globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zabehnutie N400
Taká otázka pri zabiehani aké cca otáčky by som mal mať aby to bolo v pohode?

Naposledy editováno 23.02.2023 17:24:47

Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2023 v 17:36 | Nahoru | #1
To je snad v návodu, ne?
Jinak téma: záběh u Z650 a pro jistotu i naučné video z něho.

1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2023 v 18:05 | Nahoru | #2
Buď to bude v návode. Alebo väčšinou to tak býva do polovice možných otáčok, takže tak do 5500. Nejaké motky majú aj štýl, do 1000km len 5500 otáčok, do 1600km 6500 otáčok, potom už si voľný.

Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2023 v 18:33 | Nahoru | #3
normálně jezdi a využívej celé spektrum otáček, hlavně nepodtáčet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2023 v 19:32 | Nahoru | #4
Barbar23> no, tak to podle mě fakt nestačí..... to se trošku ohřála voda, ale olej určitě ne...

Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 24.2.2023 v 05:07 | Nahoru | #5
Taky bych se zajizdenim netrápí. Stejně to prodas do roka nebo do dvou a případné problémy bude řešit jiný majitel… takže furt plný! Zbytečně se připravuješ o ten skvělý pocit a volnost!
Tyhle sezóní motorky mezi A s omezením a s A neomezeně jsou spotřební zboží.

2 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 24.2.2023 v 09:00 | Nahoru | #6
Vídím že s niektorými jedincami tu závisť riadne cloumá že si chalan kúpil novú motorku

Ináč gratulujem k peknému strojčeku, Kawasaki sú super stroje!

Dostal si k motorke nejaké brožúry, tam to máš presne napísané ako máš jazdiť - do koľko otáčok sa máš pohybovať do akého počtu odjazdených km. Čo si to nevieš nájsť?

Odhadujem že teraz prvé stovky km tam máš povolených max okolo 5000 ot min, aspoň prvých 500 km.

Upresnenie:
Prvých 200 km máš jazdiť do 4000 ot/min.
201-350 km do 6000 ot/min
Potom až do dosiahnutia 1000 km máš jazdiť kľudnejšie.

Jasné?

https://www.kawasaki...023&lang_code=EN

Naposledy editováno 24.02.2023 09:20:47

1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 24.2.2023 v 09:46 | Nahoru | #7
Motorku ... ohrej, minutka na stojanku nez se dostrojis, a pak 2-3 kilacky volnou jizdou. Pak jed normalne, men otacky, jezdi chvilku po meste, chvilku po okreskach, hodne rad...

Motor bude pruzny, dobre se tocit, a neublizis mu vytacenim za studena nebo podtacenim.

A uzivej novej stroj. Bat se ze motoru ublizis, kdyz to chvilku vytocis nad "nejake konkretni otacky" je blbost. Jde o to neskocit na dalnici, nedat tam sest plnej, a nedrzet, to hodinu.

2 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 24.2.2023 v 18:41 | Nahoru | #8
Kdyz nastartujes, nech motorku bezet, nasad helmu, rukavice, nasedni a jed prvnich par kilaku klidne, motor (a pneu)se zahreje nejlepe jizdou.
Zabehnuti motoru dle pokynu vyrobce, je to jen 1000 kilaku, ubehne ti to jako voda. To, ze motor je uz zabehnuty od vyrobce je castecne pravda, ale kdyz obcas vidis olej po prvni vymene, zjistis, ze z motoru se vyplavi jeste spousta bordelu. Neni duvod zbytecne riskovat, zvlast kdyz je to jen par kilaku. Navic uvidis, ze te to to nauci ovladat motorku a szit se s ni.
Nadruhou stranu se neboj, ze otacky sem tam prekrocis, hlavne ke konci zabihaciho cyklu. Naopak, musis motor naucit, ze ma fungovazt i v otackach, takze ke konci zajizdeciho cyklu se doporucuje zahraty motor i vytcet (pri jizde). Dulezite je casteji radit kvuli otackam.
Vyhni se vytaceni motorky pri stani a podtaceni motoru, dokud neni zahraty, nedavej mu zbytecnou zatez.
Dobre zajety motor prida hruba stejne vykonu jako 2 Sparco nalepky nebo jedna nalepka Pirelli.

(reakce na) Zabehnutie N400

Skvělá odpověď, děkuji! 25.2.2023 v 11:33 | Nahoru | #9
marna> Trochu si prekroutil moje slova, pridal neco, co jsem nerekl, potom dodal neco co si myslis, a pak me obvinil ze sireni blbosti, aniz bys podal dukazy o nepravde toho, co jsi mi vlozil do ust. Rika se tomu demagogie.

Takze kdyz mam ted obrazek o tve osobnosti, chapu, ze dalsi diskuze, tedy vymena argumentu na zaklade faktu a zkusenosti, bude MARNA.

A vzhledem k tomu, ze o diskuzi se siriteli jedne jedine pravdy, typicky internetovych demagogu jako ty, se neda mluvit, pripomenu jen stare moudro: Hadat se na internetu je jako paralympiada. I kdyz vyhrajes, jsi porad retard.

Proto necham demagoga "vyhrat" a doufam, ze zakladatel threadu, ktery se na toto forum obratil pravdepodobne proto, ze ho zajimaji zkusenosti a znalosti starsich a zkusenejsich motorkaru, udela vlastni nazor na to, co mu rikame, co jsme zazili, vyzkouseli a zjistili.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kontrolka mazání - výměna oleje [1, 2] Kawasaki Ninja 400 Thomas18 35 19.4.2024 v 00:02 Weisner
N400 neni priestor pre motolekarnicku [1, 2] Kawasaki Ninja 400 Barbar23 44 6.3.2023 v 12:57 Maxipes_Fík
Pomoc s výběrem moto pro ženu Kawasaki Ninja 650, Suzuki GSX-S750, Kawasaki Ninja ... Prsk0 13 4.3.2023 v 17:04 Krleš70
Prva jadza na ninja 400 Kawasaki Ninja 400 Barbar23 18 3.3.2023 v 19:50 Ozzy_
Je Kawasaki Ninja 400 dobrá Kawasaki Ninja 400 Barbar23 11 17.2.2023 v 18:01 Guzo


TOPlist