paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nelze nastartovat
22.1.2011 v 13:10
Ahoj,
mám problém s natartováním motorky honda cbr 125. Když začnu startovat tak motorka naskočí tak na 2 vteřiny a okamžitě zdechne. Po opakovaném startování se motorka uchčije, nateče benzín do výfuku a ozve se hrozná rána. Už sem sundaval nádrž, poklepal na karburátor jestli se nezasekl plovák, svíčka háže jiskru a pořád nic. Jednou sem skusil svíčku osušit a vrátil sem ji zpět a motorka začla na nějakou chvíli jezdit. Po měsíci sem k ní přišel a ten problém nastal na novo a já si už opravdu nevím rady. Předem díky za každý příspěvek popřípadě můj email ackarx@seznam.cz

Uzavřeno 29.04.2013 v 19:18 uživatelem Lukynýno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 22:37 | Nahoru | #1

Milos1 píše: BagoBorec> Sytič je samostatný systém, který obohacuje směs při zavřené klapce karburátoru pod níž je při zavřeném stavu maximální podtlak. Pokud se klapka otevře podtlak klesne a pak je nasáváno větší množství vzduchu a tím menší množství bohaté směsi ze systému sytiče.


Systém, systém...já už ti podruhý opakuju, že na CBRku je klapka omezující přísun vzduchu, žádnej systém!
Je hezký že mi tady něco nakopíruješ ze stránek, já ti sděluji poznatky z praxe.Každá motorka potřebuje k nastartování podle seřízení a podle typu přípravy směsi trošku něco jinýho.
Přidáním plynu(pokud mi paměť dobře slouží) hejbneš šoupětem, což může mít za následek chvilkové a nepodstatné ochuzení směsi (srážení směsi na stěnách sacího hrdla karburátoru).

(reakce na) Nelze nastartovat

23.1.2011 v 09:01 | Nahoru | #2
BagoBorec> Ten člověk, který napsal, že při zapnutém SYTIČI a přidání plynu se ochudí směs - na jehož příspěvek si reagoval - má Virago. Virago má karburátor se SYTIČEM a ne se startovací přívěrou (klapka nad klapkou) o které píšeš ty. Tvůj příspěvek měl tedy směřovat tak, že když má karburátor místo SYTIČE startovací přívěru (klapku) tak se přidáním plynu STARTOVACÍ směs neochudí a má-li SYTIČ tak ano. Proto tady od začátku píšu o SYTIČI ale je to marný, je to marný...je to marný. Prostě je to zasírání vlákna blbostma.
Jinak k problému: pokud benzín opravdu nateče až do výfuku, tak nezavírá jehlový ventil v plovákové komoře karburátoru. Buď zůstává chvílemi viset plovák, nebo si jehlák sedne pokaždé jinak. Řešil bych to vyčištěním, zkouškou funkce plováku a těsnosti jehláku. For BagoBorec: To píšu na základě zkušeností z praxe v pevné víře, že tam plovákovka a jehlák jsou

Naposledy editováno 23.01.2011 17:00:13
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_


TOPlist