globalmoto_kveten





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #31

Vespa píše: Matess727x> jj.
Jinak mě marko povídal že Opařany budou, ale jen jako samostatnej podnik mimo oficiální seriál endura..?
Každopádně to zní fakt pěkně, musím na sobě zamakat ať neudělám ostudu :)

Ať jen nespamuju, tak mě po mojí 450 zbyla větší 11-litrová nádrž, nafotím a nabídnu k prodeji.
Taky mám jednoduchou lyžinu na spodek motoru, je to jen ohlej 5mm dural, ale neprůstřelnej a bez úprav namontovatelnej. CRD to není, ale lepší jak holej motor


...teď 28.1. je schůze Motoklubu Enduro Tábor a tam by se to mělo asi dořešit.Ale Pavel P šefování předal už nástupci a co jsem jen z vyprávění Pavla, tak je kolem toho tolik starostí, že se do toho on už pouštět nechce.Ale uvidíme. Měl jsem v plánu, že bych si právě letos E.Opařany dal,...ale i kdyby bylo, tak budou kluci chtít, abych natočil a nafotil o Onduru Opařany nějaký pořádný film a fotky, aby bylo něco pořádnýho na web Enduro Motoklubu Tábor. A jinak,...ty a ostudu? ....jsem koukal na nějaký tvoje videa.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:18 | Nahoru | #32
Vespa: Jé,...ten plech bych si od tebe asi vzal (zrovna dnes jsem to řešil),....máš nějaký foto?Pošli kdyžtak,...i to foto té nádrže.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:20 | Nahoru | #33

Tomino69 píše: ....ale má je hezčí


Na těch motárdech by mě to docela zajímalo,....si to nedokážu představit to ukočírovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:38 | Nahoru | #34
Matess727x> plech i nádrž ti vyfotím zítra .. teď mám jen tady takovou fotku kde je vidět :)
[img]

a nádrž:
[img]
bohužel je černá, ale tvarově aspoň nerozšiřuje motorku v oblasti kolen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #35
Vespa> ta černá s oranžovou vypadá hodně dobře!

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:49 | Nahoru | #36
To by me zajimalo kolikrat tady uvidim rady tipy triky koupe KTM 450 EXC???Nechcete si zalozit svoji novou sekci?

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:50 | Nahoru | #37
Vespa: Ale ten plech mi nebude pasovat na 04 ne?...to uchycení vzadu je jiné ne?

Edit...počkej, aly dyk ty ho máš ze starý Káti že? ....tak to by tam jít mělo přesně.

Naposledy editováno 18.01.2011 21:00:27

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:52 | Nahoru | #38

Tomino69 píše: Já mám na mé kačeně zase problem odtáhnout ten šroub ze sítkem zboku.ten imbus ze spod povoluju imbusákem a metrovou trubkou Ten kryt spojky mi připadá jako věc na okrasu-stačí prostě mít v cajku řetaz a je.Olej měnim po 10 hodinách pravidelně a měnim taky pravidelně oba filtry a všechny čistim-teda krom toho bočního sítka..Olej používám motul10w40 5100.
Jinak tvá ktm vypadá hezky-ale má je hezčí


Ten kryt na okrasu není...já už ho mám "lízlej"(majitelem přede mnou) ...filtry co druhou výměnu oleje...při první výměně oleje jsem zkontroloval i sítka,z boku a zezadu šlo vše OK,výpušťák zespodu byl boj...holt někdo to rád "na krev"....Olej Bel-Ray...
[img]

Naposledy editováno 18.01.2011 23:30:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 20:59 | Nahoru | #39
Dolph-cz> dík, bohužel na černých plastech je nejvíc vidět ošoupání, už bych do černých nešel Nejlepší jsou barevný

Matess727x> pasovat by měl, v tomhle se rámy neliší. Když ne tak ho samozřejmě vemu zpátky

Jinak osobně jsem teď velkej fanda plastových krytů.. nic to neváží, nerezonuje, odolnost taky slušná, lehce sundávací.
Problém může být asi jen když trefíš ostrej úzkej kámen nebo železnej prut "na komoru", je fakt že v tomto je dural nedostižnej.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #40
Vespa> Kdyby ten plech mates nechtěl, tak já bych ho bral. Ta moje lopata je sice funkční, ale je to tenký.

Mates> Doufám velice, že mi dáš o Joffu též vědět, velice rád bych zase dojel

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #41
ahoj Matess, už to tady bylo mockrát zmíněno - olej a filtry měním po 15h, spodní šroub s imbusovou hlavou mi povolit šel, naopak ten na boku s šestihrannou hlavou jsem nepovolil (předchozí majitel ho řádně osmekal), ale spodní sítko bylo pokaždé čisté, takže jsem v klidu.
Kryt na spojkovou pumpu nemám, ale být tebou, tak ho tam nechám.
Kryt motoru teď s tatíkem řešíme, zatím je hotovej mustr z papíru, zkusíme to udělat z 2mm hliníkovýho plechu - tabule plechu 2x1m stojí cca 1.200 Kč a nejlevnější kryt jsem našel od SW MOTECH stojí 2.200 Kč

Jinak Kačena je pěkná, taková leštěnka

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:39 | Nahoru | #42
LuVo: Tak hlavně aby dobře a bez problémů jezdila. Na jaře možná ještě nějaká ta moucha vylaze-jak jsem dnes pojezdil jsem si všiml, že tachák neukazuje rychlost.Ale já měl vepředu rozebranou elektriku, tak možná jsem něco dobře nezastrčil.Budík normálně svítí, vše ukazuje jak má, ale rychlost v km za jizdy na nula. Buď něco v zapojení, nebo kablík od od snímače, nebo snímač u kola,....zítra se na to podívám.Já ani nevím, jak se přesně navolí ten tachák,...ještě jsem to nestudoval.Tak jestli se třebas nemusí po odpojení a znova zapojení baterie nějak restarcovat nebo tak něco..???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:47 | Nahoru | #43
Matess727x> no nevím, jestli po odpojení baterie nemusíš nastavit rozměr kola. Tady na webu je ke stažení uživatelská příručka, kde je i nastavování budíku. Stáhnul jsem si jí, ale nikdy jsem se nedokopal k tomu, abych jí pořádně přečetl

Hele, o tvém JOFFu už jsem tu moc četl a viděl, taky bych se chtěl někdy zúčastnit, tak dej vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:48 | Nahoru | #44
Matess727x> s tou baterkou mám dotaz...když je vyplý zapalování tak mi ten budík dost pomalu a laxně přepíná hodnoty, display trochu pokulhává, jako vybitá kalkulačka, neni to vybitou baterií v budíku nebo to dělá normálně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:53 | Nahoru | #45
PRETORIAN88> vyměň baterku v budíku, myslím, že se zapalováním a baterkou motocyklu to nemá nic společného, že to jede jen z tý baterky do hodinek

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:56 | Nahoru | #46
LuVo> Ok, vyměnim dík...já měl na mysli že jako při vyplim zapalování stojí motor a budík nenapájí alternátor...

Naposledy editováno 18.01.2011 21:56:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 21:57 | Nahoru | #47

LuVo píše: Matess727x> no nevím, jestli po odpojení baterie nemusíš nastavit rozměr kola. Tady na webu je ke stažení uživatelská příručka, kde je i nastavování budíku. Stáhnul jsem si jí, ale nikdy jsem se nedokopal k tomu, abych jí pořádně přečetl


...kterou konkrétně jsi si stáhl z té nabídky? ...koukal jsem na to, ale tam je nastavení budíku z 06 a 04 má jinej budík. Ale u 04 je stejnej jak u Husaberga, tak snad mi to někdo ukáže. Asi to bdu tak jak říkáš,...páč já v tom budíku nemám tu malou baterku, tak se to nastavení asi právě po odpojení od baterie restartovalo.

Naposledy editováno 18.01.2011 22:03:54

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:02 | Nahoru | #48
LuVo> Pokud to děláš opravdu z hliníku tak si myslím že je to zbytečná práce ,je měkej jak hovno ,moc ti to neochrání,dvojku to ohneš prstem ,doporučuji dural -je sice náročnější na ohýbání ale bezkonkurenčně pevnější a tlošťku to chce aspoň 4-5

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:14 | Nahoru | #49
tatar> díky za tip

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:17 | Nahoru | #50
Matess727x> no právě, že jsem ty manuály pořádně nečetl a spoustu věcí nezkoušel, tak nevím, jestli se to dá použít i k nastavení staršího modelu Z manuálů jsem řešil údržbu motorky, ale elektroniku zatím ne

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:20 | Nahoru | #51
Na 400 EXC měním olej poctivě po 15 hodinách, včetně obou filtrů. Šrouby vyndávám všechny tři a sítka profouknu vzduchem i když jsou relativně čistý. Jinak olej leju od motorexu co doporučuje ktm a filtry taky original ktm. Ted budu nechávat kompletně rozebírat motor tak jsem zvědavý v jakém bude stavu

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #52
ScorpionOnH6: A kolik máš namotáno na tom motoru?....to máš ještě bez výměny pístu atd?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:51 | Nahoru | #53
koukám 450 EXC slušnej klub

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #54

Lubin9 píše: koukám 450 EXC slušnej klub


...jsem si tak nějak dovolil založit vlákénko.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #55
Lubine,...když už jsi tu,...co bys mi doporučil za gumičky z tvé "produkce"? ...že bys mi zas něco poslal.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 23:02 | Nahoru | #56
tož nechci ti zasírat vlákno, ale myslím, že dobrá kombinace se jeví C19 žlutá a XT754 ale ještě se mi na předek dobře pozdává C15-opět žlutá, ale nezkoušel jsem předky, zatím jsem tak měl 914 a je jako kamen, vůbec nemizí ale taky se tak chová, tedy k 754 nedoporučuji, ale já sem hovno znalec gum

edit: jo a o tvým offu bych taky přemýšlel

Naposledy editováno 18.01.2011 23:03:03

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 23:12 | Nahoru | #57
Lubin9: Zasírat vlákno?....jakákoli rada k použití čehokoli na KTM je dobrá. Já jsem uvažoval o C-18 na zadek a C-21 na předek,....ale poradil mi to kamarád jako něco univerzálního,...se musím přiznat. Na jarní JOFF už mám napsané nějaké lidi v seznamu,...připisuju i tebe.Už nebudu nic publikovat a ani žádné přihlášky atd.jen interně obešlu lidi co by chtěli.Chtěl bych udělat něco opravdu pro lehký,...takže pak tak nějak co vím o klukách a co zvládnou,...prostě aby to bylo dohromaty výkonama lidí podobně,...a abych se já sám přiučil. O tobě jsem slyšel, žes dobrej, takže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 23:34 | Nahoru | #58
Matess727x> Lubin je hodně dobrej jezdec, jen si ho musíš hlídat aby ti v půlce neodjel na pivo

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 23:35 | Nahoru | #59
Matess727x> upps no nevím kdes co slyšel, ale já se rád přiučím..
no ty pneu jen stručně, 754 je neskutečnej špalek, někdo to přirovnává k C04 ale tá má větší špunt/kostku a hlavně jiná směs, takže to je ten velkej rozdíl...ten předek opravdu těžko radit, na univerzál bych dal i C21 nebo C19 ale žlutý a na mokro C15 samo žlutý..

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 23:36 | Nahoru | #60

Vespa píše: Matess727x> Lubin je hodně dobrej jezdec, jen si ho musíš hlídat aby ti v půlce neodjel na pivo


ted si mě vespo rozesmál....jedině kdy jsem toto udělal byly janovice a to už jsem fakt nemohl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist