globalmoto_kveten





Téma: přední - zadní tlumiče YZF-R6
 
21.2.2011 v 14:41
Ahoj. Najde se tu někdo, kdo si hrál s nastavením tlumičů u YZF-R6 (2003)? Mám stažený návod, celkem podrobný, který však autor zakončuje slovy, že to nemělo smysl a nejlepší je nechat na středních hodnotách. Na motorku jsem si už zvykl a z toho důvodu to podstupovat nechci. Stejně by mě ale zajímalo, kdo si tím prošel a přilepšil si tím jízdní vlastnosti.

Nejde mi o to, jak nastavit tvrdost, ale o pocity po štelování.

P.S.: jak se znám, kdybych si to někdy v sobotu vzal na klidnější úsek a tam celý den šteloval a koumal, akorát bych večer splakal nad výdělkem....

1 reakcí na tento příspěvek přední - zadní tlumiče YZF-R6

22.2.2011 v 21:37 | Nahoru | #1
tomfz6> Sériové nastavení zadku... Zadní předpětí - 4 poloha od nejměkčí
Zadní odskok - povolit 10 kliknutí od úplně utaženého
Zadní komprese - povolit 10 kliknutí od úplně utaženého

meti> Co se týče nastavení podvozku na R6, tak to určitě záleží na váze, jízdním stylu, atd.. Já mám váhu cca 77 kg i s oblečením, tzn. takovej ten dobrej průměr a co mám vyzkoušený, tak zadní tlumič je v pohodě a není potřeba štelovat, předek je ale potřeba přitvrdit. Na okruhu jezdím toto nastavení: Předpětí vpředu: 6 čárek viditelných
Odskok vpředu: povolit o 2 kliknutí z plně utaženého – vidlice nahoře
Komprese vpředu: povolit o 6 kliknutí z plně utaženého – vidlice dole
Předpětí vzadu: pozice 4 od nejměkčího
Odskok vzadu: povolit o 11 kliknutí z plně utaženého – tlumič dole
Komprese vzadu: povolit o 9 kliknutí z plně utaženého – tlumič nahoře

Předek se znatelně zklidnil a i bez tlumiče řízení se hodně zklidnilo rozkmitávání řidítek...
Na silnici je toto nastavení tvrdší, ale dá se to přežít

(reakce na) přední - zadní tlumiče YZF-R6

23.2.2011 v 17:41 | Nahoru | #2
Shorty1>Dík moc to jsem přesně potřeboval.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist