globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kývání motorky ve vyšších rychlostech.
Ahoj, koupil jsem nové pneu Bridgestone Battlax a motorka se mi zhruba od 150km/h kýve (je to takové pomalé kývání žádné rychle třepání). Předtím jsem měl jiné pneu a nejsem si vědom, že by to dělalo. Ložiska a vůle v řízení vše je OK to mám kontrolovaný. Jinak s pneu jsem spokojený, protože se motorka velice dobře ovládá a lehce padá do zatáček.
Myslíte si teda, že to může být těmi pneumatikami?
Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 20:57 | Nahoru | #1
mas spravnej tlak? mozna sou kola stane vyvazeny...

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:02 | Nahoru | #2
Taky bych to videl an to vyvazeni

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:03 | Nahoru | #3
Poly> vyvážený jsou, protože se to vyvažovalo při výměně pneu. Ale tlak jsem nekontroloval předpokládám, že to v servise nafoukli :D Dělalo by to při přehuštění?

7 reakcí na tento příspěvek Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:14 | Nahoru | #4
a kde jezdíš nad 150?na našich silnicích je povoleno 90, na dálnicích 130.... tohle neni důvod řešit...

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:16 | Nahoru | #5
ja kdyz si nechaval prezouvat gumy loni, frajer mi tam prdnul do kazdy pres 3 a to jeho vyvazovani se mi tak zrovna nelibilo, vubec se neobtezoval sundat stary zavazicka ale rovnou pridaval dalsi
jestli to mas prehusteny tak motka bude nervoznejsi, nebude mit poradnej "grip", kdyz je guma prefoukla tak se vaha motorky nerozlozi tak jak ma a je to jako kdybys jel na spalkach guma se nebude "deformovat"

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:17 | Nahoru | #6
Vyvážením to nebude, zkontrolovat tlak pneu. Podobný problém jsem mněl s Pirelli Diablo. Motka krásně padala do zatáček, ale na rovinkách nad 200 se začala vlnit. Jezdím Dunlopy a no problém. Tohle může dělat třeba kufr,někde na foru se to řešilo.

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:18 | Nahoru | #7

350.632 píše: a kde jezdíš nad 150?na našich silnicích je povoleno 90, na dálnicích 130.... tohle neni důvod řešit...



Nehraj si na vzornýho ! to už nefrčí

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:19 | Nahoru | #8

350.632 píše: a kde jezdíš nad 150?na našich silnicích je povoleno 90, na dálnicích 130.... tohle neni důvod řešit...


to se mi jeste nedoneslo, nekdy to vyzkousim

e:jo ty kufry by to taky mohly delat

Naposledy editováno 28.03.2011 21:21:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:22 | Nahoru | #9
350.632> nerozumím potřebě někomu radit tímto způsobem :)

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:22 | Nahoru | #10
To mi dělala taky Zkus zkouknout nastaveni osy zadního kola a nahuštění obou pneu!
e:kurňa ty máš letmáč pak mě ještě napadá,že bys měl každou přední šavli nastavenou jinak

Naposledy editováno 28.03.2011 21:25:34

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:24 | Nahoru | #11
350.632> zas názor jak noha...

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:24 | Nahoru | #12
ZanValzan> Kufry by to mohli dělat, ale nerozumím jak to dělají, když žádný nemám :D
Ale teď vážně. Je to nepříjemný to vlnění a ještě jsem si vzpomněl, že když sem jel ve dvou po dálnici tak to nedělalo.

1 reakcí na tento příspěvek Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:27 | Nahoru | #13
A co nepravidelný opotřebení řetězu>projít se šuplerou řetězový čepy
e:no ale jestli to dělá až po výměně pneu,tak bych tomu dal ještě pár km na zajetí...to jsi dával jiný rozměry těch pryží?

Naposledy editováno 28.03.2011 21:30:01

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:30 | Nahoru | #14

Oslík_Ironic píše: A co nepravidelný opotřebení řetězu>projít se šuplerou řetězový čepy

Řetězovka je nová na sezonu tím to nebude.

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:42 | Nahoru | #15

350.632 píše: a kde jezdíš nad 150?na našich silnicích je povoleno 90, na dálnicích 130.... tohle neni důvod řešit...



rada jak má být...

edit: jinak semtam se to řešilo, občas to bylo i kuframa

Naposledy editováno 28.03.2011 21:43:24

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:44 | Nahoru | #16
něco podobnýho jsem měl na Bandasce po přezutí na novou Michelin. Taková neklidná jízda. Pomohlo mi přitvrdit odpružení a tlak z 2.5 na 2,7 zadek. Pak přezuto na cestovní Conti a bylo po problému. Ale ten tlak je taky potřeba zkontrolovact. Nevěř tomu,že ti nafouká na 2,8 a bude to tam. Většinou to tak není. Důvěřuj-prověřuj.

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:47 | Nahoru | #17
Já jednou na VFR dal dozadu novou Dunlopku a začlo se mi to vlnit ve vyšších rychlostech. Zkoušel jsem různý tlak a měl na to minimální vliv. Čím byla více sjetá, tím to bylo lepší. Po výměně za jinou to bylo OK. Nějak ta guma té moto nesedla, nevím jestli tvar či co.

E: zadní tlumič jsem taky šteloval - a měl na to taky jen minimální vliv nebo žádný. Trochu pomohlo ubrat tlak pneu z 2,9 na tuším 2,4.

Naposledy editováno 28.03.2011 21:49:09

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:49 | Nahoru | #18

350.632 píše: a kde jezdíš nad 150?na našich silnicích je povoleno 90, na dálnicích 130.... tohle neni důvod řešit...



Jezisi ty jsi ale fakt naprostej Jawar z Jawamanie kde jak napises ze jsi jel 150 a nedej boze 200 za hodinu tak jsi vrah deti a prase jo ale ze vam to vice nejede tak to sem netahej

1 reakcí na tento příspěvek Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 21:51 | Nahoru | #19
beztak to budou jen podhuštěné gumy..

Ale ono je jednodušší napsat dotaz na fórum, než změřit tlak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 22:42 | Nahoru | #20

c.j. píše: beztak to budou jen podhuštěné gumy..

Ale ono je jednodušší napsat dotaz na fórum, než změřit tlak



Tlak je OK schválně jsem to teď kontroloval. Asi to bude tím, že je nová. Uvidím po pár stech KM třeba to zmizí.

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 22:43 | Nahoru | #21

ZanValzan píše: Tlak je OK schválně jsem to teď kontroloval. Asi to bude tím, že je nová. Uvidím po pár stech KM třeba to zmizí.



Zmizí to nejspíš po pár tisících kilometrech, jak vyměníš pneu.

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

28.3.2011 v 22:49 | Nahoru | #22

ZanValzan píše: Tlak je OK schválně jsem to teď kontroloval. Asi to bude tím, že je nová. Uvidím po pár stech KM třeba to zmizí.



Tak se ještě podívej, jestli je správně nasazená na ráfek, jestli všude "vylezla".

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2011 v 22:51 | Nahoru | #23
Přesně tenhle problém jsem měl minulej rok, když jsem na Horneta obul nový Michelin Pilot Road 2. Při zhruba 140km/h se mi rozvlnila mašina. Když jsem zaleh, tak to přestalo, ale jakmile se ručička dostala na 160 km/h , tak se to vrátilo, že mě to málem schodilo z mašiny. Zkontroval jsem ložiska, vyvážení, jezdím bez kufrů. Tlaky jsem měl nejdříve podle výrobce, pak jsem nedělal nic jinýho než že jsem jezdil mezi benzínkama a zkoušel měnit tlak. Nakonec jsem myslel, že zkusím reklamovat pneu jako vadnou. Vyřešilo se to, ale samo, po nájezdu cca 2000 km. Najednou to přestalo a doteď je klid.

(reakce na) Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

29.3.2011 v 02:34 | Nahoru | #24
350.632> závidíš, že tobě by se to při té ohromné rychlosti už rozpadlo ?
Čtu tvé názory už delší dobu, vyjadřuješ se docela hloupě, takový malý jawa-fašista.

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

8.4.2011 v 00:09 | Nahoru | #25
Zkus zmenit teziste povolit nebo pritvrdit zadni tlumic.Casto to pomuze.

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

26.6.2011 v 23:46 | Nahoru | #26
Dnes se mi stalo totéž na Kawasaki Z750, jel jsem rychlostí 200 Km/h a najednou se rozkývala a to tak že hodně. U Vmaxe jsem si na to už zvykl, ale u Z750 mě to překvapilo. V ten moment jsem se málem posral a hlavou mi jen problesklo, ,,tak a su mrtvej ", fakt to nebylo nic příjemného.
Z rad co jsou v tomhle tématu čím by to mohlo být, jsem takřka vše vyloučil. Napadá mě snad jen boční vítr který zrovna foukal a nebo mě napadlo jestli to nemohla způsobit malá taška kterou jsem měl připevněnou na zadním sedáku, ale byla opravdu malá, cca 20 X 25 cm.
Co si o tom myslíte? Mohla to způsobit ta taška?

Naposledy editováno 26.06.2011 23:47:54

Kývání motorky ve vyšších rychlostech.

27.6.2011 v 23:22 | Nahoru | #27
Nikdo nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist