na začátek tak by to byla CBR125, YBR125 nebo 250 a nebo Blatu 125 Motard (ale to je spíš favorit pro můj začátek ) Jinak třeba Ninja250R je hodně drahá, ostatní kousky co jsem vyjmenoval, by jsi měla sehnat levněji. Hlavně nezapomeň na kvalitní oblečení!