edit: zažehnáno, prapodivně fungující měřák, všechno měří dobře, na mašině ne :D
Naposledy editováno 02.04.2011 22:22:09
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
zdenekXRV píše: Stev> Všechny jap. motorky (a nejen ty) mají regulátor vyroben ve stejné fabrice-jak přes kopírák. Až na vyjímky jsou stejné, proto jsou zaměnitelné (mezináma nah.... a pro výrobce je to biznis). Jen se liší konektorem, který si tam přidělá výrobce - tady není co řešit. To, že na nějaké motorce vydrží méně či více je dáno prasetem který na motorce jezdí (u mě je regulátor obalen blátem), konstrukcí, výkonem alternátoru množstvím příslušenství, žárovek... Takže jestli jsem honďák, kawák nebo suzukář či jamahář, katemák či dukatista, vím jedno, že regulátor je povedený . Takže když odejde tak se vymění za jiný, to je realita se kterou nic nenaděláme.
tak zamenitelne jsou protoze jsou principielne totozne.. lezou do toho stridavy 3faze a ma z toho jit stejnosmernejch 14V..... to ze by se vsechny delali ve stejne fabrice se mi nezda, zvlast kdyz uz jsou i u jednotlivejch znacek rozdily v provedeni ...
zdenekXRV píše: Stev> Všechny jap. motorky (a nejen ty) mají regulátor vyroben ve stejné fabrice-jak přes kopírák. Až na vyjímky jsou stejné, proto jsou zaměnitelné (mezináma nah.... a pro výrobce je to biznis). Jen se liší konektorem, který si tam přidělá výrobce - tady není co řešit. To, že na nějaké motorce vydrží méně či více je dáno prasetem který na motorce jezdí (u mě je regulátor obalen blátem), konstrukcí, výkonem alternátoru množstvím příslušenství, žárovek... Takže jestli jsem honďák, kawák nebo suzukář či jamahář, katemák či dukatista, vím jedno, že regulátor je povedený . Takže když odejde tak se vymění za jiný, to je realita se kterou nic nenaděláme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
zdenekXRV píše: Stev> Všechny jap. motorky (a nejen ty) mají regulátor vyroben ve stejné fabrice-jak přes kopírák. Až na vyjímky jsou stejné, proto jsou zaměnitelné (mezináma nah.... a pro výrobce je to biznis). Jen se liší konektorem, který si tam přidělá výrobce - tady není co řešit. To, že na nějaké motorce vydrží méně či více je dáno prasetem který na motorce jezdí (u mě je regulátor obalen blátem), konstrukcí, výkonem alternátoru množstvím příslušenství, žárovek... Takže jestli jsem honďák, kawák nebo suzukář či jamahář, katemák či dukatista, vím jedno, že regulátor je povedený . Takže když odejde tak se vymění za jiný, to je realita se kterou nic nenaděláme.
Nevim jak dnes, ale 90. leta i zacatek 21. stoleti se regulatory dost vyrazne lisily, a predevsim Honda nemela chladic (zebrovani). Takze mozna vnitrnosti jsou podobne a klidne stejne, ale Honda nema chlazeni a navic blbe umisteni. Proto na Honde vzdy vydrzel rapidne mene nez jinde. Poresili to az u 929RR, kde pro jistotu zavedli odchazeni statoru alternatoru, aby se na regulator radeji ani nedostalo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet | milenka | 12 | 16.8.2023 v 08:48 gugo |
Hornet 2001 Rychloměr Honda CB 600S Hornet | DanečekPáreček | 0 | 5.6.2023 v 22:08 DanečekPáreček |
Teče voda z motoru Honda CB 600S Hornet | Kertézs | 4 | 12.11.2022 v 14:38 Kertézs |
Tlumič řízení honda hornet 600 2011 Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | Vosalis | 13 | 2.2.2022 v 10:54 mariano |