bmw_r1300gs_cartec





Téma: Fichtl tuning úpravy
31.1.2011 v 22:46
Zdar borci Ficht je pro alchimysty ...
Ladiči ,Hlavy plné zkušeností ,zápalu,nápadů chuti nadšení, pro fichtly jeho kutilského i velice profesionálního hledání koníků.
Pustil jsem se do přestavby pinďoura jsem v začátcích mám v podstatě jen rám a kvalitní díly pro základ , moc mě motor tohoto přepravovadla chytl a chtěl bych si sním pohrát... hledám borce,kteří sdílí mé nadčení s hledáním koníků a pomohli by svýmí zkušenostmi rady k postavení závodního motoru na Fichtl cup 2011 -2013
Posílejte fotky plány návody zajímavosti ..kde co kdo jak .... a za kolik
1. Čím začít
2.kde se koníčci skrývají?
3.Jak na to?
4.jízdní vlastnosti?

5. kde nakoupit již upravené a doporučené díly ?
Tohle je krásné

Naposledy editováno 01.02.2011 00:25:45

Fichtl tuning úpravy

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2011 v 09:53 | Nahoru | #1
čau . doporučil bych ti od stejkyho koupit válec ma jich hodně v nabítce snad si vybereš tu maš odkaz http://www.jawa50speed.wz.cz/... a tu mám reklamu na díly ktery vyrabím ... http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html ...

Fichtl tuning úpravy

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2011 v 10:34 | Nahoru | #2
přeju hodně štěstí... Ladím trochu Čezetu v profilu a jako největší problém a bolest vidím převodovku, na to pravděpodobně přijdeš sám... Zvýšit výkon není až tak nemožné... horší je ovšem to, aby jsi dosáhl širšího použitelného pásma... Na čezetě se mi sice špičkový výkon povedlo zvýšit z 13 na 21 koní, ale ten výkon tam je opravdu až úplně nahoře a jinak je mrtvo... v kombinaci s dlouhými převody to znamená, že to pořádně nejede... Na chvíli to zabere, pak musím přeřadit a otáčky spadnou tak nízko, že strašně dlouho trvá, než se to rozmotá... kratší finální převod nepomůže a plánovanou výměnu převodovky za sedmikvalt z Mita jsem zatím vzhledem k finanční náročnosti odložil na neurčito... Na videu je i podle zvuku slyšet, jak ke konci otáček motor zabare:

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist