globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 16:47 | Nahoru | #113941

sharp píše: Osobně znám, Jindru jsem už zažil, jak poutavě vykládal o své cestě na Stadiónu do Turecka



Tak dík za tip , to si tam možná zajedu, jestli nebudu unavenej.

Jawablázni

13.2.2024 v 21:15 | Nahoru | #113942
Ják se tady mluví o turistice a spolehlivosti, musím říct, že co jsem koupil K100, už jsem na jawě naseděl.. Sice jsem někdy nenastartoval a než jsem zjistil, že je špatná jednotka zapalování (máme cihly dvě, takže dnes už měníme kus za kus na zkoušku), vyměnil jsem pumpu benzinu, kus hadice a preventivně řetez rozvodu a přítlačnou lištu. Nejezdím moc, takže zatím asi tak 8000. No, bral jsem káčko jako etalon spolehlivosti a myslím, že pověst nelhala. Jak už jsem někdy napsal, asi by mi stačilo K75, tříválec je jinak vyvážený a lehčí a jen lehce nižší výkon. Jízda na příjemná a kdo nezkusil, nemá s čím porovnávat. Jawa 1200 :) ať jde do prdele, Nekdy káčko stálo nejednou v muzeu moderního umění,,,, to jawa tam může být pouze jako rarita.. Jinak Káčko má interval servisu ideálně asi 10 000 km. A která cesta je tak dlouhá?
Nahatý verze jsou taková německá třiapůle. Jenom trochu lepší. RT je idelní ces%ták, samá pozitiva na cesty. stavebnice, většina dílu k dispozici do tří dnů. I když taky některý veci nové už nejsou. No a to je vlastně všechno stavebnice.. Japonci třeba u Hondy v té době měli 52 modelů a podobně, takže asi nejsou nikde na světě sklady na vše navždy. A některý věci časem budou tak drahý, jak zadní blinkry na cadilac alante.

. ,

7 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2024 v 21:19 | Nahoru | #113943
Důležité pro chod vlákna

Zdravím všechny ve spolek. Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje. Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu. Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat. Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých, jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral. Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci. Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí. Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě. Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům. To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova. Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce. Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet. V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ, ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban. Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí . Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod. Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ. Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít. Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali. Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět. V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.

Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi

(reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 21:30 | Nahoru | #113944
Kafi>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 21:34 | Nahoru | #113945
Kafi> Já jsem ve vlákně dlouho od založení i když nejsem člen gangu ani nepčispívám pravidelně. Cp můžu říct, že jsem čekal víc tipů na zlepšení těch nedokonale dokonalých našich two stroke. Bohužel na takový post vývoj nemá asi nikdo čas. Tedy kromě prací na Milanově 660.
3800 stran bude asi vždy nepřehledných, ale jak se vákno vyvinulo, osvědčilo a nechal bych to asi plynout - proto to tak je,,, ale samozřejmě správce je správe a i když mladý, jsi Otec Zakladatel :)

(reakce na) Jawablázni

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2024 v 21:44 | Nahoru | #113946
Kafi> Dík, že sis dal tu práci. Třeba to k něčemu bude.

Jawablázni

13.2.2024 v 21:55 | Nahoru | #113947
No klidně bych to zamknul, jen by bylo dobré ještě počkat do výstavy aby se Jawablázni mohli vyjádřit k té nové Jawě 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 21:56 | Nahoru | #113948
laďa-prášil> Jak se říká, nejlepší vylepšení 2T Jawy je výměna za jinou motorku. Kluků, co svého času ladili, pár znám, ale Jawu už má jen jeden a ladění dávno zanechal. Koupil si Teneré 750 a pak R 1100 GS. A je spokojený.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2024 v 22:51 | Nahoru | #113949
Kafi> Dobře. Mluvili jsme spolu asi čtvrt hodiny, psali si, předpokládám, že i s ostatními "původními" Jawablázny - těmi, kdo sem přispívali před řekněme 10 lety - taky. Výsledek je velmi dobrý. Jak se uplatní v praxi, uvidíme.
Sema : postupnou inkarnací Jawy 350 ( nevylepšoval jsem ji ) jsem došel k Jawě 650, myslíc si, že jsem si polepšil. No - přiznávám, že tak úplné zlepšení to nebylo. Tak následovalo další polepšení - k Jawě 660. To už je citelné polepšení si, ale stejně by to ještě něco chtělo - aby výrobce tu motorku víc dotáhl do konce. A polepším-li si dál, k Jawě 1200, nevím. Předpokládaná cena prý 450 000 je dost vysoká, budou-li k ní díly nikdo neví, bude-li na 100 % spolehlivá taky ne, tak za sebe - uvažuju o polepšení si i k jiné značce.
Vážně : když jsem vezl Adenium do servisu, dal jsem se do řeči s mechaniky. Výsledkem je, že ani uznávaná značka BMW není tak úplně bez chyb. Říkali mi, že model RT ( snad se nepletu ) má problémy s předním kolem a osou kola, jednomu majiteli tento celek vydržel 12 tisíc km a musel se měnit, jiný model s brzdami...škodolibě musím poznamenat, že tedy nejen Jawa 660 potřebuje servis.

(reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 22:57 | Nahoru | #113950

Sema píše: laďa-prášil> Jak se říká, nejlepší vylepšení 2T Jawy je výměna za jinou motorku. Kluků, co svého času ladili, pár znám, ale Jawu už má jen jeden a ladění dávno zanechal. Koupil si Teneré 750 a pak R 1100 GS. A je spokojený.



Po těch letech a cestách sem přišel na jedno, nejlepší úprava ke pořádný servis a nastavení. Maximálně kanály a hlava....a pak přesedlat :)

Jirko: Je jedno jaká bude, hlavně že bude.....tu vaši sem taky neviděl a věřim, že ji máte

(reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 22:59 | Nahoru | #113951

Milan1963 píše: Kafi> Dobře. Mluvili jsme spolu asi čtvrt hodiny, psali si, předpokládám, že i s ostatními "původními" Jawablázny - těmi, kdo sem přispívali před řekněme 10 lety - taky. Výsledek je velmi dobrý. Jak se uplatní v praxi, uvidíme.
Sema : postupnou inkarnací Jawy 350 ( nevylepšoval jsem ji ) jsem došel k Jawě 650, myslíc si, že jsem si polepšil. No - přiznávám, že tak úplné zlepšení to nebylo. Tak následovalo další polepšení - k Jawě 660. To už je citelné polepšení si, ale stejně by to ještě něco chtělo - aby výrobce tu motorku víc dotáhl do konce. A polepším-li si dál, k Jawě 1200, nevím. Předpokládaná cena prý 450 000 je dost vysoká, budou-li k ní díly nikdo neví, bude-li na 100 % spolehlivá taky ne, tak za sebe - uvažuju o polepšení si i k jiné značce.
Vážně : když jsem vezl Adenium do servisu, dal jsem se do řeči s mechaniky. Výsledkem je, že ani uznávaná značka BMW není tak úplně bez chyb. Říkali mi, že model RT ( snad se nepletu ) má problémy s předním kolem a osou kola, jednomu majiteli tento celek vydržel 12 tisíc km a musel se měnit, jiný model s brzdami...škodolibě musím poznamenat, že tedy nejen Jawa 660 potřebuje servis.



Vždy to bude jen stroj a každý má sve chyby a potřeby servisu...stejně jako ženská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2024 v 23:27 | Nahoru | #113952
Kafi> Ahoj, skvele sepsano Je prima ze jsi to nezarizl a mas chut to koucovat dal.

Mne znacka Jawa nikdy nevadila a ani neoslovovala svou novodobou produkci. Spise mne vadi jal pises ty obecne jeji management a jednani s lidmi kteri ji veri a maji chut si ji koupit i na ni jezdit.

Mne velmi oslovila nejmenovana Italska znacka a to ze mne pani v ND dilech neco objedna je to tu vetsinou driv a i z baleni o nekolika kusech mne to tkzv. rozbali. Nikdy jsem si tam novou moto nekoupil a vzdy prochazim pres prodejnu a vsici v poho.

Nevzdavejte to tu.

(reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 23:31 | Nahoru | #113953

FJRPEPA píše: Deadman> Tak je pravda, že jsem vždy sháněl díly na Hondu Goldwing a CBX 1000 a nikdy nebyl problém.



Na 30 let starou Suzuki už jsou některé díly sehnat trochu Oder, na 50 let starou Hondu jsem sehnal i ventily...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.2.2024 v 23:50 | Nahoru | #113954
P_B> Oslovuje mě hned několik italských motocyklů několika nejmenovaných značek, ale nenašel jsem odvahu si některý z nich pořídit.

(reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 05:55 | Nahoru | #113955
Sema> Jsem na tom podobně. Už jsem se hrabal ve všem možným, ale ty Italové jsou takový nějak jiný. Strojařina tak nějak v pohodě, co kolem mě lehnulo na Italovi, tak lehnulo i na rejži či něčem jiným, ale bolestí bych řekl, že je u taliánů elektrika. Je taková chaotická, poddimenzovaná, často tahaná zbytečně složitě. Ale je fajn, že mezi rejžema a bramborama či harykama se špageťáci vyskytují a jak psal Suchoš , bez italských motorek by byla Evropa jako bosá.

(reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 06:19 | Nahoru | #113956
Kafi> Organizačně k fóru za mě pravidla OK.
Jsem rád, že vlákno žije, hulváti si šáhnou do svědomí, protože chlapa dělají činy a ne kecy
a je zbytečný tu jitřit vášně a snad to tu bude zas v pohodě.

Nechtěl jsem tu nikdy moc mazat příspěvky, ztrácí se pak návaznost,
ale pokud nebude zbytí, souhlas s pravidlama co Kafi sepsal a mazat začnu.
Komu se to nebude líbit, nemusí psát nic a nikdo tu nikoho nedrží.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.2.2024 v 06:31 | Nahoru | #113957
Vulgarismy ok - to je jednoduchý ukočírovat jak z pohledu přispěvovatelů tak z pohledu admina.
Kočírovat obsah - posuzovat délku diskuze, věcnost diskuze, zbytečnost diskuze, opakování diskuze - to bude ořišek. Teda pokud vůbec bude co moderovat.

Čas ukáže.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.2.2024 v 07:03 | Nahoru | #113958
Pokud nová Jawa bude stát 450 tisíc, tak musí fungovat lépe než předešlé modely, protože jinak jim to lidi vomláťí o hlavu. Za ty peníze už člověk očekává funkční motorku s funkčním poprodejnim servisem atd.
Vyprávění a pohádky pan Krafta z roku 2020.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 07:20 | Nahoru | #113959
dave-lister> Neomlátí jim o hlavu nic, protože se s nima nikdo z Jawy nebude bavit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 07:24 | Nahoru | #113960
FJRPEPA> Určitě to budou zkoušet, ale nebudou to mit tak snadné jako u motorky za 100 000Kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 07:31 | Nahoru | #113961
Milan1963> Pan Kraft v té reportáži říkal, že Jawa 660 by měla vydržet až 100 000Km, takže tvoje motorka ještě musi chvíli vydržet.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.2.2024 v 07:45 | Nahoru | #113962
No jsem zvědav s čím přijedete v sobotu z výstavy



Janko je už v Peru. Docela mě zarazil tím, že v JA je problém sehnat 16ku pneumatiku. Jinak bude poprvé měnit tlumiče. Motor stále drží se základní údržbou. Ksem zvědac na Andy.

Já dolakovávám side. Zítra jedu nechat vycentrovat kola na Doris. V březnu pokoupím díly na side a snad na Jarní dorazím už se soupravičkou. Syn se dost těší, že bude moci jezdit semnou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:06 | Nahoru | #113963
Kafi> Ta sajda přijde k Doris? Nebo k té druhé Jawě, cos tuším koupil?

Verdom>Kamarád míval Aprilii Caponord. Pěkná motorka, jela krásně, ale tak jak píšeš-svérázná elektroinstalace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:18 | Nahoru | #113964

Koudy01 píše: Vulgarismy ok - to je jednoduchý ukočírovat jak z pohledu přispěvovatelů tak z pohledu admina.
Kočírovat obsah - posuzovat délku diskuze, věcnost diskuze, zbytečnost diskuze, opakování diskuze - to bude ořišek. Teda pokud vůbec bude co moderovat.

Čas ukáže.


Nezbývá než apelovat na soudnost a inteligenci přispěvatelů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:20 | Nahoru | #113965

Sema píše: Kafi> Ta sajda přijde k Doris? Nebo k té druhé Jawě, cos tuším koupil?

Verdom>Kamarád míval Aprilii Caponord. Pěkná motorka, jela krásně, ale tak jak píšeš-svérázná elektroinstalace.



Koupil jsem i dvě sajdy...tahle je k Doris. Druhou mám ješte v Bruntálu i s motorkou. Na ně se vrhneme následně. Do obou přijoue do zavazdlového prostoru 30l kanystry. Kola vyměníme za 17ky kvůli pneu ve světě. Táta dělá v UJP, kde mu přislíbili vyrobení pevnějších úchytů a kloubů. Jak jsem říkal, má to být big one last trip v tomto složení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:22 | Nahoru | #113966

Sema píše: Nezbývá než apelovat na soudnost a inteligenci přispěvatelů.


Když se začne něco řešit/o něčem diskutovat, je těžký si v půlce říct, že se to řeší už dlouho a někoho to možná už nebaví číst

Starší Aprilia je nic moc a tak nějak je ta značka z těch italských asi nejvíc problémová. I co se dílů a přístupu týká.
Caponord 1200 už na tom bude líp jak 1000.

Naposledy editováno 14.02.2024 08:23:39

(reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:28 | Nahoru | #113967
Kafi> Jo tak. Nějak mi uniklo (nebo jsem zapomněl), že máš ty sajdy dvě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:36 | Nahoru | #113968

Sema píše: Kafi> Ta sajda přijde k Doris? Nebo k té druhé Jawě, cos tuším koupil?

Verdom>Kamarád míval Aprilii Caponord. Pěkná motorka, jela krásně, ale tak jak píšeš-svérázná elektroinstalace.



kolega z práce ji koupil vloni a za jednu sezónu 3x návrat na vleku, kvůli elektrice Regulátor a spečený konektory.

(reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:40 | Nahoru | #113969

Sema píše: P_B> Oslovuje mě hned několik italských motocyklů několika nejmenovaných značek, ale nenašel jsem odvahu si některý z nich pořídit.



Vidis a ja vlastnim uz 3ks 2 ruznych Italskych znacek a jsem velmi spokojen. Mimo bezneho servisu a jednoho konektoru u svetla jsem nic zasadniho neresil Ale jak pises chce to odvahu .

PS: mam vsechny starsi a ojete.

Naposledy editováno 14.02.2024 08:45:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.2.2024 v 08:48 | Nahoru | #113970
Sema> Buď konkrétní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist