assassin píše: tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"
přesně tak... taky sem moc nepochopil Sensationův (a myslim že to psalo i víc lidí) příspěvek o zrychlení 4X4, ale nechtělo se mi na to už reagovat, když to psal už někde na první straně.
4x4 má výhodu pouze při odpichu z nuly. pak už je to jedno a spíš naopak, jak píšeš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
jo, já su z moravy, kdybys nevěděl !
A nemusim chodit daleko, když jsem vezl S6 Praha - Rozvadov - Neckarsulm, tak jsem PHA - Rozvadov jel víceméně furt na plno, nebo minimálně 220 s tempomatem (na víc nešel nastavit) a musim teda říct, že kdybch celou cestu měl jet na sradovi 220, tak nejpozději u Plzně padnu psychickou i fyzickou únavou (s troškou nadsázky), kdežto v autě jsem neměl sebemenší problém jet i rychleji a ještě o dalších 300km dál..
Nečetl jsem tuto diskuzi teda taky celou, ale semtam mi přijde, že porovnáváte jabka s hruškama, ono závod v provozu - moto vs auto, není asi nic o čem má smysl diskutovat, moto každopádně vítězí, ale u auta už by jen stačily rozměry motorky a opět si troufnu říct, že i přes větší hmotnost by mohlo motorce docela zavařit
2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
tu je to Porsche :))
Naposledy editováno 25.03.2011 23:13:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Kweni píše: no ja som sa raz na SV650 (52kw cistej sily) nahanal s Porche Carrera gt3 a musim povedat ze som na plny plyn ani ist nemusel a chlapec nemal šancu .. uz to auto rozbil u nas v meste a v okoli mesta minimalne 3krát .. ale vsak frajer je frajer .. z 30 do 140km/h potom som uz brzdil
tu je to Porsche :))
Kamo to je dobrej vysmech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Naposledy editováno 26.03.2011 16:04:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
assassin píše: nejsilnejsi verze od 911ky je GT2(GT2 RS) s 530 respektive 620PS.. ale je fakt ze tech GT2 moc jezdit nebude, z beznejsi produkce je top verze 911 turbo ktery ma 480PS a 4x4 ...
vsechny tyhle 911ky umi pres 300kmh ..doopravdickejch, ne jako blackbird kterej sice na tachu ukaze 300 ale od skutecnosti to ma daleko... tzn vsechny vykonejsi verze 911ky maj vyssi maximalku nez black, navic smerem k maximalce tzn nekde od 250 nahoru budou zrychlovat lip nez motorka... motorka tyhle superauta pojezdi tak maximalne na kratkym sprintu...
na dalnici nema motorka sanci... nekde v zatackach/provozu je to uz o pilotech... ale rekl bych ze i obycejna carrera zatopi se slusnym ridicem skoro kazdy motorce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
SensationBlaack píše: assassin> Na sprint jsem myslel samozrejme... s policejnim passatem bych se na dalnici honit nechtel pac bych horko tezko ujel on si zapne majak a budou mu auta uhybat stranou ja to budu muset proklickovavat... pri tom nemuzu rozbalit max rychlost na kterou bych to vsazel kdyz on ji ma nekde kolem 260... za druhe kde lze delsi dobu jet 3kila??? to je dalsi vec... V provozu ujet policejnimu Passatu by byla velmi velka loterie... Neverim ze by se za mnou hnal podrzel by si jen rychlost na zmereni a zdokumentovani... Proto taky byli postaveny aby jen zaakcelerovali stihli natocit a cau na honeni to neni...
predpokladam ze myslis 260 tacho..
bohuzel ty kundypolicejni maj vyndanej omezovac a nejakou malou upravu a ta kundapssati jede tacho 300. Takze jedina tvoje vyhoda je v lepsim zrychleni. On ma zase na strese modrej šém kterej otvira cestu... kdyz potkas dva stejny blbce v passatu jako ses ty.. tak te bude honit bud dokud ti nedojde benzin, coz je treba i driv po 100 km kdyz nemas plnou... a nebo az na koec dalnice.. pak se muzes kochat nedëji.. ze vlitnes do mesta do zacpy a to je jedina sance jak mu zmizet..
Neni nic prijemnyho drzet 280-290 vic nez 15 minut v kuse..zatimco kluci se v passatu bavej a maj radost ze bude na sluzebne o cem povidat.. a na konec dalnice te nechaj dojet jen v tom lepsim pripade.. ze nemaji na ceste posily..
Na passata plati bohuzel jen malo leku, pokud chytnes nasranou nebo "blbou" posadku.. dostatecne hustej provoz, nebo poradna zacpa..
Jasne kdyz budes mit stesti na nekoho starsiho pro koho neni vyzva kazdyho chytit.. tak kdyz uvidi ze jsi dost velkej maggor...radeji te necha jet... ale je tam spoustu debilku mezi policajtama.. ktery si zazavodej stejne radi jako ty a pak ti hrdinne napalej spoustu bodu, kešeň a mozna i ridicak pujde na chili vycistit..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |