globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK a parkovačky
29.3.2011 v 14:10
Zdravím, potřebuji radu ohledně parkovaček na Hyosungu II Cruiser 79r.v.
Jestli je tam někdo má at mi písne jak se zapínaj,já je nenašel a technik na STK čučel že tam nejsou. A to jezdím asi 6 let na tu samou STK. Akorát jsem asi drapnul puntičkáře. Neprošel jsem že si je tam musím domontovat a konec diskuse... Tak vás prosím o radu,jestli měl někdo zvás problém jako já tak nějakej odkaz at vím co mám popř. dokoupit a jak namontovat. Nebudu mít přeci motorku před obchodem zaparkovanou a svítící a přitom nechán klíček v zapalování.Spínačka má jen pozici vyplé nebo zaplé elektriky a pak zámek řídítek.po zapnutí elektriky nesvítí nic dokud nezapnu tlumené,pak je jen přepínač na dálkové.Ani v parabole není žádnej vývod na parkovací žárovku. Díky za rady a tipy. Mikeš

2 reakcí na tento příspěvek STK a parkovačky

29.3.2011 v 15:17 | Nahoru | #1
U CB 1300 je podobný problém. V parabole sice žárovka parkovačky je, ale samotný parkovačky zapnout nejdou. Po otočení klíčku do polohy zapnuté zapalování se rozsvítí parkovačky společně s hlavníma světlama. Pak jde akorát přepínat tlumená - dálková.
Model 2008, koupená v Hondě ČR. Taky jsem zvědavej, co na to budou říkat na STK

(reakce na) STK a parkovačky

29.3.2011 v 15:21 | Nahoru | #2

fzr píše: U CB 1300 je podobný problém. V parabole sice žárovka parkovačky je, ale samotný parkovačky zapnout nejdou. Po otočení klíčku do polohy zapnuté zapalování se rozsvítí parkovačky společně s hlavníma světlama. Pak jde akorát přepínat tlumená - dálková.
Model 2008, koupená v Hondě ČR. Taky jsem zvědavej, co na to budou říkat na STK


Měl jsem to stejně a neříkali nic.Stejně parkovačky dneska postrádaj veškerej smysl, když se musí jezdit s nonstop rozsvícenejma světlama...

STK a parkovačky

29.3.2011 v 15:48 | Nahoru | #3
Ahoj, já mám taky Hondu ale CBF 125 a mám to stejně jako ty, po otočení klíčku nic nesvítí, až když nastartuju tak se rozsvítí tlumené a parkovačky. Mohu ovládat jen dálkové a potkáváčky, vypnout světla nejde...

1 reakcí na tento příspěvek STK a parkovačky

29.3.2011 v 15:51 | Nahoru | #4
Myslím, že je to dokonce nějaká direktiva EÚ, že při zapnutém zapalování musí u motek svítit hlavní světla. Parkovačky by měli jít na druhou stranu klíčku při zamčeném řízení (mám tam dvě polohy LOCK a další LOCK + P)

Naposledy editováno 29.03.2011 15:52:17

1 reakcí na tento příspěvek STK a parkovačky

29.3.2011 v 16:21 | Nahoru | #5
ahoj neviete niekdo mi povedat ci sa da odhlasena motorka jawa 21 este prihlasit?

(reakce na) STK a parkovačky

29.3.2011 v 17:25 | Nahoru | #6
Bano44> Nevim proč to dáváš sem ale budiž :D
Pokud je ve velkym TP u posledního majitele razítko ZRUŠENO tak ne

STK a parkovačky

29.3.2011 v 17:54 | Nahoru | #7
Zajeť na jiny STK dej technikovy 100 na pivko a máš to, já takhle řeším emise na plechovce, přece si nenechám kurvit motor, že ho budou držet na 5000 když je to diesel.

Nebo ses měl zeptat jak to, že je tento stroj schválený k provozu v ČR popřípedě v EU, každopádně je to debil, protože i kdyby to byla jen praská žárovka tak je to jen lehká závada coš není ohrožující provoz a jeho účastníky, TK jsi měl dostat.

Naposledy editováno 29.03.2011 18:06:47

STK a parkovačky

29.3.2011 v 19:51 | Nahoru | #8
technika bych poslal nekam, me jednou zdupal za modrou parkovacku, a barvy motorky, rikam co stim udelas a ze neprojdu a ja dobre strc ci nalepku nekam ja du ke konkurenci a tu se uz neukazu. a je tam nalepena hlavne se nebat. zakaznik nas pan ne

(reakce na) STK a parkovačky

29.3.2011 v 21:47 | Nahoru | #9
fzr> CB 1300 je podobný problém. V parabole sice žárovka parkovačky je, ale samotný parkovačky zapnout nejdou. Po otočení klíčku do polohy zapnuté zapalování se rozsvítí parkovačky společně s hlavníma světlama. Pak jde akorát přepínat tlumená - dálková.
Model 2008, koupená v Hondě ČR. Taky jsem zvědavej, co na to budou říkat na STK

No bude to stejný jako u Mikyho79. Syn má CB1300 origo Japonce (2 laufy) a na první technický bez problemu. Když jsme byli vloni (na tý samý STK),tak ho tam technik školil.
Nakonec to s kecama dal (když jsem do něj šel,že proč to předloni nevadilo),ale proslov to byl ukrutnej.

Tak držím palce,ať to dopadne.

(reakce na) STK a parkovačky

30.3.2011 v 08:01 | Nahoru | #10
LeonKrkon> Tyhle dvě polohy klíčku jsou třeba i u FZR. Včera jsem se ještě doma kouknul do manuálu a tam popisujou další polohu spínačky - označená trojúhelníkem - mají blikat včechny 4 blinkry - ale zase nemá jít vyndat klíček... Ale na mý moto jsou jen 3 polohy - zámek, off, on. Svěla svíti hned, při startování na chvilku zhasnou - do chytnutí. Už jsem přemýšlel, že přívod k tlumenýmu světlu přeruším přes vypínač - abych jako šetřil baterku, ale zatím jsem se na to vykašlal. Ten manuál je zřejmě k prvnímu typu CB 1300, popisují tam ruční sytič a vůbec jsou tam blbosti, jako dotažení olejovýho filtru na 12 kpm - správně je to myslím 2,7. Naštěstí k tomu dali i originál v angličtině. Nastavení hodin by podle servisního manuálu v češtině nebylo možné - kterej kokot jim to překládal? Je tam plno kravin...

STK a parkovačky

2.4.2012 v 18:46 | Nahoru | #11
Zdravím všechny a díky za komentáře. Nakonec jsem si to teda dodělal sám, technik byl nadšenej že mě asi donutil a já byl rád že to mám za sebou,ale jestli mi v roce 2013 řekne že tam mám dodělat třeba výstražné blinkry tak má mírumilovnost asi skončí a nechám ho sežrat VTP kde je jednou provždy razítko schválení po ČR komunikace a hotovo Díky všem a přeji pohodovou sezónu 2012. Mikeš

STK a parkovačky

2.4.2012 v 21:56 | Nahoru | #12
Parkovačky na motorce nejsou dnes proto aby jsi s nima svítil při parkování, ale aby tě protijedoucí vozidla za tmy viděla v okamžiku když ti praskne vlákno hlavního světlometu.
Měly by se jmenovat jinak, třeba záložní, nouzová, dojížděcí aj. Pak už by to znělo rozumně.

STK a parkovačky

5.4.2012 v 05:57 | Nahoru | #13
Parkovačky vpředu jsou proto že si to vymyslel nějaký úředník.
Pokud ti nesvítí potkávací světlo, je motocykl nezpůsobilý provozu na pozemních komunikacích a podle zákona bys ho měl odvézt odtahovkou (jenom to zkus třeba v rakousku už tam někteří mají zkušenosti třeba s hlučností).
Dovozy z USA a JAP mají parkovačky pouze v zadu (řešeno na spínačce polohou klíčku za zamknutím).
Tenhle problém jsem už taky řešil (technik mi vyhrožoval vyřazením z evidnce na základě technického stavu který nespňuje požadavky zákona) vyfrézovaním otvoru v parabole a osazením silikonového držáku 2W žárovky. Mustr jsem vzal podle originální paraboly z modelu pro evropu.
Oni totíž ví přesně na co juknout a když nevidí v parabole parkovačku tak po ní hned jde, prostě když tam budeš mít žárovku která se ti rozvítí při kontrole světel tak po parkovačce samostatně nepůjde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rám a předkopy Hyosung Cruse... Hyosung Cruise II 125, Hyosung GA 125 F Redak105 2 9.9.2015 v 01:15 Redak105
Zavařený motor? Hyosung Cruise II 125 Patrony 17 6.7.2015 v 21:28 ja1
závada elektriky Hyosung Cruise II 125 Kačulínek 4 8.3.2015 v 15:22 ja1
nechytá Hyosung Cruise II 125 Sadra17 18 16.10.2014 v 00:35 Bandaska


TOPlist