paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jakou 125ccm? yuki, kentoya
Cau, asi všichni řeknou, že se tu zas řeší to samé-jakou 125ku :). Chtěl bych se zeptat, kterou z techto motorek byste zvolili? - Yuki sport, Yuki Twinsport nebo Kentoya Lens? Asi skoro všichni řeknou, že je to čína....jasný ale myslím že na pohodové ježdění to stačí, navíc díly jsou dost levné podle mě. Lidi co to mají jsou také spokojení co tak vidím a slyším... Jiné moto, které by připadalo v úvahu jsem nenašel. Která z těchto tří má asi nejlepší výkon? U té yuki twinsport má většina 2 válce ale viděl jsem že jsou i jednoválcové. Trochu to nechápu když je to stejný model, i stejný rok výroby a některé jsou dvouválce a některé ne. Myslíte, že je dvouválec v něčem lepší? Zdá se mi že twinsport má lepší výkon než yuki sport.....Takže vůbec nevím do čeho raději jít. Díky za vaše názory a rady.

Naposledy editováno 01.04.2013 00:55:57

jakou 125ccm? yuki, kentoya

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2013 v 14:14 | Nahoru | #1
Ono to hlavně není o značce, ale o tom, v jaké fabrice byla ta určitá motorka koupena. Yuki, Kentoya, Loncin, je to buřt. Jsou to jen názvy. Třeba Yuki je v podstatě název Dovozce, nikoliv motorky !!!! Takže se může stát, že 2 naprosto stejné třeba Yuki CSR tak stejné zase nebudou. Myslím Kvalitou. My měli doma TR 125 a bez problémů, známej jí zahodil po 25000 km a někdo kdo koupil na jiném konci republiky na to třeba pořád nadává. Uživatel Matess727 o tom ví hodně a nebál bych se ho oslovit než bych něco koupil. Fabrika, ze které motorka pochází je uvedena v TP a na štítku. Matess727 by ti poradil na kterou si dát pozor a které se bát nemusíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2013 v 08:47 | Nahoru | #2

Enduro píše: Měl jsem doma skutr Kentoya Sharky. Byl to omyl. Brzdy - hrůza, dílenská zpracovaní - hrůza. Rez začal prolézat přes chromování vidlí po 100km - hrůza.
Kup si cokoliv, jen ne tyhle parodie


Vidíš, já mam číňana už 5 let, navíc offroad provoz, takže furt louže, bláto, mytí, a chrom na vidlích je jak slovo boží Nechal ses napálit a koupil si šmejd...
Jinak většinou o stavu motorky nerozhoduje země výroby, ale jak velký prase byl majitel Je ale pravda, že některý samohyby čínský produkce se rozpadaj už ve výloze obchodu či na fotce v eshopu Pak přijde nějakej lojza, co o motorkách ví kulový, zláká ho ta super nízká cena, koupí, za měsíc se mu to rozsype pod zadkem a pak tu pláče na fóru že čínu nebrat...

jakou 125ccm? yuki, kentoya

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2013 v 10:33 | Nahoru | #3
Měl jsem taky ČÍNU. Shineray 250 XY a docela dobrý






A ženuška Yukinu taky zrovna nešetřila a v pohodě. TRko je držák






Teď má X-motos, to už ale prošlo úpravami, jako centrál od WP, jiný vidle a něco trošku zásah do motoru. Myslím že bude jezdit ještě hodně dlouho.












Když vidím, co vydrží na ofíku, tak silnice bych se zase tak nebál.

jakou 125ccm? yuki, kentoya

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2013 v 12:19 | Nahoru | #4
Mám Loncin XM 125 a maximální spokojenost. Kdyby něco napiš do vzkazů

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2013 v 14:22 | Nahoru | #5

chiro2 píše: No to ti neupírám, ale proč zrovna u Číny by V2 měla být ta správná volba, konkrétně zrovna Tvinsport ???



Tak vycházím ze „zkušeností” jednoválce XLR x dvouválce Varadero a Rebel(ať už řadovej nebo V...), vše osminky. A co se týče těch číňanů, proč mít za levno jednobuch, když můžu mít za pomalu ty samé peníze dvouválec(ikdyž ceny jsem nezkoumal), který má kultivovanější chod než jednobuch, ikdyž vyvstává tu otázka, jestli toto bude mít vliv u číňanů co jezdí kolem 80 km/h a jsou to osminky... A taky jsem spíš na ty cvajtakty no, ale myslím že jednoválec a dvouválec mají odlišné projevy ať už je to jakákoliv kubatura nebo počet dob.

jakou 125ccm? yuki, kentoya

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2013 v 14:59 | Nahoru | #6
taky přidám trochu zkušenosti. Měl sem Yuki GY-4.Učil sem se na ni všechno.Ze začátku sem byl hňup a nějaký pravidelný servis atd. mě nic neříkal. Měnil sem jen olej. Až sem se vyblbnul tak sem se o ni začal starat. Občas se něco vysralo takže sem se v tom vrtal.Nespíš to nebyl problém motorky. Ale můžu říct, že ikdyž sem v té dobře věděl o motce velký kulový, všechno sem zvládl doma sám.Motor byl nesmrtelnej. Když nechtěl šlapat stačilo seřídit karbec. O elektrice vím tak max že kope a tu sem si dělal taky sám. Tím se nechci ničim chlubit jen chci poukázat na to jak je to jednoduchej stroj.Co bych vytknul sou plasty(dost praskaly), použitej material na rámu(dokud držel v původních svárech no problema, ale když se mě podařilo ulomimt stupačku nedalo se to pomalu svařit). Najel sem na ni nějakých 18tis. silnice/terén a jezdila pořád i s tou bídnou udržbou.

Záleží jak moc je člověk náročnej a co od toho očekává. Nejsou to žádný žihadla ale běžnej provoz a uživatele zvladnou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B Airone 4 9.5.2024 v 21:57 Airone
trubka vzduchu Yuki Sport 125 Onicek_24 4 12.12.2023 v 12:09 hondaman1
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 Onicek_24 17 28.6.2023 v 11:40 callowsick
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 Onicek_24 10 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24


TOPlist