Hlavně mě zajímal motor,protože po zkušenosti s KTM v sériové podobě jsem byl značně zklamán-to,co se o tomto motoru psalo,nebylo až tak pravda(POZOR,posuzuji sériové motky,jak je koupíš,bez ladění).Gas mě opět přesvědčil o kvalitě dvoutaktu,takhle bych si představoval motorku pro hobíka,motor skutečně tahá odspodu,ale tak nějak rozumně,ne,že Tě hodí na záda. Pak zachrastí přívěra a už tam je výkonu "habakuk" už to o případném skluzu po zádech je! Podvozek jsem nemohl za tak krátkou dobu "odhalit" a pak byl také naladěn na "majitele",určitě by se s ním daly dělat kouzla.Sedlo pohodlné i pro celodenní ježdění po lese,řidítka tak nějak-jako celá motorka-okamžitě padly "do ruky". Ale nejvíc mě dostal ten pocit lehkosti a ovladatelnosti -to se 4T nejde srovnat-je to jako kolo s motorem.
Závěr-určitě bych to chtěl mít v garáži na hraní.Díky,P-H.
PS-nechcete někdo moji DR-Z-400 S ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Když bych měl GG nějak shrnout, motor je vcelku slušnej průběhem hodně jako 4T (což se u mě ukázalo jako smrtící) produkuje sice šílený vibrace, ale na to sou kluci od 2T zvyklí, vcelku ani nemám nic co bych mu vytknul, bohužel věci kolem už tak růžový nejsou, ikdyž má gas psanou neuvěřitelnou suchou 98kg je pocitově brutálně "těžkej na předek" což strašně vadí zejména při jízdě v kolejích, přezto je třeba říct, že ve výjezdu ztratit trakci je celkem umění, celkově se ta motorka v kopci chová velice trialově. Co se týká rychlej přejezdůporostem (kořeny díry kameny) tam bych řek že Gas propadá nejvíc motorka je značněnejrvozní hodně tomu přidáve ten pocit těžkýho předku. Poměrně velká vada na kráse je zpracování defakto co si budem povádat vobalit motorku co se 90% času topí někde v blátě šroubama s imbusovou hlavou dokáže kvalitně zpříjemnit opravu případnýho defektu v terénu. Co se týká plastů tam bych žádnou zavažnou chybu neviděl až asi na technoligi kterou spojujou ty dva rozdílny kusy nádrže k sobě a co si budem povídat i samotný její uložení tomu moc nepřidává. Hydraulickáspojka taky nejde tak sametově jak by mohla ale to není zas žádná nepřekonatelná závada, nicméně přesnost převodovky už je věc co obtěžuje - sešlápnout z 3ky na jedničku 5 kvaltů dokáže v určitejch situacích nemálo naštvat. Další věco co obtěžuje je startovací páka, neznám nikoho komu by fungovala jak má a když tak jí má čestvě opravenou a stejně po 2 měsícíchje ve stavu jako byla.
No nic koukám že to pletu pátý přez devátý ani nevim jestli z toho někdo něco vyčtete.
No nic abych to nějak shrnul - mám z toho stejný pocity jako když sem tu motorku kupoval - sem prostě na rozpacích, není to špatná motorka, bohužel nemůžu ani říct že je dobrá. Její obrovská výhoda je kupní cena pro kterou jí hodně lidí hodně odpustí, ale po technickej stránce je to prostě jak to jen říct, asi slovo kompromis by to vystihlo nejlíp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 | Vincátko3 | 8 | 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3 |
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... | Kohlstein | 71 | 31.8.2022 v 22:12 Ariete |
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 | Vlastik177 | 7 | 29.4.2021 v 23:46 Weezer |