globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor zvoní
Čau chlapi.Asi před 2 měsící jsem koupil KX 250 r.v. 2000,jezdila parádně,ale asi jen měsíc..Pak začla zlobit a přidřelo se ložisko na ojnici..Takže jsem to rozpůlil,dal novou ojniční sadu a pro jistotu ložiska na kliku..Ted po složení jako dobrý,ale zdá se mi že to tak jako víc zvoní než předtím,dělá to jen na volnoběh,takový jako cvakání..Nevim,možná to je normální,vím že tyhle dvoutakty trochu zvoní všechny..Nebo co by tam mohlo cvakat?Nikasil vypadá dobře.Díky za rady.Můžete i na majklfor@seznam.cz .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2012 v 09:10 | Nahoru | #1

Majkl24 píše: Dolph-cz> Kdyby to bylo tím,že má píst vůli,stačí dát nový píst nebo se musí dělat i nikasil?Prosím odpovězte někdo,nevim jestli na tom můžu jezdit nebo ne ,dík..



tady se řeší přesně to samé.. http://www.motorkar...ft=135263&fid=28

pohledem to nepoznáš,měří se setiny milimetru-rýhy jsou už extrém....

Motor zvoní

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 20:21 | Nahoru | #2
No pist o 3 stovky menší než válec a ta přivěra by neměla tak hrkat záleži jak je ojebaná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 20:54 | Nahoru | #3

Majkl24 píše: Tak o tom dělám a když jsem oddělal výfukové kolinko a strčím prst do válce,tak jak je tam v horní části toho otvoru nějaká ta klapka (to je asi ta přívěra že ) tak to hrká jak kravskej ocas a podle mě je to ten cvakající zvuk co z toho jde..Nebo je to normální že tak hrká?To se dá nějak dotáhnout nebo naštelovat pod tím víčkem?Každopádně musí asi válec dolu,protože se nedostanu na šroubky toho víčka.Jedině ještě vyklonit motor..Když tu chlapi budete,odepište,dělám o tom,díkas..



přívěra vždycky trošku "hrká" to je normální,ale nesmí moc a HLAVNĚ když ji úplně zavřeč nesmí ten nůž zajíždět do prostoru pístu.musí mít doraz kousek od hrany kanálu.

ještě k tomu hrkání...,přívěra musí chodit lehoučce a nesmí nikde přidrhávat.

stáhni si manuál(najdeš ho taky) a tam je přesně nakresleno,kde se měří píst.
vůle ve válci se dává 6 setin.někdo dává i 5 sein,ale to už třeba opatrně a dlouho zajíždět..

až budeš měřit válec,tak maximum rozdílu je 3 setiny po celé ploše válce.pokud bude jeho zoměr někde více lítat-musí nový nikasil--
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist