globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Zdravím, tak jsem tu zas

Mám trochu problem se startováním za studena, bez sytiče, ale i s ním, motorka chytne na první brnk, ale hned zdechne... Potom chvilku točí, než znova chytne... Co jsem tady vyčetl, tak jsem zkusil dát sytič jen na 3/4 a né uplně na plno a to docela pomáhá, ale stejně... Předtím mašina chytla na jedno, max dvě otočení.

A ještě se blbě zeptám, tankuju tam na OMV maxx motion 100, má to smysl do takhle staré motorky, r.v. 2001? Nemůže to být taky třeba tím?

Díky

SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2016 v 15:16 | Nahoru | #1
tipuju to na výměnu svíčky předního válce. Měl jsem podobný problém, svíčka byla úplně rezavá . Po výměně problém zmizel. Ale já preventivně vyměnil obě svíčky a zároveň i vzduchový filtr.

(reakce na) SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2016 v 19:44 | Nahoru | #2
VenousekH> Kup dle manuálu Denso. NGK nekupuj, jsou to šmejdy, které jkdyž uleješ, můžeš vyhodit. Densa jsou v pohodě.

(reakce na) SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2016 v 07:20 | Nahoru | #3

BrumlaRT píše:
Já osobně nechávám zahřívat mašinu na místě ( 3 - 5min) po dvě čárečky na displeji teploty oleje za postupného sundávání sytiče . Kdybych to urychlil a sytič předčasně vypnul, tak motor zhasne.



to asi tiež nebude úplne OK. Nechať to 3-5min vrčať, inak to skape, niečo máš pokazené.
VenousekH - tak ako aj vo vedľajšej téme, na štarty majú dosť slušný vplyv aj ventilové vôle. Popri tých sviečkach, filtri a podobne, daj nastaviť ventilové vôle, potom synchronizáciu karbcov, a ďalej bohatosť voľnobežnej zmesi (alebo aj normálnej zmesi ak to máš komu dať).

K tejto téme dodám ešte, že tankovať 100okt do takto starej motorky veľký význam nemá, jedine kvôli tomu, že 100okt obsahuje menej Babišovej biosračky. Ja to robím tak, že v lete jazdím na to, čo je práve na benzinke, hocičo, a na zimné státie ide 100okt, alebo 99okt, kvôli stabilite cez zimu - neviaže na seba vodu ako 95okt (etanol v 95okt viaže vodu)

SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2016 v 07:47 | Nahoru | #4
Ja bych se ridil tim co pisou v manualu. Kor u starsiho stroje. Pokud mi motorka stoji (mam taky jedno SV650 r.v.01) par hodin na slunci, tak ji startuju bez problemu bez sytice. Kdyz ji rano vytahnu z nevytapene samostatne stojici garaze - uvnitr i venku nejakych 13°C, startuju ji dle manualu Sytic-nastartovat-batoh-helma-rukavice vypnu sytic a jedu. Nestalo se mi ze by pri vypinani sytice zdechla.

Vymenil bych vzduchovy filtr a svicky a pak se uvidi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist