paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vybírám motorku... prosím o pomoc
20.4.2011 v 19:55
Zdravim vsechny,
omlouvam se ze otravuju s topicem, ktery tu uz urcite byl. Mam vyhlidlou tuhle Kawu, jinak dalsi moznost je samozrejme GeeSo od suzuki, ale precejen se mi er petka libi o neco vice..
http://www.motoinzer...aki/514243-er-5.html
a zajimalo by mne, jesli si myslite, ze by to mohl byt dobrej kup a zaroven, na co si dat pozor v pripade koupe ER5? Jinak by mne zajimalo, co mam delat pokud nema STK. Muzu na ni odjet s kupni smlouvou a malym TP pokud STK nema a udelat si ho pri prihlaseni a evidencce?

Uzavřeno 21.04.2011 v 10:46 uživatelem Bum_balek

1 reakcí na tento příspěvek Vybírám motorku... prosím o pomoc

20.4.2011 v 22:17 | Nahoru | #1
Vzhledem k tomu, že tu majitel je, tak se poptej na všechno jeho. Při koupi motorky zjistit zda sedí všechno v dokladech, kouknout na celkový stav (laickým pohledem kde je co odřený, ještě někde nění napraskelj rám atd. Podle fotek jsou pneu fakt málo jetý, což je plus, jelikož nový stojej kolem 4500 Kč (pak ještě něco stojí práce s pneuservise) a můžou vydržet i 15 000 Km, pokud jezdíš jako člověk. Stav řetězovky z fotek nepoznám. Dále se kouknout na kotouč a destičky, podívat se jestli není někde motor voblitej od oleje atd. Jízda- vyzkoušet jak chytá studenej motor, normál jízdou zahřát a a pak vyzkoušet pár kvaltů na plnej kotel- tím zjistíš jestli nevypadávají rychlosti, jak jsou na to synchrony atd. (pokud nejsi jelito tak poznáš jak na tom převodovka je, vějtšinou je normální, že ze z toho ozve dost velký zvaknutí, skoro až rána, při řazení jedničky a vzhledem k počtu km i při přeřazování z jedna na dvě). tAky se dá poznat, po,kud je výrazně hnutej rám, že to táhne do strany. Měl by sis s sebou vzít někoho kdo tomu trochu rozumí, aby ti poradil co a jak.

(reakce na) Vybírám motorku... prosím o pomoc

21.4.2011 v 08:27 | Nahoru | #2

Hofner píše: Jízda- pak vyzkoušet pár kvaltů na plnej kotel- tím zjistíš jestli nevypadávají rychlosti,jak jsou na to synchrony atd. (pokud nejsi jelito tak poznáš jak na tom převodovka je, vějtšinou je normální, že ze z toho ozve dost velký zvaknutí, skoro až rána, při řazení jedničky a vzhledem k počtu km i při přeřazování z jedna na dvě).


zřejmě jsem cosi zaspal,s těma synchronama
jinak k dotazu: ER5 nemá až zase takový úskalí...možná jen kouknout pod nádrž, jestli není motor postříkaný od chladící kapaliny (častá "závada" )oprava vyjde na cca 50kč, stačí koupit těsnící O kroužky a je to v pohodě. možná ještě zkusit oba zadní tlumiče,jak chodí, po pádu se většinou ten na straně výfuku ohne a někdy může i prasknout, jinak asi kontrola jako na každé jiné moto

Naposledy editováno 21.04.2011 08:28:22
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist