1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
z-x-r píše: Plejba jr.> sefe v cem byl malo odolny ten master?
Já jsem tohle psal o Trafficu, u Mastera to ale nebylo o moc lepší. Překvapivě na tom byly takový dost zásadní věci. Auta se kupovala nová, jezdilo se s nima dálky rozumným tempem (přepravy osob, výlety, zájezdy), moc řidičů se nestřídalo, čili z hlediska náročnosti téměř ideální provoz, jako udělaný pro dlouhověkost auta.
Jenže u Traffica i Mastera to byly věci jako třeba ložiska kol - na jednom se udělalo, na druhym se vysralo a tak pořád dokola, přestože auta nikdy nebyla přetěžovaná. Závady převodovek s opravama za šílený balíky prachů, závady vstřikovačů i čerpadel. No prostě běs a hrůza. To se samozřejmě bavíme o autech, která měla všechna najeta do 1/4 mkm!!!
V podstate je to auto na privni 200 000 - 250 000.
Na dvou odesli turba, na jednom ridici jednotka, po 200 000 najednom prevodovka, spojka. Naprava , brzdy a pod zivotnost max 150 000 Km.
Interier se rozpadal. Rikam auta na prvni tri, ctyri roky(200 - 250 tis km) a pak rychle prodat.
S krozi problemy nebyli.
Turba a jednotka reseno v ramci zaruky.