globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky NGK
Odcházejí mě svíčky vždy po 4tis km. NGK BKR 7EIX. Mám jedno svíčku, Sinchro, ventily seřízené. Filtry vyměněné. Zkusil jsem jen na zkoušku Brisk a to je to samé. Problém vždy jen studený start. Napadá vás co bych měl ještě zkontrolovat?

Naposledy editováno 07.08.2022 12:11:33

Svíčky NGK

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2021 v 05:32 | Nahoru | #1
v civce problem nebude- pokud dává tak davá, pokud mívaj závadu tak většinou prasklý lepidlo a už po mirným ohřátí jim klesá odpor a nedavají.... Lambda je možnost jak jsem psal- koukni na graf u někoho s diagnostikou- sleduj chování při regulaci na spodní úrovni, ale jednosvičky s tim moc problémy nemaji- pokud je tam originál a má to za sebou 120.000 km, vpal tam novou, univerzálu od Bosche koupíš za necelou tisicovku, Denso odzkoušený nemám- dost problemů způsobuje v německý motorce francouzskej startér a japonský svičky, natož lambda...

Pokud sis dělal repasi klapek, dá se předpokládat že viš co děláš a že jsi neotočil samotný klapky v hřidelkách, a že jsi dobře nastavil jejich horizontální a axiálni pozici vůči hřídelce která v tý klapce originál vandruje axiálně sem a tam jako závěr v kvéru a kdyz to nevezmeš v potaz- opře se klapka bočně u hřidelky o difuzor a ndovírá.

Jinými slovy že pokud budeš povolovat dorazový šrouby- budou se klapky dál zavirat pod úhel danej současnou pozicí dorazů až dokud nedosednou úplně v tělese difuzoru na těsnicí šikminu, jelikož to jsou elipsy a nemají kruhovej průřez (aby se nezakously okolo pozice 0 jako svárečská upínka)...

Při puštěným plynu (vůle na hlavnim plynovým lanku) musí obě vzdycky dosednout na dorazy a pozice vzduchovejch šroubů by měla bejt na obou stranách zhruba stejná- typicky cca 1,5- 2 od nuly, otáčky při teplým motoru cca 1100 při TPS 0,36-0,37 V, tlak benzínu rovný 3 bary, statickej předstih nastavenej na 0°, dynamicky na strobolampu při otáčkach do 1000/min by to mělo odpovidat cca 6°- tušim že ryska má nápis ZF, ale neni to třeba kontrolovat, rozsah drážek pro možný nastavení v desce hallu je asi 3°, poběží to vždycky...

Ty uvedený hodnoty jsou zlatej střed pro motory v původní konfiguraci a obyčejnej provoz,1 najdeš je skoro všude- dá se s nima ale pracovat když viš co od motoru chceš, tohle by mělo fungovat vždycky...

(reakce na) Svíčky NGK

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2021 v 23:16 | Nahoru | #2
smitth> vyzerá ok
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rafička na tachometru BMW R 1150 R pidulik 2 20.5.2024 v 00:23 ja1
Spojka BMW R 1150 R pidulik 1 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer


TOPlist