globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těsnění Athena
15.2.2011 v 08:28
Ahoj,nemáte někdo zkušenosti s těsněním pod hlavu popřípadě s gufírkama ventilů od firmy Athena? Potřebuju totiž těsnění pod hlavu na moji Busu a Vesrah ji nedělá

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena

15.2.2011 v 08:43 | Nahoru | #1
A proč tam nedáš originály? ...co se těsnění pod hlavu a gufera ventilů, tak bych zrovna nějaký náhrady asi nedával ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 08:53 | Nahoru | #2

Cooker píše: A proč tam nedáš originály? ...co se těsnění pod hlavu a gufera ventilů, tak bych zrovna nějaký náhrady asi nedával ....


Tak za prvé je originál taky nějaká firma,která to pro Suzu vyrobý. A Vesrah to není, protože ty končej u 1200 bandita (což je škoda,protože to je kvalita) A gufírka dělá japonskej NOK. Nicméně když jsem se koukal na Partsdepot, tak origo těsnění stojí 1706 což je na chlup stejná cena jako ta Athena. Takže v tomto případě asi koupím to "origo" Ale ty gufirka tam maj docela drahy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 09:02 | Nahoru | #3

Durex píše: Tak za prvé je originál taky nějaká firma,která to pro Suzu vyrobý. A Vesrah to není, protože ty končej u 1200 bandita (což je škoda,protože to je kvalita) A gufírka dělá japonskej NOK. Nicméně když jsem se koukal na Partsdepot, tak origo těsnění stojí 1706 což je na chlup stejná cena jako ta Athena. Takže v tomto případě asi koupím to "origo" Ale ty gufirka tam maj docela drahy



Pošli mi do PM objednací čísla a počet kusů...zjistím Ti cenu za kolik seženu origo...každá ušetřená koruna je dobrá. Rozhodneš se a uvidíš.

(reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 09:13 | Nahoru | #4

Cooker píše: Pošli mi do PM objednací čísla a počet kusů...zjistím Ti cenu za kolik seženu origo...každá ušetřená koruna je dobrá. Rozhodneš se a uvidíš.


Máš to v PM. Zatím dík

Těsnění Athena

15.2.2011 v 09:21 | Nahoru | #5
kamarad ma od Atheny cely Bigbore kit na DR-Ztku, ale jinak o tej firme nic nevim.. ale zkus mu napsat, treba on bude neco vedet
Miši

Těsnění Athena

15.2.2011 v 10:16 | Nahoru | #6
No ani ten Vesrah není zase taková kvalita, bráchovi na jeho GPZ 750 vytvrdla ventilová gufera po 3000 km a moto začala kouřit stejně jako před výměnou...i když u staré moto je to těžké, když se neudělá i hlava (vyměna vodítek), nová gufera nic nespraví, nebo jenom trochu...

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena

15.2.2011 v 10:28 | Nahoru | #7
No mě bere lehce olej levej válec přes sací ventily. Cca 1 dc/1000 km. Když jsem čistil škrtící klapky a dělal podtlaky tak jsem to zjistil, když jsem kouknul do sání na ventily. Je na nich řádně napečenej karbon a dříky jsou výrazně zaolejované oproti těm ostatním. Ostatní válce v poho. Takže to dělám jen z preventivních důvodů a chci vyměnit už všechny gufera. Ale taky se bojím aby to nebylo horší než to, co tam mám teď když to až na ten jeden hrnek všechno drží

Naposledy editováno 15.02.2011 10:29:51

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena

15.2.2011 v 16:06 | Nahoru | #8
jestli chces dam ti kontakt na firmu ktera se specializuje na tesneni,ale budes muset zaslat z buse,aby ho meli podle ceho udelat.Ja ho ted nechavam delat a bude stat 550asi takze podle jinych co jsou treba za 1480 je to sakra rozdil.Doba dodani je 7dni od prichodu pouziteho tesneni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 16:10 | Nahoru | #9

Durex píše: No mě bere lehce olej levej válec přes sací ventily. Cca 1 dc/1000 km. Když jsem čistil škrtící klapky a dělal podtlaky tak jsem to zjistil, když jsem kouknul do sání na ventily. Je na nich řádně napečenej karbon a dříky jsou výrazně zaolejované oproti těm ostatním. Ostatní válce v poho. Takže to dělám jen z preventivních důvodů a chci vyměnit už všechny gufera. Ale taky se bojím aby to nebylo horší než to, co tam mám teď když to až na ten jeden hrnek všechno drží



jo k tem guferum levnej nez za 65kc na svojeho srada sem nezehnal.me u dvou valcu taky sel olej pres gufera voditka mam v pohode.Rekl sem si kdyz chcijou ty dve gufera je otazka casu za jak dlouho budou chcat ostatni takze menim radsi vsechny

(reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 18:08 | Nahoru | #10

Spieke píše: jestli chces dam ti kontakt na firmu ktera se specializuje na tesneni,ale budes muset zaslat z buse,aby ho meli podle ceho udelat.Ja ho ted nechavam delat a bude stat 550asi takze podle jinych co jsou treba za 1480 je to sakra rozdil.Doba dodani je 7dni od prichodu pouziteho tesneni


Až to rozhodím, tak chci zabrousit ventilový sedla, očistit ventily a zase to co nejdřív složit.Pak si hrát s broušením ventilových podložek apod. Takže čekat se mi nechce. Každopádně děkuji za nabídku a snahu.

(reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 18:09 | Nahoru | #11

Spieke píše: jo k tem guferum levnej nez za 65kc na svojeho srada sem nezehnal.me u dvou valcu taky sel olej pres gufera voditka mam v pohode.Rekl sem si kdyz chcijou ty dve gufera je otazka casu za jak dlouho budou chcat ostatni takze menim radsi vsechny


Kde si schrastil gufírko za 65 a co to bylo za značku?

Těsnění Athena

15.2.2011 v 18:18 | Nahoru | #12
tyjo to me volal nejakej typek co si cetl muj inzerat tady na motorkarich a tesneni bylo athena za 1480 a ty gufera asi taky nebyl srot.Jinak za 66 jsou myslim u motoolek,ale znacku nevim

Těsnění Athena

15.2.2011 v 18:23 | Nahoru | #13
těsnění pod palicu bych už z principu nedal jiné než original suzuki (bavím-li se o buse), a gufera taky... sou to součástky které sou velmi důležité a abych po 3000 km tu palicu sundával znovu že mi to žere olej nebo vodu... jen proto že sem ušetřil 3 stovky na těsnění a koupil si guferko za 60 kč/ks... tak na to bych se mohl vysrat...

durex:"Ale taky se bojím aby to nebylo horší než to, co tam mám teď když to až na ten jeden hrnek všechno drží"... vidíš a právě z toho důvodu bych si to koupil všechno origoš...hlavně ne vesrah...

z takového šetření sem vyléčen...
kokot si koupí čep za 300 noname a k tomu geometrii, po měsíci je tam znova kupuje teraz už čep kvalitní a brečí že to musí zas na geometrii, protože ten noname čep je v prdeli...

Těsnění Athena

15.2.2011 v 18:41 | Nahoru | #14
prosimte v tom nemuze byt zas tak strasnej rozdil.staci se jen mrknout postup pri vyrobe a prostredky spickove firmy a firmy ktera neni nejak extra znama.Kolikrat platis jen za znacku ve stejne kvalite

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena

15.2.2011 v 18:56 | Nahoru | #15
tomu co si napsal nevěříš že ne... to platí možná u oblečení:)

mi je to jedno... já to platit nebudu,případně dvakrát platit, mě se to neposere v sezoně, mě to nebude srát že sem chtel ušetřit pár kaček:)

Těsnění Athena

15.2.2011 v 19:04 | Nahoru | #16
jj mas pravdu je to kazdeho vec.kdyz se me to vysere tak napisu po netu komentare na jejich znacku a budu je hanit.a kdyz to bude ok pac si tam nechal delat i znamej a jezdi porad a ma to 4roky tak budu kupovat dal za par korun

(reakce na) Těsnění Athena

15.2.2011 v 20:02 | Nahoru | #17

tomasNJ píše: tomu co si napsal nevěříš že ne... to platí možná u oblečení:)

mi je to jedno... já to platit nebudu,případně dvakrát platit, mě se to neposere v sezoně, mě to nebude srát že sem chtel ušetřit pár kaček:)


Ale ty. Myslíš, že origo je suzuki? Nebo to bude dělat firma, co dělá těsnění? Jaký rozdíl je mezi těsněním, které ma na sobě logo suzuki a to samé,ale jen s logem výrobce? Žádnej, jen přemrštěná cena. Já v tom dělám tak vím o čem mluvím ... Jen je důležitý sehnat stejného výrobce. Protože né každej Aftermarket je dobrej ... to by pak dopadlo tak jak si napsal

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena

15.2.2011 v 21:28 | Nahoru | #18
já v tom víceméně dělám taky...
souhlas že ne každy aftermarket je dobrý...
velice duležitá je tvá poznámka se stejným výrobcem...jak zjistíš toho výrobce? ne každý se tím chvástá že děla paliční tesnění pro Suzuki...
ja bych v těchto dvou věcech, opravdu zakopil originál, protože jen tento výrobek má opravdu zaručenou kvalitu...
pokud těch motorů, respektive hlav, budeš dělat do měsíce 10, a začneš používat třeba těsnění Athena, a po Xtisících kilometrech se ti žádné těsnění vadné nevrátí, tak prosím, začněme tedy užívat těsnění Athena jako dobrý atermarket...
ale pokud nechceš toto praktikovat jako metodu pokus-omyl, tak bych se na to opravdu vysral...
ono přecejen ta hlava nejde sundat za 10 minut a z toho rámu to dostat, je taky něgdy ježek v kleci...

hlavně se vykašli na cokoliv od Vesrahu...hlavně na guferka...

(reakce na) Těsnění Athena

16.2.2011 v 07:36 | Nahoru | #19

tomasNJ píše: já v tom víceméně dělám taky...
souhlas že ne každy aftermarket je dobrý...
velice duležitá je tvá poznámka se stejným výrobcem...jak zjistíš toho výrobce? ne každý se tím chvástá že děla paliční tesnění pro Suzuki...
ja bych v těchto dvou věcech, opravdu zakopil originál, protože jen tento výrobek má opravdu zaručenou kvalitu...
pokud těch motorů, respektive hlav, budeš dělat do měsíce 10, a začneš používat třeba těsnění Athena, a po Xtisících kilometrech se ti žádné těsnění vadné nevrátí, tak prosím, začněme tedy užívat těsnění Athena jako dobrý atermarket...
ale pokud nechceš toto praktikovat jako metodu pokus-omyl, tak bych se na to opravdu vysral...
ono přecejen ta hlava nejde sundat za 10 minut a z toho rámu to dostat, je taky něgdy ježek v kleci...

hlavně se vykašli na cokoliv od Vesrahu...hlavně na guferka...


No a já co se Vesrahu týká mám opačný zkušenosti. Ono ani s originálem nemáš vyhráno. Já vím, jak to chodí u nás a co se pouští do automobilek a potažmo pak jako náhradní origo díly... A navíc když si dáš motorku do servisu,tak už vůbec nevíš,co ti tam daj-většinou to, na čem maj větší marži

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena

16.2.2011 v 12:43 | Nahoru | #20
nedavno sem nekde cetl,ze vesrah dodava tesneni do vyroby motorek.Takze nevim jako o jakem originalnim tesneni tu tomas mluvi.Nebo jsem se docetl spatne?

(reakce na) Těsnění Athena

16.2.2011 v 12:58 | Nahoru | #21

Spieke píše: nedavno sem nekde cetl,ze vesrah dodava tesneni do vyroby motorek.Takze nevim jako o jakem originalnim tesneni tu tomas mluvi.Nebo jsem se docetl spatne?


Právě že dělají. Akorát u nich v katalogu nemohu najít busu - končí to u Bandita 1200. Takže jestli nedělají prvovýrobu oni a Athena to má,tak? Každopádně rozdíl mezi Athenou a Origo je 100 kč což opravdu nehraje roli a vezmu ten original.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist