1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
později byly bubnové vidle, z hliníkovými kluzáky, které mají větší průměr, prachovky a jiné brejle, jiné uchycení blatníku, jiná osa, jiný štít bubnu, jiné uchycení světla apod - takže komplet předek...
nakonec jsou dnešní vidle kotoučové, které mají průměr jako pozdější bubnové, kluzáky, jsou taky z hliníku, ale uchycení třmenu nahradilo záchyt reakce bubnu... jiný je navíc náboj kola, je tam navíc brzdič, pumpa hadice, kotouč...
předělat 477 na kotouč je tak 10000 v nových dílech. předělat první 487 která vidle podědila po 477 taktéž, pozdější 487 s bubnem, ale hliníkovými kluzáky tak o 1-2 míň, protože nemusíš přehazovat brejle a souvosející menší díly.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |