Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.
-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?
Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...
Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
c.j. píše: Máš pravdu, že původní přelomová spojka pro 638 na šroubky byla pohroma a jawa od ní brzo upustila a začala montovat oěpt klasickou na 3 závlačky z 634, takež 640ka má 100% spojku jako 634.
Dobíjení bych řekl je výborné, právě výhoda altíku je, že dobíjí už od nízkých otáček.
Starty v zimě máš opět pravdu, na 634 stačí přeplavit karbec, 3x šlápnout, startneš a jedeš, i v mínus 15st.
Na 638 se sytičem musíš prošlápnout 3-5x naprázdno, pak to někdy chytne, někdy opět 2-3x naprázdno, ale hlavní rozdíl je v tom, že studená 638 se sytičem jede bídně, spíše jen na jeden válec, než se trochu zahřeje. Mluvím o extrémech, někdy skutečně jezdím i když je ráno -13st.
Ale na obranu - VFR v takové kose neměla ani šanci startnout :D
Mi se nejvíce osvědčil motor 633, tedy typicky z bizona, případně byl v některých 634. Spojka bez poloautomatu, který začne při delším stání na spojce tahat, pístní čep pouze na kluzném ložisky, takež žádné jehly, žádné cinkání, vyšší kompres, lešpí výkon, motor mnohem tižší než na 638.. Nevýhoda 6V zapalování, kladívka (lze samozřejěm obojí jednoduše předělat na VAPE), horčí přední i zadní tlumiče, ale halvně tragická přední brzda.. a to oficiálně nikdo na kotouč nepředělá
Ten 633 motor mám v současný Jawce taky, ale písty jsou už na jehlách, myslím, že na pouzdru byly jen u Bizona. Spojka bez poloautomatu je super. Jinak u těch kladívek nevidím problém a ani 6V mi nevadí. Pokud není totálně vymlácená klika, tak se i kladívka nechají donutit k rozumné funkčnosti.
Přední brzdu jsem vyřešil instalací komplet předku z GPZ 500 s i s kolem , bohužel mám vidli z jednokotoučové verze, takže to není úplně to pravé, ale i tak lepší než origo. Dozadu se chystám dát dvouklíč ze předku.
Naposledy editováno 24.02.2011 19:22:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3894, 3895] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116840 | Dnes v 19:43 dave-lister |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |