paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zacinam
Zdarec, chtel bych zacit jezdit anevim jakou motorku si poridit. Mam papiry na 125 a jelikoz jsem maly postavy (cca 170 cm) tak nevim jestli je enduro,ktery bych radsi, spravna volba. A tak jsem koukal jeste chopperovi,ale chopper ve 125 nevim,nevim... Tak kdybyste byli rekli mi jaky mate zkusenosti s temito stroji,popripadne poslali odkaz na nakej stroj,abych z neho dosah na zem :D Diky moc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

7.4.2011 v 22:55 | Nahoru | #1

R4Zzy píše: Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu

Hele nevim kolik zkusenosti s 2T mas, ale ja uz mam ctvrtej dvoutakt a motor jsem neudelal ani jednou (jednou na GasGasovi 300, jsem propalil pist, ale to bylo pravdepodobne spatne nalazenou smesi a spatnou svickou, protoze pist mel najeto asi 200km). Jinak CBRek s ladakem jsem slysel desitky (na Hledani Priver ho tam ma kazdej druhej blbecek) a muzu rict, ze je to fakt hrozny... Ale co je nejdulezitejsi, ze na zvuk to nejezdi a na 2T mas tu vyhodu, ze 4T poslouchat nemusis, jelikos jim vetsinou v mziku ujedes, takze docela chapu proc te zvuk dvoutaktu tak irituje Muzes mi kdyztak rict co se na tech 2T tak hrozne sere? Za tech vic jak 5 let co dvoutakty jezdim jsem na to jeste neprisel. Naopak bych rek, ze se mnohem vic serou starsi vylitany 4T, to jsou porad potkany ventily apod... (nekolik kluku z party ma starsi 4T krosky, tak vim o cem mluvim).

Naposledy editováno 07.04.2011 22:55:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 09:49 | Nahoru | #2
Uvalak> Irituje mě na tom zvuk a poruchy .. kámoši co měli 2T tak to bylo nonstop 2 týdny oprav .. týden ježdění .. a furt dokola .. většinou to byly moto jako Aprilia AF-1 Futura, Aprili RS 125, Cagiva Mito, atd..

Brácha co měl AF-1 tak zadřená, že musela jít nová ojnice, nicasil, píst, atd..
A k tomu se to zesíralo co chvilu .. Od malých blbostí až po velké ..

Je hezké, že to jede, ale na motorku, která jede si počkám do prázdnin kdy rozšířím noty a koupím papírově sevřené SV nebo Horneta ..

A furt lepší mít ten 4T, který zní alespoň trošiku než mít starou taktní sekačku, která sice jede, ale žere jak Hummer a do oprav dá člověk víc než do džusíku

Toť k mojim zkušenostem s 2T .. Proto bych volil jen a jen 4T
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM


TOPlist