globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
2.3.2011 v 22:15
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda do klasických brýlí hranatý ČZ (476,477,487,488,...) jdou napasovat vidle z jawy 350, kde je už to upevnění na kotoučovku. Pokavad nekdo mate, nebo o nejakych vite, tak i neco nabdinout.

Predem dekuji za reakce.

Uzavřeno 26.03.2011 v 10:25 uživatelem Jackun

Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

2.3.2011 v 22:32 | Nahoru | #1
Jsem si na 90% jistý že 350 vidle mají větší průměr, potřebuješ spešl čezetí brýle pro tyhle vidle.

1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

2.3.2011 v 22:46 | Nahoru | #2
blix: jackun: vidle jsou troje vždy stejné, pro jawu i čz i brejle, ovšem kotoučové jsou jiné oproti 477 a 634 průměrem, menším, s kuželem pod brýlemi a převlečnými nohavicemiá z plechu, chromovanými kluzáky, orzteč brýlí je taky jiná...

později byly bubnové vidle, z hliníkovými kluzáky, které mají větší průměr, prachovky a jiné brejle, jiné uchycení blatníku, jiná osa, jiný štít bubnu, jiné uchycení světla apod - takže komplet předek...

nakonec jsou dnešní vidle kotoučové, které mají průměr jako pozdější bubnové, kluzáky, jsou taky z hliníku, ale uchycení třmenu nahradilo záchyt reakce bubnu... jiný je navíc náboj kola, je tam navíc brzdič, pumpa hadice, kotouč...

předělat 477 na kotouč je tak 10000 v nových dílech. předělat první 487 která vidle podědila po 477 taktéž, pozdější 487 s bubnem, ale hliníkovými kluzáky tak o 1-2 míň, protože nemusíš přehazovat brejle a souvosející menší díly.

(reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

2.3.2011 v 22:58 | Nahoru | #3
pech.>

...a ve výpisu si zapoměl na jiný řidítka

...a ještě je jiná ta krajní redukce přední náby...je kratší...

1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

2.3.2011 v 23:11 | Nahoru | #4
řídítka se dají použít i původní

(reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 07:56 | Nahoru | #5
pech.> Daji se pouzit puvodni, pokud nema navareny objimky na packy, jak driv bylo zvykem.

1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 11:22 | Nahoru | #6
Za ty prachy se radši podívej po 180/487.3-6 s kotoučem, nemusíš pak ani řešit administrativu kolem. Aby to totiž bylo košér, musíš si napsat o povolení z ČZ a řešit to jako přestavbu. Já před třemi lety pořídil 487.3 s kotoučem za 10500 Kč. Je pravda, že jsem kvůli tomu jel skoro přes celou republiku. Ale kdo hledá, najde. Nebo kup rovnou třindu, pokud na to máš věk. Nemá cenu vrážet do přestavby tolik, co pomalu stojí motorka!

(reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 12:10 | Nahoru | #7
Hofner> pro zajimavost, jak se lisi 487.5 a 487.6 ?

1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 12:23 | Nahoru | #8
Nijak Nej, já nevím. Vím že ty poslední měly oil master a zapalování ducati. Ale jeslti měly označení 487.5 a nebo 487.6 fakt nevím. Stejně tak nevím rozdím mezi 487.3 a 487.4. Možná v plastech? Už se o to zase tak nezajímám. Kdyžtak zagooglím. Zpaměti to fakt nedávám.

(reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #9
Hofner> oilmaster (jak nekdo rika "olejmajstr") i zapalovani Ducati (ktery jsem menil vcetne dobijeni za Vape) jsem mel uz na svoji 487.5. 487.3 ma hlinikovou kyvku a predni vidlici s kotoucovkou. 487.4 ma novejsi ram, jinou kapotaz/sedlo, hranaty svetlo (a jeste nejaky detaily). 487.5 (spravne to bylo snad 487.4.5) ma 12V elektriku, oilmaster Mikuni a bezkontakt Ducati (a kontrolku na mazani misto na dobijeni). 487.6 neznam...

1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:09 | Nahoru | #10
nejsem odborník, ale vím, že minimálně 487.3 měly i buben, možná i "novější verze", kotouč byl na přání :)
Už vím proč jsem to tak pomotal. Svého času jsem se o to zajímal tak moc, že znám i prototypy. 487.6 je prototyp se 4T motorem http://www.jawamani...ail.aspx?modelid=136 NA základě tohodle motoru později vzninknul 4T 200ccm, který se monotval do ČZ-Cagiva 200 Roadster.

Edit linku

Naposledy editováno 03.03.2011 13:26:10

1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:11 | Nahoru | #11
BTW. díval jsem se do modelů na jawamania.info a minimálně 487.3 a 487.4 byly i s bubnama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:15 | Nahoru | #12

Hofner píše: ... 487.6 je prototyp se 4T motorem http://www.jawamani...elid=136.... [/quote]
aha (ale pod tim odkazem nic nevidim)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:17 | Nahoru | #13

Hofner píše: BTW. díval jsem se do modelů na jawamania.info a minimálně 487.3 a 487.4 byly i s bubnama.


jo to je mozny, tak kotoucovka byla asi "optional". BTW ta druha je moje (konkretne, nejen typem)

EDIT: pozadi z toho obrazku jsem tenkrat velmi pracne vyrezaval (v profilu mam fotku s pozadim, muzete juknout)

Naposledy editováno 03.03.2011 13:19:19

(reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:19 | Nahoru | #14

Skalda píše: aha (ale pod tim odkazem nic nevidim)


tak si na www.jawamani.info najeď na modely, vyber ČZ a pak až dolů do sekce prototypy a tam holka je :)

(reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:22 | Nahoru | #15

Skalda píše: jo to je mozny, tak kotoucovka byla asi "optional". BTW ta druha je moje (konkretne, nejen typem)

EDIT: pozadi z toho obrazku jsem tenkrat velmi pracne vyrezaval (v profilu mam fotku s pozadim, muzete juknout)



Moc pěkná. pětku sejm vždycky chtěl kvůli výbavě, ale vzhledově se mi víc líbí trojka, hlavně když se sundá zepředu ten hnusnej plast a přidá neorigo plexi, třeba od Matese, vypadá to o 100% líp. Mám ke svojí trojce ještě jeden motor a i dekl, čerpadlo, nádržku atd, takže si můžu nabastlit ještě jeden motor s oilmasterem :)

Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 13:22 | Nahoru | #16

Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky

3.3.2011 v 16:17 | Nahoru | #17
já mam na 634 640tkový vidlice...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist