1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění Athena
Cooker píše: A proč tam nedáš originály? ...co se těsnění pod hlavu a gufera ventilů, tak bych zrovna nějaký náhrady asi nedával ....
Tak za prvé je originál taky nějaká firma,která to pro Suzu vyrobý. A Vesrah to není, protože ty končej u 1200 bandita (což je škoda,protože to je kvalita) A gufírka dělá japonskej NOK. Nicméně když jsem se koukal na Partsdepot, tak origo těsnění stojí 1706 což je na chlup stejná cena jako ta Athena. Takže v tomto případě asi koupím to "origo" Ale ty gufirka tam maj docela drahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění Athena
Durex píše: Tak za prvé je originál taky nějaká firma,která to pro Suzu vyrobý. A Vesrah to není, protože ty končej u 1200 bandita (což je škoda,protože to je kvalita) A gufírka dělá japonskej NOK. Nicméně když jsem se koukal na Partsdepot, tak origo těsnění stojí 1706 což je na chlup stejná cena jako ta Athena. Takže v tomto případě asi koupím to "origo" Ale ty gufirka tam maj docela drahy
Pošli mi do PM objednací čísla a počet kusů...zjistím Ti cenu za kolik seženu origo...každá ušetřená koruna je dobrá. Rozhodneš se a uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena
Naposledy editováno 15.02.2011 10:29:51
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění Athena
Durex píše: No mě bere lehce olej levej válec přes sací ventily. Cca 1 dc/1000 km. Když jsem čistil škrtící klapky a dělal podtlaky tak jsem to zjistil, když jsem kouknul do sání na ventily. Je na nich řádně napečenej karbon a dříky jsou výrazně zaolejované oproti těm ostatním. Ostatní válce v poho. Takže to dělám jen z preventivních důvodů a chci vyměnit už všechny gufera. Ale taky se bojím aby to nebylo horší než to, co tam mám teď když to až na ten jeden hrnek všechno drží
jo k tem guferum levnej nez za 65kc na svojeho srada sem nezehnal.me u dvou valcu taky sel olej pres gufera voditka mam v pohode.Rekl sem si kdyz chcijou ty dve gufera je otazka casu za jak dlouho budou chcat ostatni takze menim radsi vsechny
Spieke píše: jestli chces dam ti kontakt na firmu ktera se specializuje na tesneni,ale budes muset zaslat z buse,aby ho meli podle ceho udelat.Ja ho ted nechavam delat a bude stat 550asi takze podle jinych co jsou treba za 1480 je to sakra rozdil.Doba dodani je 7dni od prichodu pouziteho tesneni
Až to rozhodím, tak chci zabrousit ventilový sedla, očistit ventily a zase to co nejdřív složit.Pak si hrát s broušením ventilových podložek apod. Takže čekat se mi nechce. Každopádně děkuji za nabídku a snahu.
Spieke píše: jo k tem guferum levnej nez za 65kc na svojeho srada sem nezehnal.me u dvou valcu taky sel olej pres gufera voditka mam v pohode.Rekl sem si kdyz chcijou ty dve gufera je otazka casu za jak dlouho budou chcat ostatni takze menim radsi vsechny
Kde si schrastil gufírko za 65 a co to bylo za značku?
durex:"Ale taky se bojím aby to nebylo horší než to, co tam mám teď když to až na ten jeden hrnek všechno drží"... vidíš a právě z toho důvodu bych si to koupil všechno origoš...hlavně ne vesrah...
z takového šetření sem vyléčen...
kokot si koupí čep za 300 noname a k tomu geometrii, po měsíci je tam znova kupuje teraz už čep kvalitní a brečí že to musí zas na geometrii, protože ten noname čep je v prdeli...
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena
mi je to jedno... já to platit nebudu,případně dvakrát platit, mě se to neposere v sezoně, mě to nebude srát že sem chtel ušetřit pár kaček:)
tomasNJ píše: tomu co si napsal nevěříš že ne... to platí možná u oblečení:)
mi je to jedno... já to platit nebudu,případně dvakrát platit, mě se to neposere v sezoně, mě to nebude srát že sem chtel ušetřit pár kaček:)
Ale ty. Myslíš, že origo je suzuki? Nebo to bude dělat firma, co dělá těsnění? Jaký rozdíl je mezi těsněním, které ma na sobě logo suzuki a to samé,ale jen s logem výrobce? Žádnej, jen přemrštěná cena. Já v tom dělám tak vím o čem mluvím ... Jen je důležitý sehnat stejného výrobce. Protože né každej Aftermarket je dobrej ... to by pak dopadlo tak jak si napsal
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena
souhlas že ne každy aftermarket je dobrý...
velice duležitá je tvá poznámka se stejným výrobcem...jak zjistíš toho výrobce? ne každý se tím chvástá že děla paliční tesnění pro Suzuki...
ja bych v těchto dvou věcech, opravdu zakopil originál, protože jen tento výrobek má opravdu zaručenou kvalitu...
pokud těch motorů, respektive hlav, budeš dělat do měsíce 10, a začneš používat třeba těsnění Athena, a po Xtisících kilometrech se ti žádné těsnění vadné nevrátí, tak prosím, začněme tedy užívat těsnění Athena jako dobrý atermarket...
ale pokud nechceš toto praktikovat jako metodu pokus-omyl, tak bych se na to opravdu vysral...
ono přecejen ta hlava nejde sundat za 10 minut a z toho rámu to dostat, je taky něgdy ježek v kleci...
hlavně se vykašli na cokoliv od Vesrahu...hlavně na guferka...
tomasNJ píše: já v tom víceméně dělám taky...
souhlas že ne každy aftermarket je dobrý...
velice duležitá je tvá poznámka se stejným výrobcem...jak zjistíš toho výrobce? ne každý se tím chvástá že děla paliční tesnění pro Suzuki...
ja bych v těchto dvou věcech, opravdu zakopil originál, protože jen tento výrobek má opravdu zaručenou kvalitu...
pokud těch motorů, respektive hlav, budeš dělat do měsíce 10, a začneš používat třeba těsnění Athena, a po Xtisících kilometrech se ti žádné těsnění vadné nevrátí, tak prosím, začněme tedy užívat těsnění Athena jako dobrý atermarket...
ale pokud nechceš toto praktikovat jako metodu pokus-omyl, tak bych se na to opravdu vysral...
ono přecejen ta hlava nejde sundat za 10 minut a z toho rámu to dostat, je taky něgdy ježek v kleci...
hlavně se vykašli na cokoliv od Vesrahu...hlavně na guferka...
No a já co se Vesrahu týká mám opačný zkušenosti. Ono ani s originálem nemáš vyhráno. Já vím, jak to chodí u nás a co se pouští do automobilek a potažmo pak jako náhradní origo díly... A navíc když si dáš motorku do servisu,tak už vůbec nevíš,co ti tam daj-většinou to, na čem maj větší marži
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění Athena
Spieke píše: nedavno sem nekde cetl,ze vesrah dodava tesneni do vyroby motorek.Takze nevim jako o jakem originalnim tesneni tu tomas mluvi.Nebo jsem se docetl spatne?
Právě že dělají. Akorát u nich v katalogu nemohu najít busu - končí to u Bandita 1200. Takže jestli nedělají prvovýrobu oni a Athena to má,tak? Každopádně rozdíl mezi Athenou a Origo je 100 kč což opravdu nehraje roli a vezmu ten original.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |