Naposledy editováno 07.08.2022 12:11:33
Pokud sis dělal repasi klapek, dá se předpokládat že viš co děláš a že jsi neotočil samotný klapky v hřidelkách, a že jsi dobře nastavil jejich horizontální a axiálni pozici vůči hřídelce která v tý klapce originál vandruje axiálně sem a tam jako závěr v kvéru a kdyz to nevezmeš v potaz- opře se klapka bočně u hřidelky o difuzor a ndovírá.
Jinými slovy že pokud budeš povolovat dorazový šrouby- budou se klapky dál zavirat pod úhel danej současnou pozicí dorazů až dokud nedosednou úplně v tělese difuzoru na těsnicí šikminu, jelikož to jsou elipsy a nemají kruhovej průřez (aby se nezakously okolo pozice 0 jako svárečská upínka)...
Při puštěným plynu (vůle na hlavnim plynovým lanku) musí obě vzdycky dosednout na dorazy a pozice vzduchovejch šroubů by měla bejt na obou stranách zhruba stejná- typicky cca 1,5- 2 od nuly, otáčky při teplým motoru cca 1100 při TPS 0,36-0,37 V, tlak benzínu rovný 3 bary, statickej předstih nastavenej na 0°, dynamicky na strobolampu při otáčkach do 1000/min by to mělo odpovidat cca 6°- tušim že ryska má nápis ZF, ale neni to třeba kontrolovat, rozsah drážek pro možný nastavení v desce hallu je asi 3°, poběží to vždycky...
Ty uvedený hodnoty jsou zlatej střed pro motory v původní konfiguraci a obyčejnej provoz,1 najdeš je skoro všude- dá se s nima ale pracovat když viš co od motoru chceš, tohle by mělo fungovat vždycky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rafička na tachometru BMW R 1150 R | pidulik | 2 | 20.5.2024 v 00:23 ja1 |
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |