Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já mám takovouhle zkušenost se čtyřkolkou. Hodina jízdy = 3 hodiny opravování. Pak jsem ji zadarmo daroval otci, který se dušoval že jde dát do kupy všechno. Minulý měsíc (asi po půl roce práce na peklostroji) mi sdělil že už z ní dostal 3x infarkt
Něco podobnýho má na chalupě strejc s Betkou, taky správnej křáp. Jede to jen když se tomu chce (spíš se tomu nechce), od výroby nefunguje sytič, místo vzduch. filtru je tam jakási krabička z umělý hmoty s doslova vylámanou dírou a uvnitř s kusem molitanu, o zpracování ani nemluvě ... prostě celkově DoDo. Stojí tam už asi 4 roky, má najeto asi 130km a nikdo nemá chuť se v tom hrabat.
Mimo průměrnýho čínskýho minibajku jsem s čínou zatim jinou zkušenost neměl.Možná jen trefil špatnej kus,kdo ví.. Na druhou stranu,co od toho člověk může čekat za těch pár šupů,nemluvě o tom,že to tam vyráběj lidi,který za to berou tři pytlíky rejže tejdně...
no každej není jak ty natvrdlej že si to dotáhne dom a nejlepší popojíždědlo je stadion s11 zrenovuješ za pár kaček a jezdí to skoro zadarmo a je to držák když potkám někoho na čínském skůtru tak se musím smát prostě
já tu teď mám 2 roky starej stroj renomovaný evropský značky vyroben v Qingqi a ač zřejmě nejlepší čínská fabrika, tak některý části jsou na tom kvalitou bídně A řekl bych že čím víc se skútr podobá nějakému západnímu stroji, tím je to horší.