Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.
-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?
Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...
Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
Sání je potřeba,jinak to jede max. devět pětek.Ber to až "na krev" co karter snese(od šroubu ke šroubu).Stačilo mi zakoupit rotační rašple na dřevo,do vrtačky a za několik desítek minut bylo hotovo.
Ještě mě napadá, co středový ložisko na klice, napadá mě nechat tam dát buď válečky nebo případně pokud se vyrábí rozměrově vhodné dvouřadé, s tím, že by se vynechal labyrint. Klikové prostory nemusí být přeci u jednohupa teoreticky oddělené. To je jen úvaha, nevím, jak to vyjde rozměrově Čelo by se samozřejmě prostružilo v celém vnitřním průměru podle použitého ložiska.
Naposledy editováno 24.02.2011 20:05:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3905, 3906] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117175 | Včera v 21:56 Jirka4137 |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |