globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 954RR Fireblade po SV
Do ted jsem najel na SV6500 9000km. A uz mne moc nebavi ty kratke rychlosti. Obcas take schazí výkon (třeba akcerace ze 160kmh, nebo předjíždění). A zamiloval jsem se do 954RR Fireblade. Je to jedna z mála motorek co se mi líbí - dělají je i ve žluté. Problém vydím v tom že jsou většinou do roku 2002. Chtěl bych novější, dal bych do kupy i přes 100 000 (po prodeji SV) ale 1000RR ve žluté moc nejsou. Je to vubec rozumne kupovat moto 2002 ? Co si mam hlidat při koupi? Je to vůbec vhodné po SV? Prostě bych chtěl motorku co jede a má dobrý podvozek. Ale nebyl to nekomromisni SS a dalo se na tom ujet i treba 500km za den. A taky jsem malej (169 cm) tak abych vubec dosahl na riditka . Napadá vás něco lepšího (CBR 600,GSRX 600..) ? Nejvic teda asi zjistim az to projedu ze




Uzavřeno 03.06.2011 v 18:27 uživatelem SVSkritek


Naposledy editováno 04.04.2011 15:00:19

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 17:05 | Nahoru | #61
Delsich vyletu se vubec nemusis bat. Na r1 najel 550km za den.., nebudu teda rikat, ze jsem hned mohl skakat radosti, ale na druhou stranu zadny boleni zad neprobihalo. Faros se mi (na pohled, nejel jsem na nem) zda byt pohodlnejsi, takze no worries...

Nerikam, na velkym SV bude urcite taky sranda, ale mne treba na malym strasne vadil umirajici vykon a mam pocit, ze na litrovym to bude podobny. Ja klidne ozelim zatah od spodu (i kdyz ho mam s prevodem do sily fakt slusnej), ale dost mi vadi to vadnuti motoru v uz nejakych 2-3tis. ot. pred omezovacem, ale to kazdej taky muze mit jinak.
Priklanim na stranu 954rr (mnohem lepsi podvozek, motor...) a na druhou stranu to nebude nic zakernyho.

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 17:09 | Nahoru | #62

SVSkritek píše: Mr.Dreamer>A vite jak to je kdyz se clovek zamiluje, tak ma zatemnenej mozek. Ja kdyz jsem videl SV tak uz taky nebylo cesty zpet. Az pak za 3-4 mesice jsem zjistil ze to moc netahne



Na tohle ma R1_P krasny odduvodneni, proc to tak priroda zaridila.., ale to bychom se uz nebavili o jen motorkach.

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 17:11 | Nahoru | #63
Kurňa, síce som na novodobom SS od Hondy nikdy nešiel, ale CB600F mi všetky hondy na dlho znechutila, strašnáááá nudááááá. Tak sa radšej na tom fireblade najprv zvez, aby si nebol sklamaný (ale ako píšem, vlastnú skúsenosť s ním nemám).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 17:12 | Nahoru | #64

Sleeper1 píše: na druhou stranu to nebude nic zakernyho.


tyo toto kdybys řekl před 10 rokama, tak se na tebe budou dívat jak na exota. hele, oproti dnešní 200 hp motorkám to nebude stejné, ale pořád je to litr, co má skoro 150 koní. to jen aby se to kor nějak moc nezlehčovalo. ale klučina vypadá, že po SV650 to bude zvládat

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 17:15 | Nahoru | #65

Kubát píše: tyo toto kdybys řekl před 10 rokama, tak se na tebe budou dívat jak na exota. hele, oproti dnešní 200 hp motorkám to nebude stejné, ale pořád je to litr, co má skoro 150 koní. to jen aby se to kor nějak moc nezlehčovalo. ale klučina vypadá, že po SV650 to bude zvládat



presne.. sice pravda.. pred deseti lety by to bylo rouhani.. ale zase.. on ma najeto na 70 konovy lehkonohy obratny.. takze skola dobra.. 72 k pred deseti lety taky znamenalo neco uplne jinyho nez dnes.. nadruhou stranu lehkost opvladani sla spolecne s narustem vykonu.. takze ten sleeper dnes v roce 2011 klidne muze vest tyhle kacirsky reci.. a hlavou kroutej uz jen pametnici a uz jen ze zvyku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 17:20 | Nahoru | #66

SVSkritek píše: Mr.Dreamer> Jo at to beru z jakykoliv strany tak to 954RR vychazi nejlip no. Jedine mne vadi ze pujdu s RV dolu. Ale treba se najde dobry kousek. Nechi zadnou slepovanou studnu na penize. Ale rad si necham poradit od lici co uz neco projeli. Ja na nicem krome SV nikdy nejel. A vite jak to je kdyz se clovek zamiluje, tak ma zatemnenej mozek. Ja kdyz jsem videl SV tak uz taky nebylo cesty zpet. Az pak za 3-4 mesice jsem zjistil ze to moc netahne

SV je dobre ze je hodne pohodlne, to mne laka nejvic no . Ono uz takle kdyz jedu na č. sedlo a pak tam litam a jedo domu. Tak nejedu 400km a jsem pak fyzicky na dne. Na nejake R6 bych to nedal.

Jinak taky si rikam. Ze nejlepsi koupit treba za 90 000 a dvacku si nechat jako rezervu na problemy no



taky jsem se dycky bal studen na penize.. ale mam doma 1000 ccm R4 letos 25 let starej, 135.000 km a nemuzu rict ze by byla vetsi studna na penize nez mlady motorky.. proste menim retez, gumy.. kdyz to parkrat udelam tak jsou na rade desky a po case pak i kotouce... sem tam pak nejaka blbost... protoze preci jen je 25 let stara.. ale za celou dobu z tech blbosti (kdyz nepocitam co jsem si zkurvil sam) byla membrana vodni pumpy kaputt a retizek starteru preventivne. Jinak krom spotrebaku NIC!

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 18:46 | Nahoru | #67
Kubát> ber to tak, ze 954rr nebude mit zadnej kopanec, vykonova krizka bude hladka jak **** (modri jiz vedi) a pri podrazovani se ti zadni kolo zamykat nebude => proto nic zakernyho.

pravda, ze pred 10ti lety si kamaraduv tata koupil devitkovyho faryka a nejakych 150 koni bylo pro nas neco absolutne nemyslitelnyho a nikdo v ty dobe by si neodvazil tvrdit, ze je to hodna motorka...

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 18:52 | Nahoru | #68
R1_P> Jo tak to je prijemne cist ze i takle starsi motka je v cajku

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 18:54 | Nahoru | #69
jean192> Jo svezt se musim. To je podminka.

Naposledy editováno 05.04.2011 19:45:18

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 18:57 | Nahoru | #70
A co třeba zx9r? na ní bys ušetřil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 19:00 | Nahoru | #71
zebas> Mno ta zelena taky nevypada spante. Ale nevim nic o tom jak to jede

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

Skvělá odpověď, děkuji! 5.4.2011 v 19:23 | Nahoru | #72
já můžu 954rr jedině doporučit...!!!! jako většina lidí tady za tu tu sezonu ,co sem ji měl, tak žádná chybička... super podvozek- super vedení, překlápění, dost odpustil.., lehká, uzoučká, super přehledný displej s jednou vychytávkou- spotřeba paliva:) motor taky super vyhlazená křivka a bral pěkně od 3tis. jako pila, samo sebou ,že na dnešní litry ,nebo krapet novější než 02/03 mu docházel dech... ale o tom to neni... jo a pod sedlo ,co se toho vešlo kua... neskutečné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 19:29 | Nahoru | #73
prusles> . To ze nestaci na nove litry je jasne a vubec mi to nevadi . A to misto pod sedle to je taky super. Rad jezdim na vyjizdky jen tak. Lekarna, piti, penezenka, antipitch, a nejake naradi. Kdyz se to tam nevejde tak je to pro mne dost minus.

954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 21:01 | Nahoru | #74
Ber je krásnej a už máš něco naježděno jeden kámoš z mělníka přestoupil z cbr125 na 954 hroznej magor

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 21:25 | Nahoru | #75
ja sem jeste horsi zacal sem s 900RR britvou a musim rict ze sem prestrelil ale kdyz se to ridi zapestim a hlavou jde to nedivim se ze mladi kluci zabijej na motorkach jede to jako p...e

954RR Fireblade po SV

Skvělá odpověď, děkuji! 5.4.2011 v 21:26 | Nahoru | #76
nekoukej na rok ale na stav a na to co se ti líbí

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 21:38 | Nahoru | #77
chimera-RR> Jo ty zacatky jsou krusne. Kdyz se to clovek boji poradne naklopit blbee vede pohled atd. I ted se jeste musim hlidat abych nezacal zatacet moc brzo, tlacil vnejsi koleno proti nadrzi pri vysedavani atd. Ale verim tomu ze bych to zvladl. Hlavni bude nenechat se unest vykonem na vyjezdech ze zatacek aby se to neutrhlo. To ze bych prestreloval najezdy se mi nestava. Ale rikam ja nejezdim na hrane. Spis mi vadi treba pri predjizdeni nez se to rozmota.

954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 21:50 | Nahoru | #78
jinak ovladani mi pripada docela prijemne akorat ty riditka malo zatacej musim se naklanet ale to dostanu do krve dneska sem na tom sedel poprve a hned se mi jelo dobre dal sem celou jizni spojku od cernaku az na smichov ale 80km-h za kamionem a u finale na kamerach trosku vic sem se jim pomstil za to ze je tam dali s autem je to prudaaaa

954RR Fireblade po SV

5.4.2011 v 21:52 | Nahoru | #79
tvoje starosti bych chtěl mět....
prostě ju KUP!

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 06:24 | Nahoru | #80

SVSkritek píše: zebas> Mno ta zelena taky nevypada spante. Ale nevim nic o tom jak to jede



Tak pojede to srovnatelně s 954R. Říká se o ní, že motorově je to fakt supr motorka, já bohužel nemám s čím srovnávat, ale vyhovuje mi víc a víc- mám na ní zatím nějakých 600km. Po přestupu z GPZ samo nejezdim nadoraz ale kolem 200kmh tam mám celkem často a spotřeba je 6l! To asi bude na Hondě větší.

954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 07:53 | Nahoru | #81
Já mám sice 929 ale jede hezky do zatáček de upe sama a těžka taky neni, a 954 jsou o krok dál a po SV to bude hučák ,,, ta motorka má opravdu sílu, nebudeš litovat když koupíš v dobrym stavu rok 2002 je super z toho bych starch neměl, a nekoukej ani kolik má najeto

2 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 09:22 | Nahoru | #82
Tak se pojedu podivat na tohle .

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 13:42 | Nahoru | #83
SVSkritek> pěkná

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 17:42 | Nahoru | #84

SVSkritek píše: Tak se pojedu podivat na tohle .



no vidis, ze jsi dostal rozum
V2 by te fakt nebavila...

954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 17:59 | Nahoru | #85
Tenhle Fároš je fakt pěknej a v tý žlutý se nevidí moc často Jinak Honda je dobrá volba Měl jsem starší Cebro šestku a ten motor je fakt držák!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 19:23 | Nahoru | #86

c.j. píše: S tím na 954 problém mít nebudeš. Je fakt malá. To byl hlavní důvod, co mě odradil od koupě 929, je to posez jako na 250tce Ale spíš to byl prvotní šok po přesedlání z VFR. Po přesedlání z GSXR na 929 jsem si už až takových velikostních rozdílů nevšiml, klaždopádně GSXR je mnohem mohutnější.

A vůbec bych se 929 nebránil, ceny 954 jsou většinou značně přemrštěné (vyšší než GSXR K1/K2 někdy i K3/K4 )



to je fakt tak malá? uvažoval jsem o 929 během letoška, ale potřebuju něco na co se vejdu

954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 20:08 | Nahoru | #87
929 / 954 mi neprijdou jako nejak prehnane maly.
(Samozrejme na pomery svy tridy!)

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 21:05 | Nahoru | #88

Vatak píše: to je fakt tak malá? uvažoval jsem o 929 během letoška, ale potřebuju něco na co se vejdu



Ne, jen to byl nezvyk po cestovní motorce.. Je celkem pohodlná, jen řídítka by mohla mít výše

6 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 21:31 | Nahoru | #89
Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne. Mozna bych preci jen mel zkusit SV 1000. Ale jinak se proste neni ceho bat, kdyz to clovek netoaci tak to nejede. Podvozek se mi libil, nebylo ta tak tvrde ale sedelo to lip jak SV. A jinak prisla mne to docela male. Je to lehoucke (vazi stejne jako sv650). A teziste je nizko takze na manipulaci je to lepsi jak moje sv650. Uplna pohoda a nevadi ze nedosahnu celou nohou. Prodavaci vypadal v pohode, jako slusnej clovek . Musim si to nechat projit hlavou. Motorka vypadala docela dobre. Ale jednu vec jsem zjistil urcite. Je pro mne nesmysl kupovat nejajiz 4V sestku.

Naposledy editováno 06.04.2011 21:34:04

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 21:37 | Nahoru | #90
SVSkritek> Nazdarek skritku. Ted to co jsi napsal je presne to o cem jsem povidal. Jede to jak urvany kdyz chces ale proste ten projev je takovej nemastnej neslanej a je to desne hodny. Litrovy SV je dost podobny. Je to strasne uhlazeny a klidny. Zkus ho a kdyztak zkus treba jeste firestorma. A nebo zkus nejakej jinej cytrval kterej neni tak hodnej. Co takhle gixero? 750 nebo litr...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist