globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Afrika neháže jiskru
Zdravím všechny. Mám velkou prosbu. Nedávno jsem si pořídil Afru XRV 750 RD04. Když jsem chtěl po pár dnech stání nastartovat tak ne a ne chytnout. Baterku mám novou a startér točí krásně. Koupil jsem úplně nové svíčky, ale bohužel svíčkama to není - neháže jiskru ani jedna ze čtyř. Šel jsem po kabelech, prostříkal všechny konektory. Když jsem rozpojil konektor regulátoru dobíjení co jde do alternátoru tak jsem si všiml že už má něco za sebou a je mírně připečenej. Myslel jsem si, že by to mohlo mít vliv, tak jsem odstřihl konektory a kabely spojil přes čokoládu, bohužel tohle taky nepomohlo. Jinak hlavní pojistka je OK. Po čem dál jít ? CDI, startovací relé ? Díky všem za rady.

Afrika neháže jiskru

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2018 v 08:54 | Nahoru | #1
Na mereni dobijeni bych se vykaslal a resil az potom.
Pokud sviti N a toci starter , pak by na to nemel mit vlit stojan a chcipak.
Takze bych resil indukcni civky, ikdyz to me prijde jako nesmysl pokud nejde ani jedna svicka. Nektery vetsina rocniku mela 4 nezavisly.
Takze bych primarne sel merit pickup coil, - odpor a v pripade ze nejakej ma, tak jestli se na ni pri toceni motorem neco naindukuje.
Nasledne rovnou ECU - jestli je pod napetim , a jestli z ni jdou impulzy pro indukcni civky.

Afrika neháže jiskru

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2018 v 19:51 | Nahoru | #2
1) vyměň pojistku pro CDI, i když se zdá v pořádku (občas se drátek uklepe, takže vypadá jako zdravá, ale nevodí),
2) zaklapni stojánek + zařaď neutrál + zkontroluj chcípák (RD-04 točí startérem i při vypnutém chcípáku!!!, novější RD-07 už ne),
3) odpoj relé benzínového čerpadla (na lešení pod budíky černá škatulka s červeným konektorem se třemi dráty (nespleť to za relátko s červeným konektorem, ale se čtyřmi dráty, ten je pro čidla rezervy). Tím eleminuješ zkratování CDI od palivového čerpadla.
4) koukni, jestli při otočení klíčku či startování nepatrně poskočí ručička otíčkoměru,
5) při startování kvedlej stojánkem. Má v sobě dva nezávislé okruhy. Jeden pro žárovku kontrolky, druhý pro informací CDI o zaklapnutí. Je možné, že jeden okruh hlásí zaklapnuto (kontrolka zhasne), ale druhý okruh je stále ve stavu vyklopení. Spolu s častým opotřebením čidla neutrálu to dělává brikule.
6) pokud stále nic, tak zkus při startovánní promačkat CDI jak v místě konektorů, tak prorýsovaných koleček (kondenzátorů).

Hodně štěstí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist