globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hledám poradce na změnu mašiny
12.1.2011 v 22:33
Ahoj,chci koupit na jaře velkého fazeraa potřeboval bych poradit od někoho,kdo se vyzná a už ho nějakou dobu jezdí.Jsem z Vrchlabí a zatím jezdím TDM.Předem díky.

Uzavřeno 15.01.2011 v 10:48 uživatelem langenau

Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 07:51 | Nahoru | #1
No...jede to, brzdí to...co víc tě zajímá?.....a někdy to taky nejede a nebrzdí ....

Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 08:22 | Nahoru | #2
Je to litr,už to má úžasnou sílu.Myslím,že to bude dobrá volba.Chce to vyzkoušet.TDM je určitě dobrá příprava.
P.S. Každý chválí a doporučuje to svoje!!!

1 reakcí na tento příspěvek Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 08:38 | Nahoru | #3
namísto 2V chceš 4V? 4V je jen pro teplouše

Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 09:24 | Nahoru | #4
Myslím, že z FZS sklamaný nebudeš.
Není malá(vzhledově), takže ani větší chlap se na ní až tak neztratí, dost výkonná proti TDM, tahem i přesto že to je čtyřválec oproti TDM moc slabší není(patrný,ale ne moc markantní rozdíl pro tebe bude jen mezi 2500-5000 tis.ot. v neprospěch FZS)
Pohodlná je opravdu i pro spolujezdce.
Spotřeba na FZS by měla být o něco lepší než na TDM při běžné jízdě s daleko větší výkonovou rezervou.
A navíc FZS 1000 je opravdu krásná sportovně cestovní motorka s hromadou užitných vlastností s pořád ještě bytelnou konstrukcí a jestli se nepletu s ocelovým rámem-to beru v tomhle segmentu motorek jako výhodu(nerozlomí se ti to vejpůl, když ti to spadne ze stojánku).
A dobře svítí.

(reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 09:27 | Nahoru | #5

seikos píše: namísto 2V chceš 4V? 4V je jen pro teplouše



Ale vůbec mi nevadí že jsem teplej

1 reakcí na tento příspěvek Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 09:42 | Nahoru | #6
Cooker!
Beze srandy-Mám strašně rád dvouválce-dva jsem vlasnil a spoustu vyzkoušl, ale (dobrý)čtyřválcový motor(většího obsahu) je taky paráda.
Ideální by bylo mít doma dvouválec na ježdění kratších tras a čtyřválec na ten zbytek a okruhy!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 09:58 | Nahoru | #7
Boss.trx850> To je přesně to,co chci.TDM nikdy nedám,je to srdíčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:09 | Nahoru | #8

langenau píše: Boss.trx850> To je přesně to,co chci.TDM nikdy nedám,je to srdíčko



kecy...pro jedno kvítí slunce nesvítí....

2 reakcí na tento příspěvek Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:17 | Nahoru | #9
Vždycky záleží co od motorky čekáš. Litrových naháčů jsem pár projel a co můžu říct je, že FZS má seriově nejlepší 4V motor co jsem vyzkoušel. Nemusíš ho tak točit jako jiný (Z1000, H9). Má perfektní střední otáčky, pořád jedeš s rezervou a nemusíš tolik řadit. Zrychlení na 6tku je dost pružný už od cca 90 km/h.
Další kapitola jsou brzdy - u FZS plně dostačující "modré" třmeny, ve své době jedny z TOP, i dnes pořád slušný standart, proti většině srovnatelných konkurentů má i v tomhle FZS navrch.
Mysli ale na to, že FZS je spíš cestovní, než sportovní naháč. (hmotnost, velikost).
V přímém porovnání proti Z1000 na zatáčkovité cestě je FZS pomalejší, o dost. Jak jsem napsal v úvodu, pokud chceš "kus pěkný motorky", která má dostatek výkonu a pohodlí je FZS dobrá volba.

(reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:17 | Nahoru | #10
já myslím,že jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:25 | Nahoru | #11
Dave81>Jen trochu změnu,fazer se mi líbí a rád cestuji ve dvou.Proto si myslím,že by to mohlo být to pravé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:29 | Nahoru | #12
langenau> Tak to myslím, že pokud máš žájem jezdit jen po asfaltu, tak chybu neuděláš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:51 | Nahoru | #13
Dave81> Hlavně mi jde o to neudělat nějaký zbytečný kopance při koupi.TDMko mám od jednoho chlapíka,vše ok,mašinu znám.Inzeráty jsou většinou z bazarů,tak nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:57 | Nahoru | #14

langenau píše: Dave81> Hlavně mi jde o to neudělat nějaký zbytečný kopance při koupi.TDMko mám od jednoho chlapíka,vše ok,mašinu znám.Inzeráty jsou většinou z bazarů,tak nevím.



Motorky musíš objet osobně,kecáním tady na foru bohužel nic nezjistíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 10:59 | Nahoru | #15

Dave81 píše: Vždycky záleží co od motorky čekáš. Litrových naháčů jsem pár projel a co můžu říct je, že FZS má seriově nejlepší 4V motor co jsem vyzkoušel. Nemusíš ho tak točit jako jiný (Z1000, H9). Má perfektní střední otáčky, pořád jedeš s rezervou a nemusíš tolik řadit. Zrychlení na 6tku je dost pružný už od cca 90 km/h.
Další kapitola jsou brzdy - u FZS plně dostačující "modré" třmeny, ve své době jedny z TOP, i dnes pořád slušný standart, proti většině srovnatelných konkurentů má i v tomhle FZS navrch.
Mysli ale na to, že FZS je spíš cestovní, než sportovní naháč. (hmotnost, velikost).
V přímém porovnání proti Z1000 na zatáčkovité cestě je FZS pomalejší, o dost. Jak jsem napsal v úvodu, pokud chceš "kus pěkný motorky", která má dostatek výkonu a pohodlí je FZS dobrá volba.



Busa má lepší sériovej 4V motor ...a jiný brejle a řidítka jak na naháči na ní jdou taky dát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 11:17 | Nahoru | #16
Cooker>To je jasný,spíš mě šlo o to,jestli tady není někdo z okolí,kdo mi možný závady a podobný věci muže ukázat v reálu.

(reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 12:12 | Nahoru | #17
Cooker> Já na buse nikdy nejel, ale každopádně to neni ani litr, ani naháč :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 12:19 | Nahoru | #18
langenau> Co se závad týče, tak neni asi nic, co by šlo vypíchnout jako častej problém. Oproti běžně kontrolovaným věcem bych přidal ještě okouknout správnou funkci přívěry. U tohohle motoru se často zmiňuje zvýšená spotřeba oleje, ale ta se při prohlídce zjišťuje obtížně. Ještě bych dodal okouknout jestli vodní pumpa nevyhazuje vodu (dírkou zespodu na vaně). Nejedná se o žádnou hroznou závadu, ale u FZS se kvůli tomu musí dost věcí rozdělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 15:41 | Nahoru | #19

Dave81 píše: langenau> Co se závad týče, tak neni asi nic, co by šlo vypíchnout jako častej problém. Oproti běžně kontrolovaným věcem bych přidal ještě okouknout správnou funkci přívěry. U tohohle motoru se často zmiňuje zvýšená spotřeba oleje, ale ta se při prohlídce zjišťuje obtížně. Ještě bych dodal okouknout jestli vodní pumpa nevyhazuje vodu (dírkou zespodu na vaně). Nejedná se o žádnou hroznou závadu, ale u FZS se kvůli tomu musí dost věcí rozdělat.


Napiš konkrétně kde vyhazuje tu vodu ?
Na vaně je nějaká dírka ?

(reakce na) Hledám poradce na změnu mašiny

13.1.2011 v 15:45 | Nahoru | #20
kakac> Zespoda na vaně cca v místě, kde je přívěra. Je tam dírka, tak 3 mm. Při stojící nastartovaný moto to kape na výfuk. Slyšíš syčení.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist