1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Scottoiler
ale myslím si že jsem to složil stejně jak to bylo. Když třeba nastartuju motorku, a přidám plyn, tak vidím jak se to tam třepe, myslím jak se otevírá a zavírá ventil, ale podívám se jestli to teda dobře těsní, díky za tip.
od servisu ktm jsem to měl nastavený na hodnotu 2 s tou modrou kapalinou, které jsem měl jen slzu, teď tam mám tu červenou, tak nevím na čem to mít správně nastavený.
Myslíš že jsem něco mohl podělat tím že jsem to rozebral, když jsem to plnil?
A jak se to teda prosím tě má správně plnit?
edit: pokud by to blbě těsnilo, čím to utěsnit?
Naposledy editováno 21.07.2009 18:12:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Scottoiler
Mat>Ládínek.> no tak to jsem netušil že je to plnící hadička, já ho rozdělal
ale myslím si že jsem to složil stejně jak to bylo. Když třeba nastartuju motorku, a přidám plyn, tak vidím jak se to tam třepe, myslím jak se otevírá a zavírá ventil, ale podívám se jestli to teda dobře těsní, díky za t
Ta membrana ti po nastartovani porad lita nahoru a dolu?U podtlaku je totiz sitko ktere ti podtlak dava plynule, tzn membrana by nemela litat.Ten cerveny olej zase tak husty neni aby o tolik omezil mazani, dle zkusenosti jsme jen malinko pridal na kolecku nic vic
Jeste se musi dodrzet jedna vec, nepreplnit olej nad ovzdusnovaci otvor kterym se olej plni