2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
c.j. píše: NIKDY jsem neviděl ani neslyšel o prasklém rozvodovém řetězu při použití standardního napínáku. Při použití manuálního napínáku o prasklém napínáku slyším celkem často Samozřejmě díky tomu, že to někdo přešponuje.. Což se stane obzvláště při vytahaném rozvoďáku, člvoěk to dotáhne tzak akorát, apk se protočí motor o půl otáčky a napínák je vyšponovaný tak, že se motor už dále nemá sílu pootočit..
Chápu jeho použití na závodních strojích nebo strojích, kde se člověk údržbě věnuje velice často a ví, co dělá
já jsem slyšel často o selhání automatickýho napínáku u Suzuki. Ne prasknutí, ale že dopínal málo. Mě se to stalo u SV650, a těch případů je hodně.
Samozřejmě je možný s manuální napínákem ten rozvoďák přetrhnout, když jseš úplnej diletant.
Seřizuje se to podle sluchu. Přitáhneš prstama, nastartuješ a povoluješ dokud nezačne chrastit.. pak se vrátíš přesně do toho místa kdy ztihne. A hotovo.
Moje DR-Z tak jezdilo a jezdí už třetím rokem.
Víc se hádat nebudu
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008&garpg=2#content_start
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Vespa píše: já jsem slyšel často o selhání automatickýho napínáku u Suzuki. Ne prasknutí, ale že dopínal málo. Mě se to stalo u SV650, a těch případů je hodně.
Samozřejmě je možný s manuální napínákem ten rozvoďák přetrhnout, když jseš úplnej diletant.
Seřizuje se to podle sluchu. Přitáhneš prstama, nastartuješ a povoluješ dokud nezačne chrastit.. pak se vrátíš přesně do toho místa kdy ztihne. A hotovo.
Moje DR-Z tak jezdilo a jezdí už třetím rokem.
Víc se hádat nebudu
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008&garpg=2#content_start
Podle sluchu je v tomto pripade nemyslitelne, ma to nejhlucnejsi ladak co sem kdy slysel.
Vespa píše: já jsem slyšel často o selhání automatickýho napínáku u Suzuki. Ne prasknutí, ale že dopínal málo. Mě se to stalo u SV650, a těch případů je hodně.
Samozřejmě je možný s manuální napínákem ten rozvoďák přetrhnout, když jseš úplnej diletant.
Seřizuje se to podle sluchu. Přitáhneš prstama, nastartuješ a povoluješ dokud nezačne chrastit.. pak se vrátíš přesně do toho místa kdy ztihne. A hotovo.
Moje DR-Z tak jezdilo a jezdí už třetím rokem.
Víc se hádat nebudu
Naprostá pravda. Jenže ti co ho roztrhli ho nenapínali jak píšeš, ale prostě dotáhli nadoraz, ať je našponovaný
A řetěz neoroztrhne napínák, jasně že tam je vždy kluzná lyžina, ale roztrhne ho časem to přešponování.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |