Asi si přidám svoji trošku do mlýna a pravděpodobně mě za to zkritizujete. Trošku se motorům věnuju a co se týče R6, tak nevím, že by motor měl výraznou slabinu, obzvlášť při použití v motocyklu, problémy jsou při zástavbě do auta/buginy a týkají se mazání. Samozřejmě každý motor může mít z výroby skrytou vadu a podobně, ale tři motory prakticky ve třech závodech na Manu už mi přijde víc, než náhoda. Problém bych viděl spíš v úpravě/úpravci motoru, potažmo v tom, kdo mapoval řídící jednotku (předpokládám, že nejedete sériovou). Taky by mě zajímalo, jestli používáte aspoň základní dataloging, nestojí to svět a může to pomoct především v podobných případech jako je tento, hlavně co se týče teploty vody, oleje, tlaku oleje, lambdy - bohatosti směsi, atd..
Jsem dlouholetý Michalův fanoušek, hlavně od doby, kdy jsem ho v roce 2008 viděl, jak v Hořicích za šílenýho počasí letí na 6ce z Borku dolů
. Proto mě mrzí, že každý rok na Manu je soupis všemožných technických problémů. Umím si představit, co tahle sranda stojí peněz a jak strašně by Indi chtěl a právě proto tohle píšu, tak teď do mě..
Tak a teď do mě..
Naposledy editováno 04.06.2013 16:03:25