globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: startovací relé či co ???
23.4.2011 v 22:07
Zdravím. Mám problém s tavící se pojistkou, po bližším zkoumání jsem si všiml, že pojistka se nepřepálí ale !! odtaví !!. vždy jen na jedné straně. viz foto:



Tak jsem to rozdělal, poodpojoval a zustala mě v ruce taková krabička. Nejprve jsem si myslel že je to jen svorkovnice, ale pak mi došlo, že to bude asi něco inyho . tady na forech jsem našel, že by to mohlo být startovací relé. viz forum: http://www.motorkar...?ft=65592&fid=18 , ale na jiných forech se objevovali úplně jiný relé ( kulatý a kovový ) vlastně že je to rele jsem se dočeltl jen na om foru. tak bych rád věděl co to vlastně teda je.:



Tak a z tyhle fotky je vidět, že jeden kontak je fakt natavený, takže se nadměrně zahřívá, tak jsem si myslel že by mohla být chyba v tom relé, nebo co to je. Popřípadě kdyby se někomu doma válelo tohle rele nebo co to je, tak kdyby byla možnost ho vypůjčit nebo odkoupit, nebo jestli nevíde kde ho koupit ( za origo asi 2000 se mi moc nechce davat když ani nevím jestli je to tím )

díky všem.




Uzavřeno 26.04.2011 v 18:26 uživatelem Kmotr777

startovací relé či co ???

23.4.2011 v 22:10 | Nahoru | #1
ještě dvě fotky:

1 reakcí na tento příspěvek startovací relé či co ???

23.4.2011 v 22:16 | Nahoru | #2
Startovací relé

Podle mě je na vině pouze vyhřátý konektor. Zkus to relé rozebrat a ten konektor vyměnit..

startovací relé či co ???

23.4.2011 v 22:53 | Nahoru | #3
Čau,
na krytu relátek bývá většinou vyznačeno schematicky které kontakty jak spínají a rozpínají.Pokud se jedná o startovací relé,tak by mělo spínat pouze cívku ovládání startéru a to by se určitě nechalo nahradit běžným relátkem za cenu okolo stovky,které má kontakty na 20A a protože se jedná o krátkodobé zatížení,tak by bylo v pohodě,pojistka by se ale musela umístit mimo relé.Z obrázku je patrné,že tam byly nějaké přechodové odpory a to buď přímo u pojistky,nebo uvnitř na spínacích kontaktech.Obojí jde opravit většinou špatně,nebo vůbec.

startovací relé či co ???

24.4.2011 v 10:03 | Nahoru | #4
no, tak rozdělat nejde ( asi kdybych se hodně snažil a bral to fakt silou ) a právě že tam není nakreslený ani schema, jen:
4F28 a pak jeste MR5 a pod tim 3.

PS: právě mě psali z motopuzle.cz a že prý tohle relé je za 900,- . Kdyby to mělo vyřešit můj problém, tak ho koupím, ale !

Naposledy editováno 24.04.2011 10:16:12

startovací relé či co ???

26.4.2011 v 18:26 | Nahoru | #5
Tak všem díky. VYŘEŠENO.
koupil jsem si svorkovnici na pojistku, rozdělal ( silou ) relé, vyčistil, napájel pár kontaktů a zatím šlape bez přehřívání, vše ale ukáže jen čas.
Kdyby někdo měl podobný problém, není problém poradit nebo pomoct.
Zdravim
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist