Po vanocich byla menší obleva a ja se byl projet, motorka mi chytla na první pokus a vše bez problemu, dnes jsem šel zkusit jak na tom je a když jsem ji chtěl nastartovat tak nechytala, tak jsem nechal asi na 20 sec zalit svičky pak jsem to zase přepl zpatky zkusil nastarotovat a nic a jak jsemto zkoušel po cca 3 tak rana jak svině až mi zalehlo v uších, nevíte co to mohlo byt? bojim se to ted jit zkusis nastartovat abych tam neposral ještě něco víc.
2 reakcí na tento příspěvek Problem se startováním
1 reakcí na tento příspěvek Problem se startováním
skusil jsem to ještě jendou nahodit, naskočilo to jako by tomu nikdy nic nebylo, mohlo být jen něco v benzínu nebo něco co způsobilu tu ránu a tim se to i dostlao pryč?
JyrkaFM píše: Pokud máš svíčky NGK, tak zkus jiné, já s nima měl poslední dobou akorát velké problémy. Koupil jsem české Brisky a je to v pořádku. A na ulití pozor- mnohdy vysušení nepomůže, samotným ulitím se svíčka poškodí natolik, že je zničená trvale.
ženská, nemáš pravdu. Ulitím se NGK nezničí, stačí vyhřát. Jen hlupí kupují hned nové.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem se startováním
JyrkaFM píše: Pokud máš svíčky NGK, tak zkus jiné, já s nima měl poslední dobou akorát velké problémy. Koupil jsem české Brisky a je to v pořádku. A na ulití pozor- mnohdy vysušení nepomůže, samotným ulitím se svíčka poškodí natolik, že je zničená trvale.
Jen bych se chtěl zeptat,jak se poškodí svíčka ulitím?Jinak pro snorri prostě jsi to uchlastal a po chvíli se to odpařilo a naskočilo, ta rána byl benzín ve výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem se startováním
sajosa píše: Jen bych se chtěl zeptat,jak se poškodí svíčka ulitím?Jinak pro snorri prostě jsi to uchlastal a po chvíli se to odpařilo a naskočilo, ta rána byl benzín ve výfuku
Ten důvod je dokonce v jednom z mých vláken, které jsem tady založil někdy před více než půl rokem ohledně svíček Brisk:
Suseni (nahrivani) fungovalo u starych zapalovacich systemu (civka-kondenzator-prerusovac) kde vysoka napeti byla nizsi a tim mensi riziko poskozeni izolace.
U dnesnich elektronickych (polovodicovych) zapalovani, jsou napeti podstatne vyssi (radove nekolik 10.000V). Ulitim svicek je vnitrni izolator elektrody vystaven temto napetim, cimz dochazi velmi casto k jeho prurazu (poruseni), po te uz zadne suseni nepomuze a nezbyva, nez tuto ulitou svicku vymenit.
Jinak to, ze vymontovana svicka "HAZI JISKRU" jeste neznamena, ze ji hazi i pod tlakem v motoru.
http://www.motorkari...mp;pgr=2#goto4401884
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem se startováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem se startováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem se startováním
e: jinak bych si nebyl tak jist
Naposledy editováno 17.02.2011 10:20:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem se startováním
1100Virago píše: Danielos: To jsi jeden proti mnoha. Ale je mi jasné, že žádná strana tu druhou nepřesvědčí, takže si klidně stůj dál za svým. Akorát zkus ze slovníku vypustit výrazy jako "sračky" a "pičoviny".
Za ty slova sorry
Jsem jeden proti mnoha(všem? ) Třeba VFR a CBR900 pokud jsem celou zimu nestartoval, tak jsem pak vždy ulil NGK. Stačilo vyndat, vyhřát a startlo to ihned.
Druhá věc proti všem, že jsem startoval přes zimu a nechal to semtam prohřát abych pak ty svíčky nemusel vyndávat a prohřívat. To tady taky jsou všichni proti. Jde ale o to, jak se to startuje. Já to nechal vždy dostatečně prohřát, ne že jsem to startl a po minutě vypnul..
Teď jak mám stříkačku, tak to neřeším, startne vždy hned.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |