paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 950 Adventure ( LC8)
Ahoj, hlavně majitelé KTM 950 adventure.

Po XRV, XT, XTZ bych se rád posunul někam, kam si přeju se dostat už delší dobu. Tou metou je KTM 950 adventure.
Tu motorku vůbec neznám četl jsem nějaké recenze od redakčních testovatelů. Ale jediné co vím je, jak vypadá a že se mi tuze líbí.

Na internetu jich k prodeji moc není, před cca 2 dny se jedna objevila.
To proč sem píšu je otázka, na co si dát pozor u téhle motorky, jaká jsou její slabá místa a naopak v čem má navrch. Taky jaký je servis, náhradní díly a jaká je spolehlivost. Třeba i spotřeba.
Hledal jsem, našel jsem někoho kdo se v roce 2007 ptal na to samé,ale odpovědí moc nebylo.:http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=483&fid=4

Podělí se nějaký z majitelů o poznatky? Díky moc. Robert

KTM 950 Adventure ( LC8)

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2014 v 06:41 | Nahoru | #1
Zdar Kotaz!
Mám podobnej problém jako ty; nicméně své dotazy zkus směrovat SEM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 Adventure ( LC8)

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2014 v 08:23 | Nahoru | #2

seikos píše: Na 950 se sralo skoro všechno. Právě to byl jeden z důvodů proč KTM rychle motor inovovala. Kup si 990



Kecáš hlouposti...

KOTAS XTZ :Nejznámější a a cyklicky se opakující závady jsou prosakující spodní pístek hydr.spojky, palivové čerpadlo (stejné jako na Africe a VARADERU,kde zlobily taky) a občas může prosakovat gufero na vodní pumpě.U prvního ročníku (2003) se měnilo těsnění pod hlavou a tlačná tyč spojky.U prvních ročníků (2003 a začátek 2004) byla svolávačka na vačky (vadná série).
Na svoji LC8 jsem odjezdil 60 tis km (r.2004) a krom dvou výše jmenovaných oprav (čerpadlo,pístek) se dělal jen pravidelný servis a to motorka jezdila takový offroad o kterém by se jiným rádoby endurům nesnilo ani v nejhorším snu..

Díly běžně dostupné a ceny o dost nižší než u japonců.Sevis bez problémů..
Nutno dodat,že motorka je háklivá na poctivý a pravidelný servis.Pokud se ojebává,začne se to majiteli tvrdě vracet..
Po XTZ budeš mít asi trošku problém se sžít s průběhem výkonu tohodle motoru.Nerad nízké otáčky.Hodně ale pomohla výměna řetězového kolečka za menší (o 1zub) a montáž laďáku.Potom naprostá pohodička..Spotřeba od 5L (kochací jízda s kolegy na BMW) až po nějakých 7.5-8L mimo asfalt.Víc mi nikdy nebrala.Standart je někde kolem 6L.Trošičku si ucucávala oleje a to od nova..Tuhle vlastnost má společnou s BMW (ale jen tuhle.. )
Kapitola sama o sobě je podvozek.V téhle třídě prostě top.Nic lepšího v segmentu cestovních endur není.Ve verzi "S" (tu jsem vlastnil)je fakt hodně vysoká a pokud nemáš min.180cm,doporučuju nejdřív vyzkoušet.Podvozek plně nastavitelný a hlavně funkční v jakémkoliv režimu...
Slabinou je méně pohodlné sedlo.Není to křeslo,to je prostě potřeba přiznat.Spíš tvrdá lavice,ale tak si holt člověk udělá častější zastávky..Nic víc se neděje.Někomu to dokonce vyhovuje víc,než dědkovské křeslo.
Origo štítek úplně top není,protože se za ním tvoří turbulence,ale po doplnění nádstavcem z plexi problém zmizel.
Tahle motorka je hodně vyhraněná a ne každému sedne.Ovšem kdo si k ní cestu najde,zajezdí si opravdu skvěle a je úplně jedno,jestli to je asfalt,nebo hlína..

Naposledy editováno 07.06.2014 08:34:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist