Nechci nic přetechnizovaného, cestuju sám a ne moc naložený (pokud něco potřebuji, tak si to v tom Rusku koupím, nic navíc sebou netahám), takže objem motoru nemusí být ani těch 1000....
Logicky se nabízí Multistrada 1000 DS (vzducháč, nic složitého) ale nebráním se i jíným univerzálům...
BMW 650 GS - sice jednobuch, ale podle mě o moc více vibrací, než na Monster 900 tam není....
Aprilia Caponord - sice jsem na ni neseděl, ale od pohledu se mi jeví vysoká (mám 175cm)
TDM 900 - totéž jako Caponord
V-Strom 650/100 - není to moc velká rozpočtovka?
CBF 1000 - na to jsem moc negativních reakcí nenašel
Transalp 650/700 - taky asi spolehlivá moto, ale při srovnání vůči GS 650 je asi Báwo lepší, ne?
Honda VFR 800 VTEC - ty budou už asi hodně vyhoněné, na ciferníku 50000 najetých km za 15 let je výsměch
Fazer - tuctovka, ale na dálky no problem
Budu rád za postřehy, nebo další tipy. Rozpočet 100k.
Naposledy editováno 02.03.2019 16:44:32
A na zatáčkovité trase mě bezproblémově ukáže záda.........jezdím BMW K 1200 GT.
Připadá mě ten stroj ve tvé cenové hladině jako nejlepší univerzál - silnice OK, pohodlí, ochrana, spotřeba, servisovatelnost........lehčí terén zvládne - takže kde je cesta, tam projede. Překvapivě 650 lepší než 1000.........litr byl dost "ucukaný".
Klasické cestovní koráby typu BMW K 1200 LT, Honda Pan European 1300, Yamaha FJR 1300, Kawasaki GTR 1400 a podobně sice vysoký komfort, ale nulová možnost provozu na nezpevněných cestách............což by mohlo být v RF, nebo alespoň při přesunu z ČR, problémové.
Vtec....rozvody řetězy , 2x napinak, někomu nesedí sepnuti od 7t otacek na full vykon. Pokud chceš laďaky lze koupit od 12t, origo kufry nic moc obsah
Fi....rozvod ozubená kola , kontrola ventilu, podložky , menší náklady na servis v tomto směru. Neřešíš homologaci laďáku.
Srovnání obou verzí....stejny posez, u Fi jsem měl dlouhodobě nižší spotrebu. Možnosti výbavy jako tlumic řízení totožná sada pro obě verze.
Na Fi jdou udělat různý “vychytávky “....zadní 8 paprskové kolo z vfr750, nevyhovuje Ti dual brzdy....pasuje tam komplet předek z Fireblade 06 apod....
V podstatě za 50t nákupní ceny a 10t servis/ doplňky máš cestovni motorku na dalších 100t km....
Jasný jsou modernější , novější , hezčí atd....ale většinou kdo ji vyzkouší je příjemně překvapený
1 reakcí na tento příspěvek Moto na dloooooouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na dloooooouhé cesty
foxdive píše: každy je má jinak, zastavis a si plný pocitu radosti, nadšení a těšíš se na další nášup kdy se tlemis do přilby a chceš víc a víc, třba
Ale v tom případě neví co s tímto má společného značka motorky. Na každé motorce já osobně mám emoce a to i babete.
1 reakcí na tento příspěvek Moto na dloooooouhé cesty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 8 | Dnes v 20:07 puffybodie |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | Dnes v 09:46 rogyze |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | Včera v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |