globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 16:56 | Nahoru | #53551

hrnous píše: Tak super, všechny tento rok vyrobené 660 mají zmršené techničáky..

Copak se jim nepovedlo? Tipuji, že omylem vydali techničáky na Jawu 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:14 | Nahoru | #53552

laďa-prášil píše: ASR - bez ASR. Nemám nová auto, ale asr má. Denně jsem jezdil do kopce, asi lolakita "Zámecký kopec" je logicky na kopci. Vyjel jsem obvykle se vším, ale s ničím tak snadno jako s asr. Dáš plyn a jedeš, auto drží směr, nehrabe zbytečně. Dá se vypnout. Nikdy jsem ho nevypínal. Auto je jistě složitější, ale předstva, že někdo vyvíjí bezpečnostní systémy, které jsou horší než nic, je asi dost... naivní O ABS to stejné...



Tak pochopitelně, že každej novej systém má něco do sebe a bezpečnosti přidá. Ale akorát za chvíli bude moc na motorce či autem jezdit každá průměrně vycvičená opice.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:20 | Nahoru | #53553

hrnous píše: Tak super, všechny tento rok vyrobené 660 mají zmršené techničáky..

Opravit jeden dva techničáky nebude snad tak zásadní problém, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:23 | Nahoru | #53554

PEPAFJR píše: Tak pochopitelně, že každej novej systém má něco do sebe a bezpečnosti přidá. Ale akorát za chvíli bude moc na motorce či autem jezdit každá průměrně vycvičená opice.

to je snad účel všech těch asistentů. já jezdím nerad,tak mi vyhovuje,když to za mě částečně odkáruje nějakej robot

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:33 | Nahoru | #53555
nemako> Já přesně naopak. Vadilo by mi, kdyby mi do řízení auta "kecal" nějaký pan ABS, ESC apod. Pokud máš cit, nic z toho nepotřebuješ !
Aspoň že motorky takovéto " vymoženosti " nemají.

(reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:35 | Nahoru | #53556

Sema píše: Opravit jeden dva techničáky nebude snad tak zásadní problém, ne?


(reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:38 | Nahoru | #53557

milan1963 píše: nemako> Já přesně naopak. Vadilo by mi, kdyby mi do řízení auta "kecal" nějaký pan ABS, ESC apod. Pokud máš cit, nic z toho nepotřebuješ !
Aspoň že motorky takovéto " vymoženosti " nemají.

motorky takové vymoženosti samozřejmě mají. jak brzdíš citem každé kolo jinak,podle povrchu? ABS to na rozdíl od tebe umí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 17:50 | Nahoru | #53558
Sema> No to není tak jednoduché= protože nejde o to, že by v jednom dvou někdo napsal špatné číslo,. Každý stroj má svůj základní technický popis, tj všechny údaje co máte na zadní straně tp jsou pod jedním číslem v systímu ministerstva dopravy. protože je jawa maličká tak dostává homologaci prodlouženou na další rok a max 200 motocyklů a nové číslo tohoto seznamu, je nomže se někdo seknul a vytvořil toto číslo s údaji jako široká pneumatika na úzký ráfek a opačně, jednoduše logické nesmysly, a navíc většinou na širokém ráfku který na motorkách ani nemáme. No jenomže tam nejde mazat a tak se vytvořil patrně nový ztp se správnýma údajema, jenomže ejha on někdo celý tento rok bouchá tp s nesmyslným číslem ztp a tím pádem jsou tam automaticky vyplněné tyto bláboly. všimnul sem si toho až já teď :) i když to jede od 1.2 2015. Takže stroje vyrobené tento rok mají v tp nesmysly. Upravit to nejde, takže to začali řešit s MD a zatím se neví co s tím, patrně budou nové TP, ale ty už zase s jinýma číslama, a obecně jednou registrovaný vin se dvěma ztp. To je jako by bylo jedno číslo rámu v DAVOZu - systém ministerstva, kde jsou všechny tyto ztp a jejich změny a pod tím jedním číslem jednou pionýr a podruhé pérák.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2015 v 19:28 | Nahoru | #53559
Ty vole, oni né enom že neumijů udělat motorku, ale ani papíry k ní?!
Opět je Jawa na světové špičce...

(reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 20:25 | Nahoru | #53560

Zdenalbenal píše: Ty vole, oni né enom že neumijů udělat motorku, ale ani papíry k ní?!
Opět je Jawa na světové špičce...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 20:57 | Nahoru | #53561

milan1963 píše: nemako> Já přesně naopak. Vadilo by mi, kdyby mi do řízení auta "kecal" nějaký pan ABS, ESC apod. Pokud máš cit, nic z toho nepotřebuješ !
Aspoň že motorky takovéto " vymoženosti " nemají.



Pokud jde o moji zkušenost,tak citem ABS nenahradím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.11.2015 v 21:24 | Nahoru | #53562
Béďa17> no právě na abs musíš bezcitně

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2015 v 22:03 | Nahoru | #53563
K dokladům Jawy 660 : letos Jawa vyrobila asi 5 motorek a myslím, že do konce roku už to jiné nebude. Ano, i moje Adenium má špatná čísla v TP, ale jezdí velmi dobře a to je hlavní. Motorku mi normálně na DI přihlásili, mám OTP, TK na 4 roky, takže žádná tragédie. Pár čísel v TP mě nerozhodí, počkám, až jak a co vymyslí továrna. Přepsat TP není problém, aspoň máme unikáty !!

Jawablázni

24.11.2015 v 22:17 | Nahoru | #53564
Zrovna včera jsem mluvil s klukem co tahá auta a docela mne překvapil,momentálně dováží auta tak cca od roku 98-05,hlavně obyčejné benzíny a nafty,pokud možno bez všech serepatiček,lidi to zkrátka chtěj,co nejmíň moderních hejblátek a elektroniky staré MPI,TDI,kámošce dotáh pěkneho Passata rv.01 v 1.6benzín a a nevěřícně na mne koukal,že chci prodat Fabku bez posilovače,se švihadlama a jedním airbagem a chci něco novějšího s klimou,abs atd. --já holt su jiné

S motorkou je to jiné,tu mám jen na brouzdání krajinou a odreagování takže mi zas tak starej dejchavičnej motor a vše ostatní zastaralé nevadí,ale v případě motocestování, a hltání km jako s autem tak bych preferoval moderní stroj s ruznejma pomocníkama kromě automatické převodovky,

Naposledy editováno 24.11.2015 22:18:54

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2015 v 22:56 | Nahoru | #53565
Klima a el. okna + špígle jsou jediné, co na autě uznávám jako užitečné pomocníky - typicky možnost ovládat všechna okna bez natahování se po celém voze za jízdy. Chlazení je zase přínosné nejen v letních vedrech (a na ta su obzvášť háklivé), ale v chladu a hlavně za vlhkého vzduchu pomůže k odmlžení oken. Ale veškeré serepetičky, jako antiblok, protiprokluz, stabilizace a blablabla, jsou pičičandy umožňující řídit i cvičené opici a lehko to pak navozuje pocit falešného bezpečí a je na průser zaděláno. To je vidět hlavně na tom, kolik je poslední době bouraček kamionů... bodejž by ne, když dneska firma koupí Stralis Hi-way, robotizovaná rychlostka, retardér, GPS a kýho frasa, najme kluka čerstvě 21 let, zaplatí mu papíry, školení - ano, teoreticky to kluk dá, ale má houby zkušenosti a je otázkou chvíle, kdy to někde přepískne s rychlostí a šmytec! Kdežto pamatuju, že když kluk přišel do ČSAD a že by chtěl jezdit, zavedl jej mistr do kouta dvora a "Tak hele, mladej, SPRAV si támhletu vejdu, když to zvládneš, můžeš s ní jezdit, když budeš co k čemu, za dva rok dostaneš Avii, pak za pár let Liánu a nejdřív po šesti letech MOŽNÁ půjdeš na kamion."
Poslední dobu též pozoruju, že se čím dál víc lidí poohlíží po starších autech, nepřecpaných tunou kurvítek. A jak tu někde padla zmínka o tom, že se údajně špekuluje o tom, že by vozidla starší šesti let musela na TK každým rokem, tak kolem toho bylo někdy loni haló, ale ukázalo se, že to byla planá poplašná zpráva, neprošlo to a ani by to jen tak projít nemohlo, to už by zavánělo jasnou "diskriminací" (a na to jsou paragrafy).
A pokud jde o motorku, tak na té jedu s cílem užít si cestu i jízdu, pokud bych chtěl nějaké super pohodlí a použít motorku vyloženě pro přiblížení z bodu A do bodu B, tak jedu autem a ne na motorce, která je echt "syrová". A pokud jde o cestu, kde jde i o "hltání km", tak jedu veteránem. S moderním autem dokáže najet stovky km za den každý vůl. Mimochodem, je docela zajímavé, že moderní, cca 8 let starý vůz, má nachlup stejné náklady na km, ba někdy i o pár desítek haléřů nižší, jak veterán, starý skoro 45 let. Kde navíc motor má namotáno téměř 250000km a nesáhlo se na něj! A furt šlape jako hodinky a vůz v pohodě stíhá tempo dnešního provozu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 00:15 | Nahoru | #53566
J.M.K.> Že někteří jedinci jezdící s kamionem mají schopnost tak na multikáru s pískem, o tom žádná. Jen nevím, jak to souvisí s vybavením moderních NA. Rozumnému (nezkušenému i zkušenému) řidiči moderní vůz pomůže, bezmozkovi nepomůže nic, snad jen airbagy a svěcená voda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 00:26 | Nahoru | #53567
Sema> asi tak. Tvrzením, že s moderním autem najede stovky km i vůl, dělají asi někteří z jízdy starým autem sportovní disciplínu. No, když s ním jezdíš když chceš a ne že když třeba musíš ty stovky km opravdu najet, tak to se kecá :) Nejezdím moc rád, do 120 už bych se bránil usednout, necítím se dobře ani ve Fabii II nebo roomsteru, do pohodlí to má daleko a 1.4 16v je motorek ne motor. Jsem starý, opotřebovaný, preferuju pohodlí a čím déle, tím více. Ani řadit se mi nechce. Příště automat.

Jawablázni

25.11.2015 v 06:22 | Nahoru | #53568
Vidim, že tu vládne značné sebemrskačství . Kdyby ti asistenti byly k ničemu, tak by je tam jen tak nedávali. A kdybych měl volbu: " nádhernou" škochtli z osumdesátek, která je úžasná, že nemá serepetičky, pohodlí... A nebo oktávku, která má serepetičky, pohodlí a ject třeba 250 km v kuse... Určitě si vyberu starou škochtli .

Jawablázni

25.11.2015 v 06:23 | Nahoru | #53569
Hrabal napsal Postřižiny a kdyby mistr žil,tak by určitě ještě napsal Zvětšeniny

Naposledy editováno 25.11.2015 06:23:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 08:58 | Nahoru | #53570

laďa-prášil píše: Sema> asi tak. Tvrzením, že s moderním autem najede stovky km i vůl, dělají asi někteří z jízdy starým autem sportovní disciplínu. No, když s ním jezdíš když chceš a ne že když třeba musíš ty stovky km opravdu najet, tak to se kecá :) Nejezdím moc rád, do 120 už bych se bránil usednout, necítím se dobře ani ve Fabii II nebo roomsteru, do pohodlí to má daleko a 1.4 16v je motorek ne motor. Jsem starý, opotřebovaný, preferuju pohodlí a čím déle, tím více. Ani řadit se mi nechce. Příště automat.

vidím to uplně stejně. na co zbytečně celou cestu hamtat na pedály a mávat klackem,když máme ty tempomaty a automaty už dávno vychytaný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 09:58 | Nahoru | #53571

nemako píše: vidím to uplně stejně. na co zbytečně celou cestu hamtat na pedály a mávat klackem,když máme ty tempomaty a automaty už dávno vychytaný



Tyve tempomat a automat a na dálkách usnu.
To kdyby to mělo ještě navigatora, šel bych si dozadu lehnout. jako ten Grazinski z Oklahomy . :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 10:24 | Nahoru | #53572
Verdom> spadla z balkonu na dráty a zachránila se tak,že opět vylezla na balkón nižších patrech.Asi byla dobře izolovaná

Jawablázni

25.11.2015 v 12:10 | Nahoru | #53573

Už se to blíží

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 12:16 | Nahoru | #53574

hrnous píše: Sema> No to není tak jednoduché= protože nejde o to, že by v jednom dvou někdo napsal špatné číslo,. Každý stroj má svůj základní technický popis, tj všechny údaje co máte na zadní straně tp jsou pod jedním číslem v systímu ministerstva dopravy. protože je jawa maličká tak dostává homologaci prodlouženou na další rok a max 200 motocyklů a nové číslo tohoto seznamu, je nomže se někdo seknul a vytvořil toto číslo s údaji jako široká pneumatika na úzký ráfek a opačně, jednoduše logické nesmysly, a navíc většinou na širokém ráfku který na motorkách ani nemáme. No jenomže tam nejde mazat a tak se vytvořil patrně nový ztp se správnýma údajema, jenomže ejha on někdo celý tento rok bouchá tp s nesmyslným číslem ztp a tím pádem jsou tam automaticky vyplněné tyto bláboly. všimnul sem si toho až já teď :) i když to jede od 1.2 2015. Takže stroje vyrobené tento rok mají v tp nesmysly. Upravit to nejde, takže to začali řešit s MD a zatím se neví co s tím, patrně budou nové TP, ale ty už zase s jinýma číslama, a obecně jednou registrovaný vin se dvěma ztp. To je jako by bylo jedno číslo rámu v DAVOZu - systém ministerstva, kde jsou všechny tyto ztp a jejich změny a pod tím jedním číslem jednou pionýr a podruhé pérák.

Podobné chyby jsou v techničácích Pragovek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 12:19 | Nahoru | #53575
DAN : Sebemrskačství ?? Dobré, pobavilo mě to.
Každý to máme nastavené jinak. Jak píše třeba Verdom - s automatem v autě bych asi usnul
Někomu by vadilo jezdit 250 km ve Škodě 120 či Trabantu, pro mě je to relax, užívám si to. Kdo z vás řídil , myslím opravdu řídil- na větší vzdálenost- předválečné auto ? Já je řídím dost často, jezdím tak i více než 250 km v kuse ( třeba do Olomouce na Hanácký okruh, do Šumperka, obojí cca těch 250 km) . Jedu to tak okolo 6 až 7 hodin, do kopce třicet, po rovině maximálně šedesát. Auto nemá topení, diferenciál, takže každou zatáčku nutím řízení jet tam kam chci, tedy smykem, brzdy jsou lankové atd. Jezdím tak rád, i když někdy mám až obavy, když za mnou jede kolona 20 moderních aut a zvlášt' kamionů, kteří mě problikávají, troubí na mě, tlačí se až skoro do kufru mého auta a nutí mě zrychlit ( což nejde) . Když potom přesednu do Škody 120, cítím se jako v ráji. Moderna se vším všudy.
Pokud je takový rozdíl jako je mezi mým autem z roku 1930 a škodovkou z roku 1980 i mezi Š 120 a novou Fabií, docela to chápu. Jenže co naplat - já a předpokládám, že i např. J.M.K. máme ty starší raději. A tak se tady můžeme bavit do nekonečna.
Kdybychom byli všichni stejní, o čem bychom si tady psali ?

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 12:43 | Nahoru | #53576
milan1963> někam popojet ano,ale dnes a denně to používat na práci s ročním nájezdem 40 tis. km s tim a tim je rozdíl.Jako hobby dobré a plně to chápu je tam hlubší kontakt s tou podstatou a i okolím
Ještě zlepšovák pro toho Populára .... dej si dozadu nějaký pořádný nárazník ať tě náklaďák do kopce trochu popostrčí

Naposledy editováno 25.11.2015 13:11:23

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 13:10 | Nahoru | #53577

Vozy se v autosalonech prodávají se ztrátou a tu vyrovnává až systém bonusů. Prodejce ale musí splnit, jak prodejní cíle, které mu individuálně nastavil importér, tak i řadu dalších podmínek


Myslel jsem si, že někdy budeme v civilizované zemi, ale jak vidno tak na zákon o výrazné tržní síle se nám idiotský Bohouš i posranci vyignorovali, a už můžeme sklízet plody tohoto rozhodnutí.
Nechápu, že natakovýhle podmínky vůbec někdo přistoupí, a že je to legální.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 13:17 | Nahoru | #53578
maabo> On je prý ten šéf nějaký magor.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 13:25 | Nahoru | #53579
No to pravděpodobně bude, ale mě spíš zaráží že se ty dealeři upíšou k něčemu takhle nesmyslnýmu.
Vždyť je to prvotřídní korupční podhoubí mít předem podepsanej bianko šek a pak možná nějaký individuální zpětný dorovnání ztráty podle toho jak moc zapůsobíš na večírku svým xichtem a peněženkou.... a nebo taky hovno, soudruhu...
tak kde to jsme kua?

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 13:57 | Nahoru | #53580
maabo> již v minulém století měli prodejci z nejmenšího Hnůjdaje zisk 500 kč.Prý se zahojí na servise.Tak čemu se divit dnes v 21 století,že auto má dva techničáky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist