Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Skvělá odpověď, děkuji!
13.12.2014 v 11:44
|Nahoru|#1
Nemám teď čas o regleru s tímto označením něco hledat, ale stačí zařadit ampérmetr do spoje mezi (+) výstupem regleru a (+) baterky (nejlépe napojit kontakty měřáku na kontakty pouzdra hlavní pojistky (červený fous ve směru k regleru) a když se při stojícím motoru nějaký proudový odběr ukáže (přípustných je pár mA), je to špatně a regler je na výměnu.
Skvělá odpověď, děkuji!
13.12.2014 v 11:50
|Nahoru|#2
J.M.K.> To je ten, co má virgl...zalitý... Tímhle si prošel každý, ten, kdo má hondy i víckrát, nejsem adept na měření, ale k indikaci postačí tohle, u mě třeba před výměnou dobíjel jen za studena, při delší jízdě přestal, u někoho dobíjel jen po ohřátí, vyměnit je nejsnazší volba...