globalmoto_duben_nolan





Téma: přední - zadní tlumiče YZF-R6
 
21.2.2011 v 14:41
Ahoj. Najde se tu někdo, kdo si hrál s nastavením tlumičů u YZF-R6 (2003)? Mám stažený návod, celkem podrobný, který však autor zakončuje slovy, že to nemělo smysl a nejlepší je nechat na středních hodnotách. Na motorku jsem si už zvykl a z toho důvodu to podstupovat nechci. Stejně by mě ale zajímalo, kdo si tím prošel a přilepšil si tím jízdní vlastnosti.

Nejde mi o to, jak nastavit tvrdost, ale o pocity po štelování.

P.S.: jak se znám, kdybych si to někdy v sobotu vzal na klidnější úsek a tam celý den šteloval a koumal, akorát bych večer splakal nad výdělkem....

přední - zadní tlumiče YZF-R6

21.2.2011 v 15:36 | Nahoru | #1
Na naše cesty bude originální nastavení asi optimální možná až tvrdé.
Jestli nejezdíš na okruhu kde je pěkný asfalt tak to ani nešteluj , jinak ti to bude v provozu skákat jak koza.

jinak zkus zde

Naposledy editováno 21.02.2011 15:47:04

přední - zadní tlumiče YZF-R6

21.2.2011 v 17:54 | Nahoru | #2
Já jsem přitáhnul (tvrdší) předek a podle mně a dvou dalších kamarádu , jeden R1 rok 2002 a druhý R6 rok 2005 to bylo jistější a lépe drželo stopu. Jen když vezmaš díru tak musíš dávat bacha a myslet na že bez tlumiče se trošku zapotíš. Za mně lepší

přední - zadní tlumiče YZF-R6

21.2.2011 v 18:08 | Nahoru | #3
Nech tovární nastavení:Dle nejmenovaného odborníka na seřízení-pokud nedáš Brno(drom)za 2:10 a míň tak to nemá cenu.

přední - zadní tlumiče YZF-R6

22.2.2011 v 07:32 | Nahoru | #4
Zajmaví tak seřízení podvozku nemá cenu?

seriovej setup je pro 2 lidi a větší zátěž.takže pokud jezdíš sám a sem tam otrochu větší pilu než je zdrávo,tak sám poznáš tu změnu

Ladim si podvozek na baldu skoro sám potom co mi to jeden kamarád ze servisu vysvětlil.
Jestly k tomu nemáš manuál kde je to dobře popsaný , tak si mužeš dojet do yamahy za lehkej setup určitě nadáš víc jak 500 a ještě se to třeba odněj naučíš.

přední - zadní tlumiče YZF-R6

22.2.2011 v 20:19 | Nahoru | #5
Zdar chlapi,
neporadil by někdo jaké je sériové nastavení zadního tlumiče na r6 03(kolik kliku z nějaké polohy - maximální,minimální).Ja jsem si to rozmrdal a nepoznačil jsem si jak to bylo před tím a teď se mi zadní guma hodně trhá.Dík moc

1 reakcí na tento příspěvek přední - zadní tlumiče YZF-R6

22.2.2011 v 21:37 | Nahoru | #6
tomfz6> Sériové nastavení zadku... Zadní předpětí - 4 poloha od nejměkčí
Zadní odskok - povolit 10 kliknutí od úplně utaženého
Zadní komprese - povolit 10 kliknutí od úplně utaženého

meti> Co se týče nastavení podvozku na R6, tak to určitě záleží na váze, jízdním stylu, atd.. Já mám váhu cca 77 kg i s oblečením, tzn. takovej ten dobrej průměr a co mám vyzkoušený, tak zadní tlumič je v pohodě a není potřeba štelovat, předek je ale potřeba přitvrdit. Na okruhu jezdím toto nastavení: Předpětí vpředu: 6 čárek viditelných
Odskok vpředu: povolit o 2 kliknutí z plně utaženého – vidlice nahoře
Komprese vpředu: povolit o 6 kliknutí z plně utaženého – vidlice dole
Předpětí vzadu: pozice 4 od nejměkčího
Odskok vzadu: povolit o 11 kliknutí z plně utaženého – tlumič dole
Komprese vzadu: povolit o 9 kliknutí z plně utaženého – tlumič nahoře

Předek se znatelně zklidnil a i bez tlumiče řízení se hodně zklidnilo rozkmitávání řidítek...
Na silnici je toto nastavení tvrdší, ale dá se to přežít

přední - zadní tlumiče YZF-R6

23.2.2011 v 06:37 | Nahoru | #7
Při ladění je také potřeba občas na tu motorku sednout aby člověk jen naokraj zjistil co naladil ale samozřejmě nejvíc se dozvíš až při jízdě.

přední - zadní tlumiče YZF-R6

23.2.2011 v 12:52 | Nahoru | #8
zajímavé poznatky. Myslim, že to prubnu. Manuál mám, tak se s tím nějak poperu. Jelikož jezdím sám, tak předpokládám, že bych mohl mít tu svou mez mezi okruhovim a továrnim nastavenim. Ted už to bude chtít jen teplé počasí, silnici a čas....a zkoušet.

(reakce na) přední - zadní tlumiče YZF-R6

23.2.2011 v 17:41 | Nahoru | #9
Shorty1>Dík moc to jsem přesně potřeboval.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist