globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zacinam
Zdarec, chtel bych zacit jezdit anevim jakou motorku si poridit. Mam papiry na 125 a jelikoz jsem maly postavy (cca 170 cm) tak nevim jestli je enduro,ktery bych radsi, spravna volba. A tak jsem koukal jeste chopperovi,ale chopper ve 125 nevim,nevim... Tak kdybyste byli rekli mi jaky mate zkusenosti s temito stroji,popripadne poslali odkaz na nakej stroj,abych z neho dosah na zem :D Diky moc...
Předchozí
1 2
Následující

Zacinam

7.4.2011 v 21:35 | Nahoru | #1
Rozhodně bych šel do dvoutaktu

Zacinam

7.4.2011 v 21:38 | Nahoru | #2
kámoš má Virago , já DT , řeknu ti že se to vůbec výkonově nedá srovnávat , DT je úplně jinde a hlavně je lehčí

Zacinam

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2011 v 21:39 | Nahoru | #3
Rozhodně bych šel do 4taktu Nenadarmo se říká "zlatá hudba čtyřtaktu" .. Btw. já mám 173cm a z Varadera sem vpohodě dosáhl :)


Ono je to všechno o financích .. Varan není levná záležitost .. pohybuje se na studenta co chce jezdit se 125 na celkem vysoké finanční urovni ..

Ze sportů bych být tebou vzal buď CBR nebo YFZ-125R .. je to jen o financích .. Ale toho Varana bych se vůbec nebál

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

7.4.2011 v 21:41 | Nahoru | #4
kup si DT, s první motorkou se musíš naučit nejdřív flákat o zem, bez toho to prostě nejde...

Zacinam

7.4.2011 v 21:45 | Nahoru | #5
Na Varana sem taky koukal,ale jak je zmineno je hodne drahej. Muj strop je cca 35 000 Kc. Jinak zalehavku bych nechtel urcite... Ja bych chtel neco s cim se du ujet i celkem velka vzdalenost :D

Zacinam

7.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #6
Hej co se týče té CBRky tak musím říct, že s ní se dá jezdit i délší cesty .. co sem jel za Brno (z Rožnova pod Radhoštěm .. kousek u hranic se slovenskem) tak mě nebolela ani prdel ani ruky nic.. uplně vpohodě

Zacinam

7.4.2011 v 21:52 | Nahoru | #7
tak jestli chceš 4T tak třeba Yamaha XT 125 , Honda XR 125 (XLR) a nebo Suzuki DR 125

Zacinam

7.4.2011 v 22:02 | Nahoru | #8
A co treba TDR? neni moc drahy a vypada docela pekne...

Zacinam

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2011 v 22:03 | Nahoru | #9
Tak já bych šel určitě do čtyřtaktu Můžeš vybírat třeba Suzuki GN, GZ, DR 125; Honda YBR, XLR 125, XR 125, CLR 125, CG 125, 125 Rebel,..; Sachs MadAss,... Většinu bys měl sehnat do 35000,- v dobrém stavu

Zacinam

7.4.2011 v 22:26 | Nahoru | #10
akorát tě bude srát že ti dvoutakty ujedou no

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

7.4.2011 v 22:28 | Nahoru | #11
raději si poslechnu "Vrrruuuuuuun" než "Rin-tin-tin-tin-tin"

EDIT: A raději budu kupovat džusík, pneu, řetězovku a další spotřební zboží než kupovat miliony částí motoru každý 2hý týden a furt jenom opravovat

Naposledy editováno 07.04.2011 22:31:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

7.4.2011 v 22:43 | Nahoru | #12

R4Zzy píše: raději si poslechnu "Vrrruuuuuuun" než "Rin-tin-tin-tin-tin"

EDIT: A raději budu kupovat džusík, pneu, řetězovku a další spotřební zboží než kupovat miliony částí motoru každý 2hý týden a furt jenom opravovat

videl si vubec nekdy rozdelanej motor? 4T je mnohem slozitejsi, ventily, rozvodak, olejovy cerpadla, atd. takze tam je mnohem vic co se muze vysrat... jinak civilni 2T najede v klidu 20 000km, pokud to zvladnes nejet za 14 dnu tak ses dobrej jinak zvuk 4T jednovalu je hezkej, ale nesmi to bejt vydechla 125, vzdyt to je hnus, ty cebra. ty 2T znej aspon vostre, cebra apod. znej jak kdyz soused seka travnik

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

7.4.2011 v 22:47 | Nahoru | #13
Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

7.4.2011 v 22:55 | Nahoru | #14

R4Zzy píše: Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu

Hele nevim kolik zkusenosti s 2T mas, ale ja uz mam ctvrtej dvoutakt a motor jsem neudelal ani jednou (jednou na GasGasovi 300, jsem propalil pist, ale to bylo pravdepodobne spatne nalazenou smesi a spatnou svickou, protoze pist mel najeto asi 200km). Jinak CBRek s ladakem jsem slysel desitky (na Hledani Priver ho tam ma kazdej druhej blbecek) a muzu rict, ze je to fakt hrozny... Ale co je nejdulezitejsi, ze na zvuk to nejezdi a na 2T mas tu vyhodu, ze 4T poslouchat nemusis, jelikos jim vetsinou v mziku ujedes, takze docela chapu proc te zvuk dvoutaktu tak irituje Muzes mi kdyztak rict co se na tech 2T tak hrozne sere? Za tech vic jak 5 let co dvoutakty jezdim jsem na to jeste neprisel. Naopak bych rek, ze se mnohem vic serou starsi vylitany 4T, to jsou porad potkany ventily apod... (nekolik kluku z party ma starsi 4T krosky, tak vim o cem mluvim).

Naposledy editováno 07.04.2011 22:55:40

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

8.4.2011 v 00:43 | Nahoru | #15
2T jede, mlademu jsme pořídili relativně levné TDR a sam jsem byl překvapen jak ta bzikavka (částečně zavřená) jede... 11kW je 11kW a o nějakém servise - zeptej se bahňáků - přesně jak píše PRETORIAN88 a UVALAK.

..PS taky souhlasim že první motka je otloukánek, tam platí víc než kde jinde že kdo nepadá , nezrychluje :)

Mladej má za sebou 2x GrossGlockner, docela mraky v CR a ted jedem do Rumunska - zatim krom bezne udrzby a kvalitniho oleje do benzinu nic......vlastne ano 2x svíčka 2x gumy....holt si moc nezabrzis motorem, ale jinak naprosta spokojenost na silnici i mimo ni. Spotreba do 110km/h do 5l, jede to cca 130km/h ( a dostat s tam neni takovy problem ) s mýma 100kg, ale pak to žere víc.

Naposledy editováno 08.04.2011 00:53:54

(reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 00:45 | Nahoru | #16

R4Zzy píše: Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu



no hlavně že ten tvuj prskolet má zvuk

125 prostě zní směšně, ale 2T alespoň jede

Zacinam

8.4.2011 v 00:57 | Nahoru | #17
Koupil bych DT nebo TDR, pokud možno za levno aby mi nebylo líto to omlátit, za 2 roky to s minimálním prodělkem prodáš a koupíš si něco co se ti bude líbit. Nevím jak DT , ale TDR je poměrně dost veysoké...chce to sednout, určo by to šlo i o něco snížit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2011 v 07:35 | Nahoru | #18

PRETORIAN88 píše: kup si DT, s první motorkou se musíš naučit nejdřív flákat o zem, bez toho to prostě nejde...



By mě zjímalo kolikrát jsi fláknul Ty . Kupovat motorku s tím, že budu počítat, že sebou fláknu to je ale hovadina. Ale když se zamyslím, nejlepší motorka na flákání sebou by byla Jawa 21, proč mu jí teda nedoporučíš?.

Ale ne teď vážně. Podle toho jak jsi psal bys bral enduro, ale máš strach. V klidu zajeď někde vyzkoušet třeba Varadero nebo TDR, s oběma neprohloupíš. Nebo bych se poohlédl po naháčovi Yamaha YBR 125. Klidně bych skusil i Yamahu XT125. Sice jednoválec, ale jak se naučíš na tom, už tě pak nic nepřekvapí. Osobně bych do sportu ve 125 nešel. Už jen proto , že uvažuješ o chooperovi a je vidět, že jsi cestovní typ už od zrodu

Hlavně do toho neinvestuj velké prachy stejně to budeš mít na max. dvě sezóny a budeš koukat po silnější.

Zaměř se na originál stav v ucházejicím stavu, tak ať to pak můžeš bez problému prodat s minimální ztrátou dalšímu zajícovi.

Přeji hodně štěstí v dnešní době koupit ěnco co stojí za to za dobré peníze je utrpení.

Naposledy editováno 08.04.2011 07:49:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 09:49 | Nahoru | #19
Uvalak> Irituje mě na tom zvuk a poruchy .. kámoši co měli 2T tak to bylo nonstop 2 týdny oprav .. týden ježdění .. a furt dokola .. většinou to byly moto jako Aprilia AF-1 Futura, Aprili RS 125, Cagiva Mito, atd..

Brácha co měl AF-1 tak zadřená, že musela jít nová ojnice, nicasil, píst, atd..
A k tomu se to zesíralo co chvilu .. Od malých blbostí až po velké ..

Je hezké, že to jede, ale na motorku, která jede si počkám do prázdnin kdy rozšířím noty a koupím papírově sevřené SV nebo Horneta ..

A furt lepší mít ten 4T, který zní alespoň trošiku než mít starou taktní sekačku, která sice jede, ale žere jak Hummer a do oprav dá člověk víc než do džusíku

Toť k mojim zkušenostem s 2T .. Proto bych volil jen a jen 4T

(reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 09:51 | Nahoru | #20
Lukaso> S tím YBRkem docela souhlasím a s Varanem musím souhlasit na 100% .. Jízda na Varanovi byla paráda , ale co sem potkal na silnici pár lidí s YBR tak mi nestíhali (cca 90-100 km/h a už to víc nejelo .. Ale ten Varan je paráda

(reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 10:24 | Nahoru | #21
R4Zzy> Staci se o to umet starat... Soused ma Aprilii RS uz ted 3. sezonu a bez jediny poruchy. Jediny co tak spotreba mezi 7-8, ale za tu silu a rychlost ( pres 150 ) se to vyplati

Zacinam

8.4.2011 v 10:33 | Nahoru | #22
Já mám to virago 125. Musíš být kliďas protože když chceš jet 90 musí to být rovinka nebo mírně z kopce . Z jednoho dlouhýho a přehlednýho jsem s tím letěl i 110 km/h. Ale to už mne rval vichr ze sedla a to je na ho.no. Hezky to jede do 80 km/h. Zvuk to má zajímavej protože mi uhnil kus výfuku ze zadního válce ). Ten horní svod je tam jen na okrasu . Je to 125 tudíž to moc choprovitě nezní ), ale když jedeš na 4 50 km/h tak to pěkně bublá

(reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 11:47 | Nahoru | #23
R4Zzy> Já mám Aprilii RS taky třetí sezonu a nemůžu si stěžovat . Jediná závada co na tom kdy byla , bylo špatný těsnění u vodní pumpy a asi 2x mi praskla žárovka v zadním světle . Záleží na tom jakej kus trefíš . Spotřeba je sice 7-8l na 100km , ale to se při tom výkonu dá pochopit . A nesouhlasim že to nemá ostrej zvuk , je to ostrý až dost a na žádnym 125 4T se nesvezeš tak jako na otevřenym 2T , těchto témat je tu ale kupa .

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2011 v 12:53 | Nahoru | #24
Asi by nebylo od věci připomenout, že takové motorky se nekupujou na rychlost. Tu bych řešil až jako poslední věc. Prostě mít 125 je věc ohmatání si motorky, v reálu se naučit jak se motorka chová za provozu, vytvořit si nějaké zkušenosti. Pokud chce někdo řešit rychlost tak to nemá cenu, je to sebevražda. Jezdit s motorkou pořád na její maximum neprospívá jak jí samotné tak řidiči, který se vystavuje většími riziku.

Za mě kup enduro Varadero nebo toho naháče s posedem rovným (pohodlným YAMAHA YBR 125). Nauč se v reálu pořádně jezdit, nemyslím tím rychlost, ale ovládání motorky se vším všudy, zatáčky, brždění, atd..... A pak po roce až dvou kup už motorku, kde se můžeš zaměřit na Kw a na výkon, tam už to má cenu.

Choopra určitě neber v této kubatuře to je o ničem.

Třeba já osobně bych si nikdy sportovní 125 nekoupil.
Neumím si představit jet na takovém chrchlu jako Aprilia RS 150 Km/h. neberte to jako vysměch to ne, ale prostě 125 jsou 125 a jsou prostě na naučení né na rychlost.

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

8.4.2011 v 12:58 | Nahoru | #25
Nemyslím že je zrovna to pravé tu srovnávat servis na otevřených 2T sportech a zavřených (11kW cca do 7500ot) endurkách typu DT či TDR....asi by bylo dobře si ujasnit, zda si bude tazatel kupovat "normální" motku nebo otevřene mito, TDR nebo ostrou krosku....pak ty náklady a servis musi být někde jinde.

Psal jsem o TDR tak u něj zůstanu - zavřené TDR (je tam omezení v otáčkách které se nedostanou nad cca 7500, nemá omezuení rychlosti -bývá 80km/h) stopro udělá maleho Varana (i když s jinou spotřebou). YBR bych nekoupil, proste to nejede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 13:36 | Nahoru | #26
Lukaso> Jasně že to není o rychlosti . Proto mu to píšu že at to bude rvát jak chce na rychlost to není ) je to halvně na to seznámeni se s chováním jednostopého vozidla v různých situacích. Oni Ti zákonodárci nejsou zas tak úplně blbý ). Chopper existuje i v 50 ccm Tož kochat se můžeš i na babete .

(reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 13:54 | Nahoru | #27

Arduan píše: Lukaso> Jasně že to není o rychlosti . Proto mu to píšu že at to bude rvát jak chce na rychlost to není ) je to halvně na to seznámeni se s chováním jednostopého vozidla v různých situacích. Oni Ti zákonodárci nejsou zas tak úplně blbý ). Chopper existuje i v 50 ccm Tož kochat se můžeš i na babete .



Souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 14:15 | Nahoru | #28
FishX3> Ja bych chtel neco na kazdodenni jezdeni do skoly,ale i na vikendovy vylety. Proto bych radsi kdyby to udrzelo jako cestovni rychlost 90 km/h. Tak sem si myslel ze otevreny DT nebo TDR by byly asi dobra volba,ale dost lidi tu nadava na 2T tak fakt nevim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 14:35 | Nahoru | #29

Bisan píše: FishX3> Ja bych chtel neco na kazdodenni jezdeni do skoly,ale i na vikendovy vylety. Proto bych radsi kdyby to udrzelo jako cestovni rychlost 90 km/h. Tak sem si myslel ze otevreny DT nebo TDR by byly asi dobra volba,ale dost lidi tu nadava na 2T tak fakt nevim...


2T se nemusis bat...

(reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 14:56 | Nahoru | #30

kubas12 píše: 2T se nemusis bat...


Taky bych s toho nebál !
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM


TOPlist