1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabehnutie N400
Tyhle sezóní motorky mezi A s omezením a s A neomezeně jsou spotřební zboží.
2 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Ináč gratulujem k peknému strojčeku, Kawasaki sú super stroje!
Dostal si k motorke nejaké brožúry, tam to máš presne napísané ako máš jazdiť - do koľko otáčok sa máš pohybovať do akého počtu odjazdených km. Čo si to nevieš nájsť?
Odhadujem že teraz prvé stovky km tam máš povolených max okolo 5000 ot min, aspoň prvých 500 km.
Upresnenie:
Prvých 200 km máš jazdiť do 4000 ot/min.
201-350 km do 6000 ot/min
Potom až do dosiahnutia 1000 km máš jazdiť kľudnejšie.
Jasné?
https://www.kawasaki...023&lang_code=EN
Naposledy editováno 24.02.2023 09:20:47
1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Motor bude pruzny, dobre se tocit, a neublizis mu vytacenim za studena nebo podtacenim.
A uzivej novej stroj. Bat se ze motoru ublizis, kdyz to chvilku vytocis nad "nejake konkretni otacky" je blbost. Jde o to neskocit na dalnici, nedat tam sest plnej, a nedrzet, to hodinu.
2 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Zabehnuti motoru dle pokynu vyrobce, je to jen 1000 kilaku, ubehne ti to jako voda. To, ze motor je uz zabehnuty od vyrobce je castecne pravda, ale kdyz obcas vidis olej po prvni vymene, zjistis, ze z motoru se vyplavi jeste spousta bordelu. Neni duvod zbytecne riskovat, zvlast kdyz je to jen par kilaku. Navic uvidis, ze te to to nauci ovladat motorku a szit se s ni.
Nadruhou stranu se neboj, ze otacky sem tam prekrocis, hlavne ke konci zabihaciho cyklu. Naopak, musis motor naucit, ze ma fungovazt i v otackach, takze ke konci zajizdeciho cyklu se doporucuje zahraty motor i vytcet (pri jizde). Dulezite je casteji radit kvuli otackam.
Vyhni se vytaceni motorky pri stani a podtaceni motoru, dokud neni zahraty, nedavej mu zbytecnou zatez.
Dobre zajety motor prida hruba stejne vykonu jako 2 Sparco nalepky nebo jedna nalepka Pirelli.
Takze kdyz mam ted obrazek o tve osobnosti, chapu, ze dalsi diskuze, tedy vymena argumentu na zaklade faktu a zkusenosti, bude MARNA.
A vzhledem k tomu, ze o diskuzi se siriteli jedne jedine pravdy, typicky internetovych demagogu jako ty, se neda mluvit, pripomenu jen stare moudro: Hadat se na internetu je jako paralympiada. I kdyz vyhrajes, jsi porad retard.
Proto necham demagoga "vyhrat" a doufam, ze zakladatel threadu, ktery se na toto forum obratil pravdepodobne proto, ze ho zajimaji zkusenosti a znalosti starsich a zkusenejsich motorkaru, udela vlastni nazor na to, co mu rikame, co jsme zazili, vyzkouseli a zjistili.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolka mazání - výměna oleje [1, 2] Kawasaki Ninja 400 | Thomas18 | 35 | 19.4.2024 v 00:02 Weisner |
N400 neni priestor pre motolekarnicku [1, 2] Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 44 | 6.3.2023 v 12:57 Maxipes_Fík |
Pomoc s výběrem moto pro ženu Kawasaki Ninja 650, Suzuki GSX-S750, Kawasaki Ninja ... | Prsk0 | 13 | 4.3.2023 v 17:04 Krleš70 |
Prva jadza na ninja 400 Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 18 | 3.3.2023 v 19:50 Ozzy_ |
Je Kawasaki Ninja 400 dobrá Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 11 | 17.2.2023 v 18:01 Guzo |