globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Až skončí sezóna...
Zdar. Na jaře budu prodávat svoji motorku a než k tomu dojde, chci ji dát do kupy. Proto od vás potřebuju pár rad, kloudných komentářů a připomínek, co negativního od toho čekat, co speciálního k tomu budu potřebovat atp., abych nebyl zaskočen, ale připraven, tím pádem abych to nespravoval půl roku. Takže teď k těm nedostatkům:

1)Projevují se problémy s řazením, dost často se řadící páčka zasekne a nejde zařadit - jde to jen když motor trošku vyženu do otáček nebo když o kousek popojedu - čím vším to může být? Čím nižší kvalt, tím víc to nejde, neutrál tam nikdo jiný, než já nedá, protože ten je úplně na hovno a potřebuje to znát, jak se to chová.

2)Když stojím na místě se zařazenou jedničkou se spojkou, motorka má tendenci i s maximálně vymáčklou spojkou tlačit se dopředu; když spojku lehce napnu, tak to sice nedělá, ale zase prokluzuje. Viděl bych to na sjeté lamely spojky, což?

3)Z pod válce mi prolíná olej, tzn. zřejmě mám prasklé těsnění - může to vysvětlit nestálost volnoběhu? Ten nedrží pořád ve stejných otáčkách a když otáčky klesnou pod 1500 rpm, tak to začne kuckat a zdechne to. Pokud to není tím (zřejmě) těsněním pod válcem, čím jiným by to mohlo být? Karburátor je nastavený správně, jenom mám kvůli tomu nastavené šoupátko o trošku výš, aby to drželo aspoň ty 2000 rpm.

4)Když už budu mít sundaný válec, rovnou rozpůlím i motor, abych se podíval, jak jsou na tom jednotlivé části - pokud bude potřeba kvůli kvaltům atp., stejně se tomu nevyhnu. Takže když už to budu mít rozdělané, mám s tím dělat něco extra, jako například dát tam nové šrouby, až to budu skládat (ty, které spojují bloky), vyměnit preventivně ložiska nebo něco dalšího?

Je možné, že jsem na něco zapomněl, protože toho není málo, takže možná ještě něco časem připíšu. Díky.

E.: Ještě jeden takový dotázek - molitanový vzduchový filtr stačí vyprat nebo se musí taky zásadně měnit?

Naposledy editováno 05.10.2012 19:19:33

Až skončí sezóna...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2012 v 16:40 | Nahoru | #1
1-2 Spojka: co vsechno asi podle stavu (zmeris lamely a plechy porovnas se servisnim limitem a uvidis)
3.Neprisava ti to falesnej vzduch ? praskla priruba ?
4.Motor se puli kdyz je k tomu duvod ne preventivne, co vse je treba vymenit uvidis az ho rozpulis. Kazdopadne tady se nevyhnes spesl naradi a na mereni to bude chtit neco lepsiho nez supleru.

2 reakcí na tento příspěvek Až skončí sezóna...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2012 v 17:07 | Nahoru | #2
Hlavně ať to brzdí a jezdí nic víc bych s tím nedělal, do kupní smlouvy bych uvedl že to prodávám v takovým stavu v jakým to teď stojí a předal jsi to a konec :)

Až skončí sezóna...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2012 v 20:39 | Nahoru | #3
to se nevyplatí opravovat... já prodával motorku s tím, že je motor špatnej a je nutná GO, za 19 000,- nový majitel na tom najel 2 tisíce, koupil jinačí motor, udělal mu pravděpodobně GO vršku a prodává ji teď za 25 tisíc... na to že je to rv 96 mu ty peníze nikdo nedá... a to věřím že v tom má utopenejch víc jak 6 tisíc...

1 reakcí na tento příspěvek Až skončí sezóna...

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2012 v 10:51 | Nahoru | #4
To se nevyplatí no max udělej ty lamely vyměn olej.
VojtasTTR ty jsi na DR dělal GO ne ? nebo teda aspon výbrus to my chceš říct že když si to prodával už to zase bylo KO ? To jsi na tom lítal ve dne v noci ne ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES kozel.ka 28 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 21 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES kozel.ka 10 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 11 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9
Zádrhel v elektrice Suzuki GS 125 ES kozel.ka 20 1.7.2012 v 23:55 J.M.K.


TOPlist