globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kazda rada dobra.
Zdravim vsetky dobre duse.Ako som uz poniektorim spominal,som viacmenej zaciatocnik,a uz vobec tato je moja prva taka ozajstna motorka.Rad by som privital akukolvek radu,na co sa najviac na tejto motorke sustredit,co je to najhlavnejsie udrziavat a ako.Priznam sa,neviem,ani ako mam skontrolovat olej,ci vodu v chladici... A neviem,ako sa casto maze retaz no ja mam pod sedadlom taku auto maznicku znacka Scottoiler.Maze to samo?A este nakolko stav benzinu na supersportoch asi malokto ma,tak ak sa mi rozsvieti zlta,teda rezerva,kolko asi mozem najazdit.Vdaka za kazdu radu.
Mario.

kazda rada dobra.

Skvělá odpověď, děkuji! 6.2.2011 v 10:18 | Nahoru | #1
zdar, zkus mrknout na manual, tam najdes hodne veci www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/suzuki/

kazda rada dobra.

Skvělá odpověď, děkuji! 6.2.2011 v 10:23 | Nahoru | #2
Tady si stáhni servisní nebo uživatelský manuál. Je tam všechno popsaný. Jaká olej je předepsaný a kolik se ho leje (např. 10W-40, API-SH, JASO MA), jaká chladící kapalina (G12 neb G48) a postup výměny. Vůle řetězu, typ svíček atd. Servisní bude pouze v AJ nebo NJ. Uživatelský by jsi možná na netu našel i v ČJ.
Jinak jestli máš automatickou mazací sadu na řetěz, tak tady si můžeš něco přečíst. Jinak pokud ne, tak já čistím a mažu řetěz zároveň tak po 300 - 500km, ale někdo to dělá i později. Asi teda většina.

edit: K tý spotřebě. Rezerva by měla vystačit tak na 40-80km.

Naposledy editováno 06.02.2011 10:36:14

1 reakcí na tento příspěvek kazda rada dobra.

6.2.2011 v 10:50 | Nahoru | #3
vdaka za radu.ten manual uz mam,ale ako pisete je to servisny a v anglictine.sice nemam v tom problem,teda v anglictine,ale je to podla mna skor pre mechanikov.a to jaaa niesom.
ak by som ja daval motorku dokopy,ani flinstonovci by na nu nesadli.pokusim sa zohnat ten uzivatelsky.
a este sa chcem opytat: motorku som kupil v predajni a mam na nu 6 mesacnu zaruku,takze ake take obavy nemam,len sa chcem uistit,ci to je nejaky problem,ked v neutrali motor bezi nieco ako diesel.asi viete co mam na mysli.nevyzera to,zeby nieco vynechavalo,to urcite nie.len proste v neutrali pri najnizsich otackach nebezi plynule.neviem,mozno sa my to len zda.je to normalne?

(reakce na) kazda rada dobra.

6.2.2011 v 11:16 | Nahoru | #4
KAMATA>
Co znamená jako diesel? Ony motorky moc pravidelný chod na volnoběh nemají. Ve srovnání s auty. Taky záleží jaký máš výfuk. Nejlepší by bylo kdyby jsi to měl s čím porovnat. Jiná motorka nebo zajet k někomu kdo má jinou podobnou motorku. Jo a tvoje motorka má za studena ruční plyn. Ta páčka na levém řidítku. Za studena jí zvyšuješ volnoběh. Nemáš na mysli pouze studený motor a nízké otáčky (cca 800-900 ot bez ručního plynu)?

edit: Hodil jsem na youtube svojí nahrávku z bývalé moto. Jen pro ilustraci. Neoriginální výfuk, karburátory, rv. 93, teplý motor.



Naposledy editováno 06.02.2011 11:27:08

2 reakcí na tento příspěvek kazda rada dobra.

6.2.2011 v 12:11 | Nahoru | #5
Poggy
Citujem tvoje riadky: Nemáš na mysli pouze studený motor a nízké otáčky (cca 800-900 ot bez ručního plynu)?
Je to presne ono.Sice aj ked sa uz motor zahreje,tak stale je to len pri nizkych otackach,no uz ani s daleka nie,ako za studena.A pozrel som si aj to tvoje video.Ako by som pocul chod mojej motorky.Ten isty zvuk.Takze ak ta tvoja kawasaki bola v poriadku,tak aj ta moja nepotrebuje ziadneho lekara.
P.S.inac len vdaka mojej farbe,ktora je zelena,potom zelena a este zelena,tak stale som chcel kawasaki zxr.no napokon stoji v garazi suzuki.ale som nadovsetko spokojny,a nedavno sme malovali dom,tak nejaka ta zelena sa my zvysila.
vazne Poggy,ak ta tvoja zxr,co si dal na youtube bola v poriadku,tak sa nemam coho obavat.vies,nemal som na mysli diesel,ako auto,ktore ked ma uz co to najazdne a stoji,teda je aj v neutrale,tak to cele trasie,nie,ale mal som na mysli ten skor ten zvuk.

(reakce na) kazda rada dobra.

6.2.2011 v 12:17 | Nahoru | #6
KAMATA>
Měla by být. Karburátory jsem teda seřizovat nenechával. Jinak při studeném strtu jí trochu přidej tím ručním plynem. Těch 800 není moc dobrý. Motor se při nich dost "mlátí". Volnoběh za tepla by měl být cca 1 100 otáček. Přesně je to v manuálu.

(reakce na) kazda rada dobra.

6.2.2011 v 12:28 | Nahoru | #7
KAMATA> Co se týče rezervy, tak tenhle model začíná blikat když jsou v nádrži 3 litry, hladový oko svítí, když zbejvá v nádrži 1 litr paliva

kazda rada dobra.

6.2.2011 v 12:30 | Nahoru | #8
diky moc.idem to nakopnut. ale uz sme s malou aj startli rano motorku,no pohli sme sa len v garazi dopredu a spet,a zas dopredu a spet... mame tu u nas odporny cas.leje ako v anglickom filme.sice ved sme v sevrenom irsku.je skoda,ze vas je tu tolko fajn partakov,a nemam akosi moznost sa s vami stretnut.je tu par chalanou,ale ti su v anglicku.v sevrenom irsku zatial neviem o nikom s nasich,ci vasich ceskych koncin.snad zalozim nove top forum a pozvem vas v maji sem k nam.urcite si o tom pocul,a mozno ci rou nahodou si tu aj bol a nestretli sme sa tam.uz sme boli na tri rocniky.ale tento rok tam uz pojdem na dvoch kolesach a nie autom.
http://www.northwest200.org/

1 reakcí na tento příspěvek kazda rada dobra.

16.3.2011 v 17:54 | Nahoru | #9
zdravim kolik se da najet na suzuki gsx r 600 kdyz zacne svitit rezerva???

(reakce na) kazda rada dobra.

3.4.2011 v 09:37 | Nahoru | #10
Ladicek1107> 50-80km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist